Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Noi 06, 2017 3:24 pm

Daca nu ai scurgeri nu e nimic ingrijorator, e mai mult o curiozitate.

Surubul are garnitura de sacrificiu ca sa etanseze perfect fara a strange excesiv surubul. Baia e din aluminiu si e usor sa distrugi filetul prin strangere excesiva.

Uitandu-ma aici vad ca au fost vreo 4 variante de surub de-a lungul timpului doar pt smart, poate ca Coltul care a continuat productia multi ani dupa 2006 sa fi ajuns la un surub cu garnitura de cauciuc.

Cel mai sigur ar fi sa-ti comanzi un surub nou de la mitsubishi si sa vezi ce vine sau poate un coleg cu catalog de mitsu ne spune ce cod are surubul si ce fel e. Se gasesc si garnituri separat dar nu stiu daca ar fi indicat sa folosesti garnitura de cupru pe acest surub.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Lun Noi 06, 2017 3:59 pm

Daca imi dai o serie de sasiu pe privat, iti pot spune eu codul OEM. Oricum e ceva modificare facuta de cineva. Nu stiu sa fie tipul asta de surub la nici un Colt la baie si se poate lua si aftermarket acest surub cu tot cu saiba. Am luat eu pentru al meu.

Avatar utilizator
stefanpomarac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 02, 2014 12:38 am

Mesaj de stefanpomarac » Sâm Ian 06, 2018 5:15 pm

Salut. Caut sa imi iau un cric pentru colt. Cel hidraulic cu care am luat masina nu mai intra de cand cu arcurile sport. Va rog ajutati-ma cu o poza a unui cric original sa stiu ce sa caut aproximativ ca prindere. Multumesc.

Avatar utilizator
ringo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 11:32 am

Mesaj de ringo » Joi Feb 22, 2018 11:00 am

Schimbat Set rulment roata Axa fata partea stanga, NIPPARTS de pe autopieseonline24.ro la 265 lei cu transport inclus.
manopera: 50 lei la un prieten mecanic.

Kilometraj: 180k km.


Anul trecut am schimbat la 170k km cel de pe dreapta fata unde la recomandarea altui mecanic am ales marca poloneza Optimal insa feriti-va de marca asta Optimal; rulmentul respectiv nu potrivea la fix in locul celui vechi fiind necesara executia la strung a unei saibe adaptatoare ceea ce a dus la batai de cap, timpi mai lungi de asteptare si cost suplimentar.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Joi Mar 08, 2018 11:30 am

@stefanpomarac Uite doua poze de pe net, ca sa vezi cam cum arata. Nu am mai avut chef sa iti fac poza la al meu dar e pur si simplu o sina.

https://www.pieseauto.ro/poze/cric-mits ... -0-0-0.jpg

https://www.pieseauto.ro/poze/jante-tab ... -0-0-0.jpg

Am si eu o intrebare legata de amorizoarele spate... Ce ati recomanda inafara de Sasch si Kayaba? Kayaba nu prea gasesc, iar Sachs nu o sa pun.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Joi Mar 08, 2018 4:50 pm

Eu anul trecut am pus Nipparts. Le-am prins la reducere... undeva pe la 120 de lei, de la 160-170. Am facut de atunci cam 13000 de km si totul e ok. Deci asta ar fi recomandarea mea.
Sachs erau cele originale. Nu vrei sa stii cum aratu dupa 50000 de km. Motiv pentru care nici eu nu vreau sa mai aud de Sachs.

Avatar utilizator
danciusergiu84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 06, 2014 10:20 pm

Mesaj de danciusergiu84 » Mie Iul 25, 2018 1:37 pm

QUOTE (ringo @ Aug 15 2014, 04:59 PM) AM schimbat si eu recent la Colt 1007 1.3 95cp, 133.000km urmatoarele:

2bc. Amortizoare spate - KYB - 380lei .
Set saboti frana spate - textar - 145lei, kit de reparatie saboti frana - 50lei. Pe partea stanga era desprins materialul de frictiune la unul dintre saboti si scotea niste scartaituri sumbre la pornire /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />

Manopera la un prieten "la bordura" - 100lei circa 3 ore de munca.


Ce era in "kit de reparatie saboti frana"? Ma intereseaza daca era si sistemul de autoreglaj, mai ales tablele acestuia.

E destul de nasola faza daca ai nevoie de acea tablita ca nu am gasit-o pe net separat decat aici https://www.pieseauto.ro/alte-elemente- ... 66513.html si nu stiu daca e ceea ce trebuie ca nu am masina langa mine... ?

Avatar utilizator
ringo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 11:32 am

Mesaj de ringo » Joi Aug 16, 2018 8:27 am

Salut - nu-mi mai amintesc din pacate din 2014.

Avatar utilizator
GenuLozneanu
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Joi Mai 08, 2014 9:47 am
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de GenuLozneanu » Sâm Aug 18, 2018 11:32 am

Salute la toti,
Iata ca am intrat si eu la cheltuieli. Colt 2008, 1,3 SAM, 57000 km. Am schimbat arcurile de pe fata. Rupt arc dreapta pe drumurile noastre dragi. Inlocuit cum se spune "la bordura" si prin asta am economisit cca 500 lei. Mecanici dornici de castig ma puneau sa cumpar si sa schimb si flansile amortizor cu "rulmenti".
Costurile lor: 2 arcuri x 150 = 300 (de la ei cu reducedre 10% (haha))
2 kit flansi x 135 = 270
manopera = 170
verificare directie = 80
Costurile mele 2 arcuri x 118 + 4 = 240 (alt furnizor, online)
Manopera = 100, dar si vreo trei zile (nu complete) de munca usoara, fara graba.
Inclusiv faptul ca mi-am curatat, cum am vrut eu, partea de stergatoare, sub aripi, amortizoare, burdufuri, vaselinat tot ce se poate. Regresat "rulmentii" din flansile de amortizare, samd.
Intreadevar ar mai trebui sa verific directia, dar pana acum nu mi se pare necesar. Voi fi atent la cauciucuri

Marianb
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Feb 20, 2019 9:46 pm
Contact:

Re: Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Mesaj de Marianb » Joi Feb 21, 2019 7:51 pm

Buna ziua,
Imi permit sa va pun cateva intrebari, cred ca sunteti cei mai in masura sa ma sfatuiti.
Mitsubishi colt 1.1 benzina 2007 cumparat de nou de la mcar expozitiei. Masina are 100k. In afara reviziilor anuale si placutele de frana de pe fata, am schimbat la ea bieletele antirului, pompa de benzina si cureaua de transmisie. ATAT. Masina merge f bine. Ma rog, sa zicem ca merge corespunzator varstei pe care o are.
Am gasit pe net ceva informatii cum ca ar trebui sa schimb bujiile? Le schimb chiar daca masina se comporta normal? Daca da, stie cineva sa imi recomande o marca anume de bujii? La ce ar trebui sa mai fiu atent la cei 100k de km?
P.S: existe pe forum un mecanic specializat in Mitsubishi? Nu sunt fanul preturilor de la reprezentanta. :))

Va multumesc frumos..

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori