Bataie De Joc La Service Mitsubishi Casa Auto Brasov

Dealer-ul / Service-ul raspunde
Avatar utilizator
Alex44
EVO IX
Mesaje: 1732
Membru din: Mar Mai 18, 2010 9:21 am

Mesaj de Alex44 » Mar Mai 21, 2013 1:52 pm

La faza cu clemele e clar ce s-a intamplat, dar la faza cu bidonul stai linistit, se poarta asta. Ei au butoi de 200L de ulei, si din el pun intr-un bidon mai mic si iti toarna tie in motor.

Avatar utilizator
neophitus
EVO II
Mesaje: 90
Membru din: Vin Iul 10, 2009 10:45 am

Mesaj de neophitus » Mar Mai 28, 2013 7:11 am

Fals, mi-am facut a doua revizie, la Casa Auto Iasi, oamenii profesionisti, ii recomand din toata inima.
Uleiul vine in bidoane separate si are sigla Mitsubishi, la fel si pe filtrul de polen. In nici un caz bidoane unsuroase...
A da, la fel a fost si la prima revizie.

Avatar utilizator
danielNEC
EVO III
Mesaje: 167
Membru din: Mie Iul 07, 2010 6:14 pm

Mesaj de danielNEC » Mar Mai 28, 2013 8:53 am

Si eu am avut parte de un tratament foarte profesionist din partea celor de la Casa auto Iasi. Pe langa faptul ca m-au lasat sa stau langa masina si sa vad fiecare operatiune in parte, au lucrat FOARTE curat si uleiul l-au adus in bidoane noi sigilate.

Avatar utilizator
neophitus
EVO II
Mesaje: 90
Membru din: Vin Iul 10, 2009 10:45 am

Mesaj de neophitus » Mar Mai 28, 2013 1:47 pm

Pe mine nu m-au lasat, desi am spus clar ca asta mi-as dori si asta m-a facut sa ma gandesc serios sa caut o alta reprezentanta pentru reviziile viitoare. Adica de cate ori am reusit sa arunc un ochi si sa vad ce se facea, parea ca e ok treaba, de asta am zis ca mi s-au parut profesionisti, insa pentru mine este foarte important sa vad exact tot ce se face, pentru ca se lasa o suma frumoasa pentru un banal schimb de ulei si de filtre (1100 RON - e un salariu pentru multi). Poate sunt eu mai mofturos, insa sunt sigur ca voi gasi prin alte parti si cineva care sa imi satisfaca si moftul asta...

Avatar utilizator
Malakai
EVO VIII
Mesaje: 1018
Membru din: Dum Apr 18, 2010 6:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Mai 29, 2013 6:52 am

Din ce stiu eu, multe din reprezentante nu lasa clientii sa stea langa masina nu neaparat din secretuozitate (nu stiu daca asta e un cuvant sau nu tongue.gif) ci din motive de protectia muncii - sa nu cumva sa te bagi pe sub o rampa si sa-ti cada ceva in cap, Doamne-Fereste. Tocmai de aceea, sunt unele reprezentante unde poti sa vezi ce-cum se lucreaza la masina prin niste gemulete in afara service-ului propriu-zis, sau chiar pe niste monitoare afisate prin showroom. smile.gif

Scrie răspuns

Înapoi la “Dreptul la replica”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori