Outlander PHEV MY19

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 119
Membru din: Vin Noi 09, 2018 8:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Joi Oct 24, 2019 7:50 am

Cred ca este o problema de sw update la masina si nicidecum la telefon asa ca trebuie sa escaladez problema si la Mitsubishi Romania luna viitoare cand voi merge la revizia de 1 an, respectiv 15.000 Km.
M-am gandit la aceasta solutie si o voi urma dar pana atunci poate primesc un raspuns de la japonezi.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Vin Feb 08, 2019 4:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Vin Oct 25, 2019 5:16 pm

My tuner Free cred ca rezolva problema schimbării posturilor. Era o discuție mai veche ca nu s-au gândit sa poți schimba posturile din butoanele de pe volan


Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 119
Membru din: Vin Noi 09, 2018 8:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Lun Oct 28, 2019 9:18 am

Faptul ca partea de infotainment nu este la nivelul asteptarilor celor care lucreaza in industriile de inalta tehnologie, sau mai bine zis reprezinta un rudimentarism exotic instalat pe o masina fabuloasa, nu ma impiedica a face judecati de valoare in ceea ce priveste stiinta frumosului vs stiinta practicii... ;)

Departe de mine gandul de a face o pledoarie asupra empirismului in estetica automobilelor insa in cazul masinii mele cred ca proiectantii niponi au plecat de la frumusetea particulara la utilitatea generala si nu invers ceea ce tradus intr-un mecanism operational si totodata eficient poate releva urmatoarele:

1. Nu am functia MUTE pe volan ci doar pe display-ul central, ca atare trebuie sa iau mana de pe volan daca vreau sa pun pauza unei melodii
2. Nu am posibilitatea schimbarii posturilor de radio cu ajutorul butoanelor de pe volan ci tot apeland la consola centrala, cu aceleasi neajunsuri privind siguranta pe timpul deplasarii
3. Butonul care asigura defilarea prin sistemul de informatii instante si care evidentiaza datele pe ecranul de pe bord (alocarea resurselor de tractiune in procente, consum instant sau mediu, numar de km ramasi pana la consumarea curentului din acumulatorul de tractiune ori a benzinei din rezervor, km parcursi de la resetare etc.) este dispus oarecum sub volan in partea stanga iar accesul se face greu, mai exact pe pipaite. Designerii japonezi parca au tinut cu tot dinadinsul sa ascunda acel buton privirilor indiscrete ale soferului sau ale pasagerilor :wacko:

Schimband usor registrul criticii mi-am adus aminte de butada conform careia nimic pe planeta nu este perfect ci perfectibil, am sa aduc in discutie o noua statistica intregistrata pe traseul Traisteni (Valea Doftanei) - Corbeanca si care m-a facut sa uit de toate neajunsurile descrise mai sus.

Am parasit frumoasa regiune situata la poalele Muntilor Baiului cu masina supra-incarcata de echipament destinat turelor montane alaturi de 4 vasnici pasageri lafaindu-se in confortabilele scaune, respectiv bancheta.
Pe portiunea cuprinsa intre Barajul Paltinu si Campina am dat frau liber explicatiilor aristotelice asupra fanteziei umane selectand optiunea de incarcare a bateriei de tractiune CHARGING. Traseul a fost in panta ceea ce a ajutat mult regenerarea curentului din acumulator consumand foarte putina benzina si anume o medie de 8,2 l/100 Km.
Odata ajunsi in Campina am selectat optiunea NORMAL si am tinut-o asa pe tot itinerariul (DN1) pana la destinatia finala, Comuna Corbeanca.

Nu pot incheia descrierea decat intr-o emfaza apoteotica :D gandindu-ma ca dpdv economic am ales o masina care tine cu casa:

Imagine

Pe acelasi traseu, cu ceva vreme in urma am obtinut un consum mediu de benzina de 4,4 l / 100 Km insa eram doar eu cu sotia si portbagajul plin. Cifrele nu mi-au starnit nicio emotie intrucat masina nu era incarcata la capacitate insa rezultatul obtinut ieri este demn de a fi evidentiat.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

danco
EVO I
Mesaje: 18
Membru din: Vin Mai 31, 2019 6:28 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de danco » Mie Oct 30, 2019 10:00 am

Sunt de parere ca aceasta statistica ar trebui facuta pe ambele sensuri si cumulate (dus-intors), daca iei in considerare doar la vale, nu e corect. Eu m-am intors ieri din Vrancea si am scos consum total in cca 1000+ Km cu doar 3 incarcari complete la priza acolo: 7,2 l/100 Km, asta in conditiile in care nu am tinut cont de consum, am circulat cu viteze de 140 Km/h in afara si 110 in localitati. Am incercat doar sa incarc (charge) in portiunile unde am circulat >80Km/h in mod paralel, si comutat pe EV in localitati. Eu ma declar multumit.

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 119
Membru din: Vin Noi 09, 2018 8:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Mie Oct 30, 2019 12:36 pm

Desigur, intentia mea nu este aceea de a ma transforma intr-un centru de colectare si emitere a datelor pentru statistica insa cateodata imi sar in ochi anumite cifre pe care nu pot sa nu le evidentiez :rolleyes:

Desi nu ti-am propus-o ti-o repropun B) : cred ca ar fi cazul ca macar cei care detin un PHEV sa ne intalnim la un sfarsit de saptamana si dupa cateva pahare cu vin (a se citi dupa laborioase operatii intelecto-corelative de analiza si sinteza in vederea determinarii insusirilor tehnice esentiale ale modelului PHEV) sa putem decanta ansamblul de date haotice de cele care se inscriu in principiul logic de eficienta corelata cu functionalitatea, siguranta si confortul :)

Cred ca sunt suficient de multe pensiuni care ne pot fi gazde pret de un week-end. Cine are curajul sa mi se alature si cand ii permite agenda?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

danco
EVO I
Mesaje: 18
Membru din: Vin Mai 31, 2019 6:28 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de danco » Mie Oct 30, 2019 5:10 pm

OK, consultam agenda si... sefa si te anuntam. :D
Multumim de initiativa.


Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 119
Membru din: Vin Noi 09, 2018 8:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Ermeneutic » Mie Noi 06, 2019 4:01 pm

Et voila:

Imagine

Dupa cum va spuneam, anul trecut a mers printr-o bresa, anul acesta cu bypass si cine stie, la anul poate vom avea versiuna AA disponibila in mod genetic.

Nici pana acum nu am primit un raspuns de la R&D cu privire la compatibilitatea sistemului de pe masina si aplicatia AA insa mai astept pana la sfarsitul lunii si apoi aplic varianta de dezvoltare interna de sw cu care sa pot trece de neajunsurile sistemului Android in relatia cu PHEV.

Ar mai exista si varianta unui swap de Android cu iOS intrucat iPhone se conecteaza natural cu PHEV insa mai cuget la o astfel de decizie fundamentala.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
Mirabeau88
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Vin Feb 08, 2019 4:47 pm
Contact:

Re: Outlander PHEV MY19

Mesaj de Mirabeau88 » Joi Noi 07, 2019 7:18 am

nu renunt la android pentru atata lucru :))
sunt convins ca m-as lovi de altele

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori