Outlander PHEV MY19

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Lun Apr 22, 2019 5:55 pm

@ursul_bipolar (fabulos nickname :D ): iti multumesc pentru aprecieri si totodata te asigur ca voi asterne pe aceste pagini absolut toate constatarile pe care le voi experimenta la bordul sau pe langa masina noastra.

Pana acum am scris asa cum m-am priceput, adica rudimentar intrucat nu ma pricep sa fac analize tehnice sau sa folosesc un limbaj provenit din industria auto insa am certitudinea ca majoritatea colegilor inteleg ceea ce vreau sa exprim.

In luna aprilie masina a stat ceva timp in parcare intrucat am fost plecat in delegatii insa abia astept sa inceapa vacanta pentru a porni la noi si noi drumuri pe sosele dar si pe un usor macadam (fara niciun gand de off-road caci nu este gandita pentru asa ceva).

Referitor la calculul energiei electrice absorbita din retea imi este foarte greu sa fac o estimare corecta intrucat:

1. Am avut contract Enel Fix Online cu costuri de 0,20 RON/zi si un pret fix al energiei electrice de 0,244 RON/kWh (la acestea se adauga si taxe sau contributii prevazute de legislatie) => pret mediu per kWh = 0,6295 RON (cu tot cu taxe).
Masina absoarbe 13,8 kWh pentru a-si incarca acumulatorul de tractiune de unde rezulta un cost de 8,6871 RON/ciclu de incarcare.

2. Citind diferite pareri despre optimizarea consumului de energie electrica am optat pentru Enel Flexi Week-End (de luni pana vineri in intervalul 07:00 – 22:00, pret de 0,385 RON/kWh. Intre orele 22:00 si 07:00 si in weekend, pret de 0,195 RON/kWh).
Avantajul acestui plan tarifar este acela ca iti poti programa masina sa inceapa ciclul de incarcare la orele in care energia este cea mai ieftina, adica noaptea cand dormim si oricand in week-end. Astept sa vad daca exista economii si care va fi suma ramasa in buzunar (probabil de ordinul a 8-9 RON/luna :D ).

In schimb, am aderat la Programul Casa Verde (3,7 kWp) si sper ca sistemul ma va ajuta sa injectez suficient curent electric in retea devenind prosumer si in final sa imi incarc masina cu o eficienta medie anuala de invidiat. Revin cu detalii dupa ce voi fi experimentat sistemul in toate cele 4 anotimpuri ca sa pot face o estimare realista.

Presupun ca ai vorbit deja cu un reprezentant al unui dealer pentru a intra in posesia informatiilor cu privire la procedurile de achizitie folosind voucherele, in caz contrar nu mai sta pe ganduri si mergi la un showroom Mitsubishi.

Sincer, abia asteptam sa pornim la drum impreuna cu alti posesori de PHEV-uri, sa oprim pentru un gratar, o plimbare cu rucsacul in spate si obligatoriu pentru a face schimb de experiente dupa ce am condus mai mult sau mai putin aceasta masina de exceptie.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Apr 22, 2019 6:40 pm

Si eu tot enel fix online am acum si custurile totale sunt cele exprimate de tine.
Am discustat in Expozitiei cu acelasi domn Nimu (ne cunosatem de cand am luat lancerul :) ), voi demara toate operatiunile in scurt timp.

Mai am o singura chestiune care imi sta pe creier, noul RAV 4. As vrea sa fac un test drive si cu hybridul lor.

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Lun Apr 22, 2019 8:36 pm

În cazul modelului RAV4 cred că te înscrii la altă clasă tehnologică, dispare avantajul încărcării la o priză personală sau una publică precum și altele care derivă tot din conceptul PHEV.
De asemenea, dispare avantajul financiar oferit de cei de la mediu.

Nu am condus niciodată un RAV4 motiv pentru care nu pot emite judecăți de valoare despre comportamentul hibridului, confort, fiabilitate, eficiență etc.

Dacă ai șansa de a face un drive test cu RAV4 te rog să ne împărtășești din avantajele sale în comparație cu Outlander PHEV.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Apr 22, 2019 11:16 pm

Stiu ca sunt putin diferite.
Voi incerca sa ajung saptamana asta, Miercuri sau Joi. In orice caz o sa scriu imediat ce termin drive testul. Sunt curios de diferente.

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Joi Apr 25, 2019 10:19 am

Astazi, in drum spre serviciu am mai descoperit un neajuns la modelul PHEV si anume pozitionarea butonului care ofera informatii cu privire la consumul de carburant, distanta de parcurs pana la pompa, km parcursi de la ultima resetare etc.
Butonul cu pricina este dispus undeva in partea stanga, in spatele volanului, la ora 8... Cam greu de ajuns acolo daca vrei sa fii atent la drum si la ceilalti participanti la trafic.

De asemenea, nu se poate seta o anumita temperatura in habitaclu fara a se porni si ventilatorul. De exemplu, daca afara sunt 6 grade Celsius si ai vrea ca in interiorul masinii sa fie o temperatura mai ridicata (spre 22 grade e.g.) la masinile pe care le-am avut era suficient sa fixez temperatura la nivelul 22 grade si in masina se facea mai cald, progresiv ce-i drept dar fara a porni ventilatorul (aeroterma).
La PHEV trebuie musai sa rulezi cu ventilatorul pe treapta 1,2,3 etc., sa fixezi temperatura la 22 grade Celsius si sa astepti incalzirea motorului termic pentru a-ti fi furnizata caldura dorita (lucru care se intampla in cateva minute si fara a-ti crea un disconfort major dar impactul termic exista). Se poate lua in calcul si scenariul de a-ti seta din aplicatia de telefon caldura ambientala si cand urci in masina sa fi intampinat de cele 22 grade Celsius prestabilite insa daca uiti se aplica procedura din scenariul precedent :lol:
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Sâm Apr 27, 2019 2:00 pm

Astazi am pierdut comunicatiile dintre aplicatia Remote Ctrl2 (Outlander PHEV II) si masina... :wacko:
Desi am incercat in nenumarate randuri sa refac partea de comunicatii nu am reusit.

Mai exact, am dezinstalat si reinstalat aplicatia de pe Play Store. Apoi am resetat memoria masinii executand procedura descrisa de Mitsubishi. Vazduh... :blink:

Ca atare, dupa sarbatori merg la service si solicit sprijin profesionist.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO III
Mesaje: 128
Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Mar Apr 30, 2019 1:36 pm

aplicatia e o mizerie. oricum, in afara de primele zile, cand ai ceva emotii in legatura cu incarcarea, de ce o mai folosesti?

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Mie Mai 01, 2019 6:57 am

Aplicația nu este indispensabilă vieții de relație însă era în prețul mașinii și mă gândeam să o folosesc de toți banii... :D

Din câte citesc pe posturile altor colegi, în special a britanicilor, așa face toate...nu este o consolare ci doar o constatare :blink:

Apropos, aifonu' X pe care l-am sincronizat cu mașina în urmă cu 3 luni a rămas fidel mașinii în timp ce Note9 este respins. În concluzie, cred că anomalia o putem pune pe OS și nu pe marca terminalului (chestie de personalitate, apartenență la grupuri elitiste, identitate, obscurantism, misticism, magie neagra... B) )
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 183
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Mie Mai 08, 2019 11:19 am

Pe un parcurs national de 1.672 Km, ne-a fost dat sa ne bucuram pentru a nu stiu cata oara de faptul ca avem o tara in care bijuteriile naturale sunt presarate cu generozitate.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imaginehttps://i.imgur.com/fZUBUWB.jpg[/img]

Drumurile au alternat de la sosele asfaltate la macadam, noroaie si pe alocuri lacuri aparute in urma precipitatiilor abundente.
Odata ce am deprins puterea de transformare a naturii am observat ca aceasta devine aliatul nostru puternic si nicidecum o forta de temut.

Imagine

In consecinta, masina noastra a trecut ostentativ de bine peste provocarile naturii inregistrand un consum mediu de benzina Evo 100 Plus de 6,1 litri la 100 Km parcursi.

Orice peisaj surprins devine o stare a sufletului. In cazul meu o admiratie pentru rigoarea cu care natura se joaca armonizand formele intr-o perfectiune expresiva redandu-ne senzatia tactila a materialitatii lor.

Imagine

Ruland kilometri buni pe autostrada am simtit uneori dorinta de putere sporita in vederea depasirii in siguranta insa butonul “SPORT” este situat pe plansa inferioara astfel incat actionarea sa devine greoaie intrucat a trebuit sa merg pe pipaite. Plasarea acelui buton pe volan ar fi fost o idee fericita insa probabil ca japonezii vor sa descurajeze condusul sportiv (lucru care se evidentiaza si in consumul mediu de benzina!).

Iarasi revin la selectorul posturilor de radio reclamand faptul ca schimbarea posturilor se poate face doar de pe ecranul tatctil. Acest lucru poate distrage atentia de la drum. Era asa de greu sa fi avut un selector montat pe volan?
De subliniat inca odata confortul oferit de scaunele frontale si totodata linistea din habitaclu chiar daca am mers preponderent cu motorul termic pornit.


P.S.:

Imagine
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO III
Mesaje: 128
Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Mie Mai 08, 2019 4:12 pm

acelasi lucru vroiam sa il subliniez si eu: daca nu calci la maxim acceleratia nu prea se aude nici cel termic prea tare.

am o intrebare: am mers 200 de km (pe pur electric) apoi 100 km pe mixt
masina imi arata 3%. logica spune ca sunt 3% pe cei 300 si nu doar pe ultimii 100.
dar practic cred ca masina isi reseteaza cumva consumul dupa oprire indelungata.

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori