Sfat Achizitie : Mk3 Versus Mk4

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
crispus
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Mie Dec 06, 2017 2:27 pm

Mesaj de crispus » Vin Ian 05, 2018 2:13 pm

Salutare,

Momentan am un golf variant si nu pot sa intru chiar pe oriunde mi-as dori.

Am in plan sa iau in viitorul apropiat un 4x4 si momentan m-am oprit la Pajero. Bugetul maxim ar fi 10.000E (nu-i musai sa iau de toti banii ).
Cel mai probabil va fi folosita mai mult pe asfalt si mai putin offroad (de ex. cabana Ciucas, unde golful nu ajunge - am reusit sa sparg baia acu cativa ani pe drumul spre lacul Bolboci de ex)

De preferat:
- cutie automata
- xenon
- diferential blocabil spate
- usor de facut mentenanta

Acuma cateva intrebari:
1. Exista modele / ani care ar trebui evitate/i (am inteles ca unele aveau o problema cu pompa de injectie) ?
2. Mk3 sau Mk4 ? E mai sigur mk4?
3. Motorina sau benzina? Vreun avantaj al uneia fata de alta?
4. Din tara / afara?
5. Cat de accesibil sunt tool-urile de diagnoza gen VCDS?
6. Cam ajunge intretinerea pe an?

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO V
Mesaje: 373
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 11:54 am

Mesaj de cristi4x4 » Sâm Ian 06, 2018 7:29 am

MK4 este commonrail deci nu ai pompa de injectie.
Toate au xenon.
Toate care au cutie automata au blocant spate.
Mentenanta usoara,preturi medii spre mici la consumabile.Daca ai un pic de indemanare o poti face singur.

Avatar utilizator
crispus
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Mie Dec 06, 2017 2:27 pm

Mesaj de crispus » Mar Iun 26, 2018 2:12 pm

Am o dilema:
Dintre toate anunturile pe care le-am gasit pe la noi (sa fie deja autoutilitara) si care sa imi placa, am gasit asa:
- un mk3 din 2006 e ~7500E, cutie automata, ~180k km
- un mk4 din 2009 ~12500E, cutie automata, ~120k,
- un mk4 din 2010, ~14000E, cutie manuala, ~75k (din poze arata misto)
Toate au aproximativ aceleasi dotari.

Dilema mea e daca mk4 merita diferenta (aproape dublu). In ideea ca daca plec de la o masina decenta din 2006 la 7000 sa zicem ca risc 1-2000E pentru rezolvarea pompei de injectie... Dar parca n-as da 3-5000E pentru senzori de ploaie, comenzi pe volan si camera de marsarier...

Mi-ar placea mai mult un mk4, dar nu gasesc o justificare pentru diferenta biggrin.gif. De diferenta mi-ar ramane bani de cauciucuri, troliu, etc

Imi scapa ceva?

Mersi.

Avatar utilizator
spinner
EVO III
Mesaje: 159
Membru din: Joi Aug 27, 2015 2:44 pm

Mesaj de spinner » Mie Iun 27, 2018 8:33 am

Nu cred ca iti poate rezolva cineva dilema. Cumperi ce iti place/ce iti permiti.
Altfel, poti lua una din 2000-2002 la jumatate de pret fata de 2006 si cu diferenta de bani pana la 2010 rezolvi absolut orice problema.
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Avatar utilizator
crispus
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Mie Dec 06, 2017 2:27 pm

Mesaj de crispus » Mar Iul 31, 2018 2:25 pm

Stie cineva unde as putea verifica o masina (in Bucuresti)?

Ma gandeam la ceva gen o statie ITP (sa verifice franele, suspensia, faruri, serii, noxe, etc) in ideea ca daca trece ITP pe bune ar trebui sa fie relativ ok + ridicare elevator, diagnoza?
De preferat un service autorizat...

Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori