Teapa La Iricad Galati? Tzeapa Mitsubishi?

Dealer-ul / Service-ul raspunde
Avatar utilizator
langusic
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Mar Dec 11, 2012 8:27 am

Mesaj de langusic » Mar Iun 17, 2014 10:54 am

Acum circa 7-8 luni am schimbat un brat la un Outlander, la Iricad in Galati. Marea prostie a fost ca am mers acolo cu 2 masini, una pe firma(Asx), cealalta nu (Outlander), rugandu-i pe cei de acolo sa faca o singura factura la cea pe firma evident, si neexistand problema financiara, am cerut piese originale. Acum cand a cedat pivotul bratului repecitv (dupa 3000 km), am cerut garantia, care bineinteles ca nu mi s-a oferit, neavand factura pe Outlander. Schimbandu-l din banii mei, am aflat ca bratul este productie Blueprint, care 100% nu e echipare originala, si cerand lamuriri de la reprezentanta, au cam dat din umeri, din colt in colt, se cam scarpinau cu dreapta la urechea stanga, si au promis ca imi vor da un raspuns ..... care bineinteles nu mai vine, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca cetateanul plin de intentii bune pentru masina lui si dorindu-i cei mai bun, este inselat pe fatza intr-o reprezentanta a unei firme Japoneze, ceea ce mi se pare dezgustator, jalnic, marsav, si care cred ca numai in rromanica noastra se poate intampla. Daca stie cineva ce e cu acest Blueprint.....? Multumesc

Avatar utilizator
volint
EVO VI
Mesaje: 542
Membru din: Mie Sep 28, 2011 7:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Iun 17, 2014 4:40 pm

De-aia e bine sa stai departe de maimute, chiar si la zoo.

http://www.blue-print.com/RO/

Avatar utilizator
Vic*
EVO IV
Mesaje: 272
Membru din: Lun Iun 18, 2012 9:30 am
Contact:

Mesaj de Vic* » Mar Iun 17, 2014 4:44 pm

Nu vreau sa apar pe cineva, dar sa stii ca acelasi lucru se intampla in multe alte reprezentante ale altor marci de renume in industria auto. Deci nu esti primul si nu o sa fii nici ultimul. Alta data ori stai acolo cand ti le schimba ori sa ceri sa-ti arate macar ambalajele de la piesele schimbate.
Blue Print este un producator aftermarket de piese auto http://www.blue-print.com/

Avatar utilizator
Extremero
EVO V
Mesaje: 392
Membru din: Joi Sep 17, 2009 9:26 pm

Mesaj de Extremero » Mar Iun 17, 2014 4:44 pm

Referitor la ce ti s-a intamplat, nu pot decat sa invart cutitul in rana....
Vezi mai jos conversatia pe mess dintre mine si tipul de la magazinul de la care imi iau piese de vreo 15 ani...

QUOTE
extremero: salut mai esti?
Dragos: OUI
extremero: Exista brate de Outlander marca "Blueprint"?
Dragos: DA , china
extremero: si e vreo "marca"? Adica poate fi echiparea originala?
Dragos: este brandul febi pt china si coreea
Dragos: niciodata
extremero: ca se plangea un tip ca i-au schimbat la reprezentatnta mitsu in Galati bratul si a cerut varianta pe original, dupa 3000km i s-a f*tut pivotul si a dat jos bratul, si a constatat ca e marca Blueprint....
Dragos: am vandut cateva repere pe blueprint, senzatia a fost ca sunt fabricate sa fie inventarul de piese complet pe masina, nu sa circuli cu ea
Dragos: e firesc ce i s-a intimplat
Dragos: sunt chiar gunoaie
Dragos: l-au aburit ca sunt originale
extremero: cool. o sa-i zic ce mi-ai zis smile.gif
Dragos: ok
extremero: si poti sa-mi zici cat costa un brat din asta?
Dragos: imed
extremero: si unul OEM
Dragos: blueprint 428 si oe 996
extremero: cu tva cu tot, nu?
Dragos: oui
extremero: ok. multzam mult.
Dragos: npc
extremero: Seara faina
Dragos: si tie

Avatar utilizator
langusic
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Mar Dec 11, 2012 8:27 am

Mesaj de langusic » Mie Iun 18, 2014 10:53 am

si rad si plang........ cat te feresti de tzepe in rromanica si tot ti-o iei fara sa-ti dai seama. stiti ca umbla o vorba "daca vrea, te inseala cu tine de mana", asa si cu treaba asta. va multumesc mult pentru ca mi-ati spulberat orice urma de indoiala cu privire la tzeapa. super afacere, au dat 400 lei si mi-au luat 800. mai ca as pune ban langa ban sa-mi fac si eu un service.

as emigra si maine daca ..... si daca....

Avatar utilizator
Malakai
EVO VIII
Mesaje: 1018
Membru din: Dum Apr 18, 2010 6:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Iun 18, 2014 10:59 am

Ai vorbit cu ei despre asta ?
Care este pozitia oficiala a service'ului in afara de fofilarile de rigoare ?

Avatar utilizator
langusic
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Mar Dec 11, 2012 8:27 am

Mesaj de langusic » Mie Iun 18, 2014 11:34 am

pozitia oficiala e ca, acel cod de brat de outlander apare pe devizul de asx, si ca daca vor trimite piesa la garantie, vor fi refuzati pe acest motiv, si ca vor incerca ei sa faca intr-un fel, fel care nu mai apare de 2 luni de zile, timp in care mi-a fost frica sa nu-mi sara pivotul, atat de tare ajunsese sa bata, asa ca am procedat la scos bani si schimbat, acum cu factura si deviz pentru siguranta, bineinteles la un service multimarca.

Avatar utilizator
Flipper
EVO IX
Mesaje: 1592
Membru din: Mar Mar 10, 2009 8:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Iun 18, 2014 1:12 pm

Chestia asta se intampla cred in toate serviceurile. Eu am schimbat 3 reprezentate Mitsu prin care si cea din Galati si niciodata nu am fost multumit.
Referitor la garatie nu conteza pe ce factura e luata piese atat timp cat e cumparata de la ei cu factura si montata tot de ei. In cazul tau sunt obligati sa acorde garantie in caz contrar o plangere la OPC cred ca iti va da castig de cauza. Nu te lasa intimidat, da cu ei de pamant. Eu unul sunt satul de incompetenta din serviceurile din romania indiferent de marca.
Daca nu stai langa ei sa le dai indicatii fac treaba de mantuiala, daca ii dai indicatii comenteza ca "stie el ce are de facut" dar din pacate sunt doar vorbe goale faca niciun suport practic. Nu mai zic cand te duci cu probleme de garantie cade cerul ei. Acest lucru se intmapla din comoditate ca pentru garantii trebuie multe justificari si hartii.

Lancerul meu la 1500km avea un zgomot pe puntea spate dupa lungi verificari si amanari, pe la 3000km mi-au schimbet in sfarsit in garantie amortizorele pe spate cei de la Iricad Galati. La 4500km zgomotul a reaparut, m-am dus iar la ei dar la fel au inceput sa o taraganeze, m-am enervat si am batut cu pumnul in masa, au batut si ei si au zis: "daca problema a reaparut insemna ca e un zgomot normal". M-am enervat, am platit 50 ron si am facut test de amortizoare spate care a iesit prost. Cu hartia de la standul ITP m-am dus iar la ei si nu au mai avut ce comenta, pana la urma mi-au schimbat iar amortizoare si pana acum problema nu a mai reaparut. Nu mai zic ca initial se apucasera sa traga cu patentul de cantul aripilor spate spunand ca zgomotul provine de la izolatia fonica. Deci incompetenta/rea vointa e in floare in serviceurile din romania.

Intamplari de genul celor de mai sus am avut si in alte serviceuri indiferent de marca.

Concluzia: ce e din fabrica e sfant!!!

Avatar utilizator
Extremero
EVO V
Mesaje: 392
Membru din: Joi Sep 17, 2009 9:26 pm

Mesaj de Extremero » Mie Iun 18, 2014 1:43 pm

La OPC n-are cum sa mearga pt ca a piesa a fost trecuta pe o factura catre o pers juridica (firma).
Chiar daca piesa a luat-o de acolo, manopera de montare a ei fiind trecuta pe devizul altei masini, practic nu are nicio dovada ca piesa respectiva a fost montata pe un Outlander in acel service. Si aici ma refer la service in relatia cu furnizorul de piese.
Pe de alta parte, daca ar exista bunavointa, service-ul ar putea sa faca un deviz+factura de montaj carte un Outlander, astfel incat sa iasa ok in actele pt garantie.
Problema e ca daca i-ar inlocui piesa, ar primi una la fel de proasta...

Nici ce e din fabrica nu e intotdeauna sfant (vezi discuri fata de Outlander topite in 15-18.000km) dar in general producatorii de masini isi aleg furnizori si variante de piese pt prima echipare care sa le dea batai de cap ceva mai putine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Dreptul la replica”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori