Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Apr 12, 2019 9:58 am

Cele mai sigure SUV-uri în 2019 - GALERIE FOTO
Organizaţia americană Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), echivalentul EuroNCAP în SUA, a realizat o listă a celor mai sigure modele SUV în 2019, cărora le-a acordat calificativul "Top safety pick", iar nouă modele dintre acestea au primit calificativul de top "Top safety pick+.

Organizaţia americană Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), echivalentul EuroNCAP în SUA, a realizat o listă a celor mai sigure modele SUV în 2019, cărora le-a acordat calificativul "Top safety pick", iar nouă modele dintre acestea au primit calificativul de top "Top safety pick+."
Pentru a primi calificativul "Top safety pick+", un model trebuie să obţină rezultate bune într-o mare variatate de testări. Calificativul "top safety pick" necesită şi el rezultate bune, însă cei de la IIHS nu sunt la fel de exigenţi în privinţa notelor precum în cazul calificativului de top.
Hyundai are patru modele pe listă - cele mai multe, deşi nu toate sunt disponibile şi în Europa. Honda şi Mazda au şi ele câte trei modele, însă unele dintre ele sunt disponibile doar pe piaţa americană. Mai găsim modele Kia, BMW, Mercedes-Benz, Subaru şi Mitsubishi.
Modelele care nu sunt oferite în Europa nu le prezentăm, pentru că sunt irelevante în cazul nostru.
Majoritatea SUV-urilor aparţin constructorilor asiatici, excepţie făcând BMW şi Mercedes-Benz.
Mitsubishi Outlander — Top Safety Pick
https://www.promotor.ro/dosar-analize/c ... o-18072101


PRIMELE SHOWROOM-URI REBRENDUITE MITSUBISHI AU FOST DESCHISE IN CANADA,QUEBEC!!!
Vara trecută, Mitsubishi a anunțat detalii despre noua sa imagine vizuală globală pe care deținătorii de automobile o adoptă. Și primul care arăta noul aspect din America de Nord este St-Hyacinthe Mitsubishi.
Pentru a atrage atenția tuturor, această nouă imagine se bazează în principal pe negru, cu un accent roșu care aduce dinamism. Un panou negru înclinat, amplasat pe partea stângă a clădirii, poartă logo-ul producătorului, iar perforațiile sale permit să se lumineze prin fațada gri și complet sticlă. Seara, efectul este izbitoar cu dungi roșii iluminate.
În ceea ce privește showroom-ul, acesta prezintă un design curat, predominant alb, contrastează cu accentul negru și un tavan în negru. Ca și în cazul celor mai moderne dealeri de autoturisme, acesta oferă o zonă conectată pentru lucru sau relaxare în timp ce vehiculul nostru este lucrat. Galeria de servicii este de asemenea fereastră, permițând clienților să vadă tehnicienii în acțiune.
Mitsubishi Motors din Canada a confirmat că materialele utilizate pentru a crea această semnătură vizuală, precum și mobilierul sunt furnizate de furnizorii canadieni.
St-Hyacinthe Principalul dealer al companiei Mitsubishi, Dominic Fortin, a recunoscut că a investit trei milioane de dolari în reconstrucția unității sale, care este acum de două ori mai mare. Pentru a menține showroom-ul deschis în timpul reniunii care a durat 10 luni, noua structură a fost construită pe cea veche, iar cea de-a doua a fost ruptă din interior.
http://www.canadianautoworld.ca/dealer- ... -in-quebec
https://www.guideautoweb.com/en/galleri ... bec/?im=16
Fişiere ataşate
img_01.jpg
img_01.jpg (167.06 KiB) Vizualizat de 556 ori
5.jpg
5.jpg (515.08 KiB) Vizualizat de 556 ori
4.jpg
4.jpg (466.84 KiB) Vizualizat de 556 ori
3.jpg
3.jpg (388.26 KiB) Vizualizat de 556 ori
2.jpg
2.jpg (584.51 KiB) Vizualizat de 556 ori
1.jpg
1.jpg (240.56 KiB) Vizualizat de 556 ori
top saftey.jpg
top saftey.jpg (61.9 KiB) Vizualizat de 556 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Apr 15, 2019 10:59 am

CEA MAI MARE BANCĂ DIN JAPONIA CONFIRMĂ LANSAREA PROPRIEI MONEDE DIGITALE
După luni de speculații cu privire la data lansării propuse, cea mai mare bancă din Japonia, Mitsubishi UFJ Financial Group Inc. a anunțat în cele din urmă planul de lansare al monedei sale digitale. Japan Times raportează că președintele grupului, Mike Kanetsugu, a dezvăluit săptămâna aceasta că firma intenționează să lanseze moneda înainte de sfârșitul anului 2019.
Potrivit lui Kanetsugu, MUFJ va miza pe afaceri, inclusiv magazinele de desfacere si restaurante, pentru a adopta moneda digitală denumită deocamdată simplu Coin. De asemenea, a aratat că, Coin va permite diverselor afaceri participante sa afle informații despre bazele clienților, pentru a le servi mai bine.
MUFJ, care este în prezent cea de-a cincea cea mai mare bancă din lume în 2018, și-a anunțat planul de a lansa o monedă digitală în acest an pentru a rezolva o serie de probleme operaționale care afectează compania. Motivul dezvoltării și al lansării a fost că cheltuielile legate de procurarea, stocarea și transportul monedelor și bancnotelor fizice deveneau nesustenabile în economia japoneză, care era în mod evident dependentă de numerar.
Reamintim că, în februarie, CCN a raportat că JP Morgan și-a lansat propria monedă digitală numită JPM Coin, în scopul de a plăti plățile zilnice între clienți în valoare de peste 6 trilioane de dolari.
Spre deosebire de JPM Coin, Coin are intenția mult mai mare de a schimba fundamental modul în care consumatorii japonezi interacționează cu banii. Vorbind la lansare, Kanetsugu și-a exprimat încrederea deplină în capacitatea monedei digitale de a realiza ceea ce intenționează să facă într-un domeniu aglomerat
În ceea ce devine o temă în Japonia, în condițiile în care țara încearcă să modifice obiceiurile de consum în afara banilor înainte de Jocurile Olimpice de la Tokyo 2020, MUFJ a decis că monedele digitale reprezintă o modalitate de a reduce costurile asociate cu monedele fizice și de a încorpora o serie de noi funcții beneficii. Kanetsugu consideră că greutatea absolută a infrastructurii financiare a MUFJ va fi suficientă pentru a convinge companiile să adopte moneda.Începând din septembrie 2018, banca a lansat o monedă test la un magazin convențional pentru angajați, care s-a dovedit a avea succes. Conceptul financiar a indicat anterior că această Coin va avea “capacități de transfer instantanee”, precum și capacitatea de a procesa microplățile în creșteri de zecimale.
În plus față de funcționalitatea sa unică ca monedă digitală garantată de bancă, Coin va fi integrată și cu noua aplicație mobilă MUFJ, care va permite utilizatorilor să-și gestioneze toate cardurile de credit într-un singur loc. Aplicația smartphone va permite, de asemenea, utilizatorilor să gestioneze serviciile punctelor de recompensă, precum și să efectueze o varietate de alte funcții manageriale și este de așteptat să fie lansată până la sfârșitul lunii iunie 2019.Potrivit lui Kanetsugu, lansarea a MUFG Coin este în concordanță cu obiectivul său de a construi “o organizație care se bazează și are încredere la nivel global și reprezintă inovația”. În timp ce la suprafață, adoptarea monedei digitale poartă acest sentiment, este, de asemenea, că MUFG nu este în niciun caz prima instituție financiară majoră care să examineze cel puțin posibilitatea de a lansa un simbol digital în numerar digital.
Până acum, în ciuda optimismului și a promisiunilor, rămâne de văzut dacă monedă digitală va fi integrată cu succes, cu sprijinul deplin al sistemului financiar existent și al autorităților de reglementare. Acest lucru este subliniat în special de realitatea descurajantă a culturii corporatiste și de consum a Japoniei.
http://www.mondonews.ro/cea-mai-mare-ba ... -digitale/

Sărbătoare în Japonia: Mitsubishi Outlander PHEV a atins pragul de 200.000 de unități vândute la nivel global
Mitsubishi a anunțat că versiunea plug-in hybrid a SUV-ului Outlander a atins pragul de 200.000 de unități comercializate la nivel global, la aproximativ 6 ani de la lansarea pe piață.Mitsubishi a lansat prima versiune cu sistem de propulsie plug-in hybrid pentru Outlander în anul 2013, iar inițial aceasta a fost disponibilă doar pe piața din Japonia.În timp, Outlander PHEV a fost comercializat la nivel global și a devenit cel mai vândut plug-in hybrid din lume în 2018. În plus, Outlander PHEV este și cel mai vândut plug-in hybrid din Europa începând din anul 2015, după ce a ajuns în garajele a aproape 24.000 de clienți în anul precedent.Constructorul japonez a anunțat acum atingerea unui prag important de vânzări. Astfel, Mitsubishi Outlander PHEV a acumulat vânzări de 200.000 de unități la nivel global de la lansarea pe piață.Pe piața din România, Mitsubishi Outlander PHEV are un preț de listă de aproape 50.000 de euro, însă în prezent poate fi achiziționat pentru 41.224 de euro datorită bonusului de 20.000 de lei acordat de statul român la cumpărarea unei mașini plug-in hybrid prin programul Rabla Plus.Prețul menționat de producător include însă și un tichet Rabla în valoare de 6.500 de lei și un discount de aproximativ 3.500 de euro acordat de Mitsubishi.În primele trei luni ale anului, pe piața din România au fost înmatriculate 41 de unități Mitsubishi Outlander, însă datele oficiale publicate de DRPCIV nu fac o distincție clară între versiunile cu motoare tradiționale și cea plug-in hybrid. Totuși, ca punct de reper, 61% dintre unitățile Outlander vândute în Europa în 2018 au fost în varianta PHEV.Via Mitsubishi
http://www.automarket.ro/stiri/sarbatoa ... 90957.html


Renault, Nissan si Mitsubishi, parteneriat pe segmentul vehiculelor electrice si al tehnologiilor pentru vehiculele autonome
Liderii Renault, Nissan şi Mitsubishi s-au întâlnit vineri la Paris pentru a întări alianţa şi a revitaliza proiectele de cooperare, afectate de problemele judiciare ale fostului şef Carlos Ghosn, transmit Reuters şi AFP, potrivit agerpres.ro.Şefii celor trei producători auto au anunţat că vor să lucreze împreună pe segmentul vehiculelor electrice şi al tehnologiilor pentru vehiculele autonome.Pentru prima dată, a avut loc la sediul central al Renault o şedinţă a noului consiliu operaţional, creat printr-un memorandum de întelegere semnat în 12 martie la Yokohama, în Japonia. Consiliul este alcătuit din directorii generali ai Renault (Thierry Bolloré), Nissan (Hiroto Saikawa) şi Mitsubishi (Osamu Masuko) şi este condus de preşedintele Renault, Jean-Dominique Senard.Cei patru lideri au stabilit să se întâlnească lunar, alternativ în Paris şi Tokyo, pentru a adopta "prin consens" toate deciziile operaţionale importante."Potenţialul alianţei trebuie acum evaluat în mod adecvat. Este de competenţă să ne definim viitorul", se arată într-un comunicat al Renault.Separat, Nissan şi Renault au anunţat vineri că au înfiinţat un nou centru de cercetare-dezvoltare (R&D) la Shanghai pentru a accelera dezvoltarea tehnologiei pentru vehiculele electrice şi autonome în China, cea mai mare piaţă auto din lume.Luni, acţionarii Nissan au aprobat înlăturarea lui Carlos Ghosn din Consiliul de Administraţie, întrerupând ultimele legături cu omul care a salvat compania de la faliment în urmă cu două decenii, dar care acum este acuzat de nereguli financiare.În 19 noiembrie, Carlos Ghosn, în vârstă de 65 de ani, a fost pus sub acuzare în Japonia pentru că ar fi omis să declare autorităţilor bursiere venituri de aproximativ 5 miliarde de yeni (38 de milioane de euro/44 de miliarde de dolari) realizate timp de cinci ani, în perioada 2010 - 2015. El este acuzat de încălcarea legislaţiei financiare şi de abuz de încredere.Trimis la Nissan în 1999 în postul de director operaţional, după ce constructorul auto japonez a încheiat alianţă de capital cu constructorul francez Renault, Ghosn este considerat principalul autor al salvării Nissan de la faliment prin reduceri de costuri. În 2000, Carlos Ghosn a devenit preşedintele Nissan, iar în perioada 2001-2017 a ocupat postul de director general, perioadă în care a reconfigurat alianţa Renault-Nissan în cel de al doilea mare producător auto mondial după Volkswagen AG.Analiştii consideră că este o perioadă dificilă pentru Renault - Nissan - Mitsubishi, în condiţiile în care pe cele mai mari pieţele auto globale - China, SUA şi Europa - cererea pentru maşini este în scădere. Aceştia avertizează că alianţa este esenţială în cazul în care companiile vor să rămână competitive într-o industrie în care mărimea reprezintă un avantaj crucial.Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault, dar nu are drepturi de vot la grupul francez. Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit anul trecut cel mai mare producător mondial de automobile, cu 10,6 milioane de unităţi mai mult decât Volkswagen şi Toyota.În prezent, alianţa regrupează zece mărci de automobile (printre care Dacia, Lada, Samsung Motors, Alpine, Infiniti, Datsun etc.) cu 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele.
https://www.ziuanews.ro/revista-presei/ ... me-1140979
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Apr 22, 2019 9:36 am

Procurorii japonezi vor aduce noi acuzaţii fostului director Nissan

Procurorii din Japonia vor aduce noi acuzaţii fostului director general al Nissan şi Renault Carlos Ghosn, cel mai devreme astăzi, potrivit televiziunii japoneze NHK, transmite Reuters.Astăzi este termenul de încheiere a actualei perioade de detenţie a lui Ghost.
Noile acuzaţii vor fi de abuz de încredere în formă agravantă, a relatat televiziunea, fără să menţioneze sursa informaţiei.Acuzaţiile au legătură cu activităţile din Orientul Mijlociu prin care Ghosn ar fi folosit fonduri ale Nissan în folosul său personal.Ghosn, care a fost arestat prima oară în noiembrie, este reţinut într-o închisoare din Tokyo. El îşi recâştigase temporar libertatea, în luna martie, fiind eliberat pe cauţiune, dar a fost din nou încarcerare sub noi acuzaţii potrivit cărora ar fi transferat fonduri ale Nissan în valoare de milioane de euro în conturi controlate de el.O nouă acuzaţie îl va ţine pe Ghosn în stare de arest o perioadă mai lungă de timp.
Fostul preşedinte al Nissan şi al partenerilor de alianţă ai constructorului auto japonez, Renault şi Mitsubishi Motors, a negat acuzaţiile, precum şi acuzaţiile anterioare, de falsificare a declaraţiilor financiare şi abuz de încredere.O nouă perioadă lungă de încarcerare, care îi limitează comunicarea cu avocaţii, ar putea face mai dificilă pregătirea lui Ghosn pentru procesul care ar putea începe spre sfârşitul acestui an sau în 2020.
http://www.bursa.ro/procurorii-japonezi ... n-27389636


Vanzarile de masini ecologice au crescut cu pana la 45% in T1 in Romania
Totodata, in clasamentul vanzarilor de autoturisme plug-in conduce Volvo - cu 23 de unitati, urmata de Land Rover - cu 13 exemplare, Mitsubishi (4), Mini (3), BMW si Mercedes-Benz (cate doua).
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... .html#gref
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Apr 24, 2019 6:29 am

Mitsubishi ofera un nume nou
Mitsubishi Shipbuilding, o unitate a Mitsubishi Heavy Industries (MHI), a botezat un nou vas Sayaringo Stage LNG, Diamond Gas Sakura.MHI a declarat luni că nava a fost construită pentru Mitsubishi Corp și Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (linia NYK).Noul vas este cel de-al treilea vas de tip Sayaringo Stage pentru cele două companii, având o capacitate îmbunătățită de transport și o performanță îmbunătățită a combustibilului datorită adoptării unei structuri mai eficiente a corpului și a sistemului de propulsie hibrid.
Dupa finalizarea si predarea in luna mai, Diamond Gas Sakura se va alatura primelor doua nave, Diamond Gas Orchid si Diamond Gas Rose, in transportul LNG de la proiectul LNG Cameron.Diamond Gas Sakura are o lungime de 293,5 m, o lățime de 48,94 m, un tonaj de aproximativ 73,800 tone, cu o capacitate totală de depozitare a rezervorului de 165.000 mc. Este demn de remarcat faptul că lansarea navei a avut loc la 15 septembrie 2018.Nava este alimentată de motorul STaGE, care este un sistem hibrid de propulsie care combină o turbină cu abur și motoare pe gaz. Utilizează căldura reziduală a motoarelor pentru turbina cu abur pentru o eficiență sporită atât în ​​zonele de joasă, cât și în cele de mare viteză.
https://www.lngworldnews.com/mitsubishi ... s-carrier/


Gigantul Hisense, noul brand din protofoliul companiei româneşti Mit Clima, în premieră în România
Gigantul Hisense, lider mondial în tehnologia Smart TV, VRF, electrocasnice și dispozitive de comunicații mobile, pătrunde pe piata locală începănd să fie distribuit pentru prima data în România prin compania Mit Clima. Importator de soluţii de climatizare al brandurilor Mitsubishi Electric şi Climaveneta, Mit Clima îşi extinde portofoliul cu produsele Hisense VRF (flux variabil de agent frigorific) furnizate de Qingdao Hisensehitachi Air Conditioning Systems şi estimează afaceri de 12,9 milioane euro în 2019.
https://www.mediafax.ro/comunicate/giga ... a-18098370


Mitsubishi masina de pompieri VIDEO IN LINK
Există chiar loc pentru doi oameni în interior.Mitsubishi Minicab este un mic camion din Japonia. Acestea sunt disponibile într-o varietate de corpuri, inclusiv furgonete și pickups, pentru a îndeplini o varietate de roluri comerciale pe drumurile strânse ale țării. Acesta are o cabină tradițională și o încăpere pentru încă doi oameni care se plimbă în afara vehiculului. Mai departe, ar fi o pompă pentru a trimite apă la motorul de incendiu, dar echipamentul a dispărut de la acesta. În schimb, noul proprietar are doar spațiu de stocare acolo.Minicab respectă clasa japoneză de vehicule kei, care limitează dimensiunea motorului la doar 660cc. Acest camion mic are fie o cutie de viteze manuala cu cinci trepte sau cutie de transfer cu doua trepte. Dacă este necesară o mai mare tracțiune, sistemul de tracțiune integrală se activează la apăsarea unui buton. Această configurație, în combinație cu greutatea relativ ușoară, ar trebui să facă fata unei provocări.
Cabina are, de asemenea, comenzi pentru luminile și difuzoarele externe, inclusiv conexiunile pentru microfon pentru a striga la oameni de-a lungul drumului. Din păcate, nici o piesă nu vine cu acest vehicul, dar noul proprietar ar putea să-i facă din nou.
Ne-ar plăcea să știm ce intenționează noul proprietar să facă cu această platformă mică.
https://www.motor1.com/news/345944/mits ... uck-japan/




Mitsubishi Motors din Marea Britanie va prezenta un camion unic de prezentare unică, la Expoziția Vehicule Comerciale 2019.
Conceptul Mitsubishi L200 "eSports Concept", câștigător al Mitsubishi Motors inaugural în Marea Britanie "Truck King Battle", urmează să fie dezvăluit la spectacol.
Conceput de către Joanne Tulloch, administrator de vânzări la Livery Dole Mitsubishi din Exeter, conceptul Mitsubishi L200 eSports Concept dispune de o zonă de joc din spate, scaune și iluminare personalizate, bar de băuturi răcoritoare și sistem audio de înaltă putere. numeroase alte modificări.
Standul de producție va cuprinde și șapte vehicule Mitsubishi, inclusiv Shogun Sport Commercial, Outlander PHEV Commercial și L200 Barbarian Black.
Alte evidențiere ale show-ului includ dezvelirea LDV a unei noi camionete electrice.
Acesta va fi versiunea mai mică a primului vehicul electric lansat de LDV, EV80. Acest model are o rază de 120 de mile pe o singură încărcare și poate fi complet încărcat în mai puțin de 90 de minute.
Noul EV va fi primul model lansat de LDV, care va fi proiectat și fabricat în mod special ca o camionetă pur electrică adaptată pentru piața din Marea Britanie și va intra în vânzare în 2020.
Detaliile sunt păstrate silențioase până la dezvăluirea la Salonul CV.
LDV a facturat EV80 pentru conducerea în oraș și afirmă că este deja utilizat de companiile de distribuție și de utilități, împreună cu consiliile locale selectate din Marea Britanie.
Vana dispune de o "putere electrică pură" avansată, împreună cu un CVT inteligent digital, care reglează cuplul și puterea de ieșire a motorului în condiții diferite pentru a netezi camionetele, plimbare.
Mark Barrett, directorul general al LDV U.K. & Irlandei, a declarat că producătorul este pe deplin angajat în motorizarea ecologică și este încrezător că trecerea la autoturismele electrice poate fi o afacere de viitor.
https://www.motortrader.com/motor-trade ... 23-04-2019
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Apr 25, 2019 7:28 am

FINAL DE DRUM PENTRU PAJERO
Mitsubishi Motors Corp. a declarat miercuri că va încheia vânzările de vehicule Pajero în Japonia, după finalizarea producției în luna august pentru piața internă, unde vânzările au scăzut DRAMATIC.Automobilul japonez a anuntat ca a inceput sa vanda in aceeasi zi 700 de unitati din "editia finala" Pajero in Japonia la pretul de 4,53 milioane de yeni (40.500 dolari), in timp ce vanzarile au continuat in peste 70 de tari. Vehiculul cu tracțiune integrală, lansat pentru prima dată în 1982, a contribuit la un boom al SUV-ului în Japonia la începutul anilor 1990, popularitatea sa globală fiind amplificată de 12 victorii ale Raliului Dakar.Dar vânzările interne ale mașinii au scăzut cu 1.000 de unități pe an datorită, în parte, unor reglementări mai stricte în materie de emisii în țară și au fost înlocuite de alte SUV-uri eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, cum ar fi Outlander și Eclipse Cross.
Mitsubishi Motors sa alăturat alianței dintre Nissan Motor Co. și producătorul francez Renault SA după ce Nissan a achiziționat în octombrie 2016 o cotă de 34% din producția producătorului Pajero.
Pajero "Final Edition" pentru a vedea ecusonul de 37 de ani.
Limitat la 700 de unități, modelul ediției speciale (aparent oferit exclusiv cu cinci uși) câștigă o mulțime de trăsături personalizate și servește pentru a sărbători off-roaderul câștigător al Dakar, lansat pentru prima oară în 1982 (aproximativ 640 000 de unități au au fost vândute pe piața internă).În timp ce sosirea acestui model marchează sfârșitul vânzărilor din Japonia, Mitsubishi spune că a patra generație Pajero (împreună cu Pajero Sport) va "continua să fie vândută" pe unele piețe. Un raport de la sfârșitul anului 2018,arata ca, viitorul modelului este in aer, momentan fără înlocuire directă.
Deci, ce diferențează Pajero Final Edition? Oferit în patru culori, este echipată în mod standard cu șine de acoperiș și cu trapă . În interior, veți găsi tapițerie din piele nouă (oferite în alegerea a două culori) și reglarea puterii pentru scaunele din față. Blocarea diferențialului spate este prevăzută standard, la fel ca și airbagurile laterale și cortina.

Sunt incluse, de asemenea, plăcuțele de iluminare cu sigla "Final Edition", precum și numărul de serie. Firma japoneză oferă, de asemenea, un pachet de accesorii pentru versiunea finală, care conține un spoiler spate, o acoperire de anvelope de rezervă și aparatori de noroi.
Sub capotă, Pajero Final Edition este dotat cu motorul familiar de 3,2 litri turbodiesel Mitsubishi (oferind 140 kW și 441 Nm pe piața din Japonia), printr-o transmisie automată cu cinci trepte




https://mainichi.jp/english/articles/20 ... bu/002000c
https://www.carmag.co.za/news/new-model ... -in-japan/
Fişiere ataşate
final3.jpg
final3.jpg (62.02 KiB) Vizualizat de 464 ori
final2.jpg
final2.jpg (94.52 KiB) Vizualizat de 464 ori
final1.jpg
final1.jpg (69.19 KiB) Vizualizat de 464 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 16, 2019 12:17 pm

MITSUBISHI ANUNTA VANZARI GLOBALE PE DE PESTE 1.2 MILIOANE DE MASINI.
Vanzarile globale de masini in 2018 au insumnat 1.244.000 de unitati,o crestere de 13% fata de anul precedent.IN ZONA ASEAN( 10 tari din Asia) modelul XPANDER MPV a avut o crestere de 17% ajungand la 318.000 de bucati.In Japonia, vanzarile de Eclipse Cross, Outlander PHEV si Delica D:5 au urcat pana la 7% distribuind 105.000 de modele.
PENTRU 2019 SE DORESTE O CRESTERE DE 5% a vanzarilor de masini.
VANZARI :
Asia 18.837 unitati= in crestere cu 152.2% fata de anul precedent
America de Nord 121.675 unitati= in crestere cu 106.9% fata de anul precedent
Europa 155.144 unitati in crestere cu 121.8% fata de anul precedent

SURSA: MITSUBISHI


TENDINTELE MITSUBISHI PENTRU VIITOR!!! CE SE DORESTE!!!

Vanzarile in crestere ale japonezilor se datoreaza in principal regiunii ASEAN, acolo unde, modelul XPANDER este din ce in ce mai cautat.Japonezii intentioneaza sa faca un model OUTLANDER NOU. DOAR CA, modelul ar urma sa fie construit pe noua platforma NISSAN X-TRAIL!!! In ceea ce priveste restul gamei, PAJERO nu se va mai produce iar utilitara L300 DIN JAPONIA a primit un nou motor diesel Euro4.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... asean.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mai 17, 2019 8:23 am

Mitsubishi Motors Filipine doneaza scolii Santa Rosa din regiunea Laguna un automobil L300.
https://ph.news.yahoo.com/mitsubishi-mo ... 00813.html


Mitsubishi isi va construi o fabrica in Bangladesh!!!!
Gigantul auto japonez, a decis să investească 100 milioane de dolari în Bangladesh pentru a-și produce vehiculele de marcă.
Ryujiro Kobashi, vicepreședinte al companiei Mitsubishi Motors, a dezvăluit informațiile după o întâlnire cu ministrul comerțului, Tipu Munshi.Compania va investi suma in Zona Economică Mirsarai în Chattogram, la inceput pentru asamblarea autoturismelor, a afirmat într-o declarație ministerul de comert.Compania va moderniza treptat instalația de asamblare la o fabrică de producție din zonă, se mai afirma în declarație. Kobashi a solicitat sprijin guvernului de a înființa aceasta fabrica."Mitsubishi Motors dorește să sprijine motorizarea și industrializarea Bangladesh-ului. Sunt în vizită la Bangladesh pentru a discuta problema cu guvernul din Bangladesh ", a mai spus spus Kobashi.
Delegația Mitsubishi Motors, însoțită de Bida, au vizitat miercuri Zona Economică Mirsarai și au facut o oprire si in cadrul companiei Pragati Industries din Sitakunda,acolo unde se asamblează "Pajero Sport" de la Mitsubishi.
https://www.thedailystar.net/business/n ... sh-1744684
Fişiere ataşate
1.jpg
1.jpg (84.12 KiB) Vizualizat de 347 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mai 20, 2019 12:46 pm

Mitsubishi Motors va avea un nou CEO!!!

Mitsubishi Motors a anunțat că șeful executivului, Osamu Masuko va demisiona după întâlnirea generală a acționarilor din 21 iunie. Masuko va fi înlocuit de Takao Kato, care este în prezent președintele Mitsubishi Motors Indonesia. Cu toate că a renunțat la funcția de CEO, Masuko își va menține rolul de președinte al consiliului.
Masuko se numara printre cei mai vechi oameni din compania japoneaza, lucrand pentru acestia de 47 de ani incepand cu anul 1972. A devenit președinte în 2007, înainte de a-și exercita funcția de președinte și CEO în 2014. Succesorul său, Kato, sa alăturat echipei Mitsubishi Motors în 1984. De atunci, a deținut numeroase posturi în Rusia și Nagoya, Japonia, înainte de a fi numit în funcția de președinte al Mitsubishi Motors Indonesia în 2015.
În funcția de CEO, Masuko a condus compania să profite desi erau ani grei in industria auto. Cu resursele limitate ale companiei, el sa concentrat pe dezvoltarea vehiculelor crossover, precum și pe piețele emergente, care au condus la vehicule cum ar fi Eclipse Cross și Xpander. El a fost și cel care a încheiat tranzacția cu Mitsubishi, care a aderat la Renault-Nissan, ceea ce a dus la alianța Renault-Nissan-Mitsubishi pe care o cunoaștem astăzi.
Alianța încă se confruntă cu problemele legate de arestarea lui Carlos Ghosn, fostul președinte al grupului, care se confruntă cu acuzații de abatere financiară în Japonia. Din cauza arestării sale, aceasta a dus la o restructurare la Nissan pentru a avea o guvernare corporativă mai bună.Este posibil ca Masuko să renunțe la funcția de CEO, dar să-și păstreze încă poziția de președinte în concordanță cu restructurarea propriului sistem de guvernanță al Mitsubishi.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... years.html





Următorul CEO al Mitsubishi spune că ieșirea din S.U.A. "probabil" nu este o opțiune!!!

CEO-ul nou-numit al companiei Mitsubishi spune că afacerile americane de automobile necesită o regândire, conform noii strategii "mici, dar frumoase" a companiei-mamă, dar a adăugat că retragerea nu este o optiune.
Takao Kato, care a ajutat la înființarea unei fabrici comune de producție a companiei Mitsubishi cu Chrysler în Illinois cu aproximativ trei decenii în urmă, a recunoscut că strategia Mitsubishi din S.U.A. este încă o activitate în curs."Dacă sunteți un OEM de mari dimensiuni, bineînțeles veți fi în măsură să obțineți un profit. Dar va fi potrivit și pentru noi, la MMC?" Kato a declarat într-o conferință de presă din 20 mai, prima de când a fost numit CEO. Kato, care conduce în prezent Indonesia Mitsubishi Motors, va prelua conducerea în cadrul unei reuniuni a acționarilor din 21 iunie.Masuko, care a condus compania din 2005, va rămâne în funcția de președinte.Kato a spus că va continua să pună în aplicare strategia "mică dar frumoasă" promovată de Masuko. Această abordare aspiră spre o afacere mai profitabilă, cu o creștere constantă, chiar dacă aceasta înseamnă lipsă de expansiune rapidă a volumului. Mitsubishi își va dubla, de asemenea, concentrarea pe punctele sale forte, cum ar fi mașinile mici pentru piețele emergente, în special în fortificația sa din Asia de Sud-Est.Kato va avea o mână de ajutor în realizarea unui nou plan de afaceri pe termen mediu pe care constructorul japonez intenționează să îl dezvăluie în anul fiscal curent care a început în aprilie.
Masuko, în vârstă de 70 de ani, a declarat că dorește ca un nou CEO să puna in aplicare viziunile lui. Masuko a adăugat că l a ales Kato din cauza experienței lui.În afară de înființarea fabricii americane din Illinois, Kato a ajutat de asemenea la înființarea unei noi fabrici de asamblare din Indonezia, care a fost deschisă în 2017 și o fabrică de joint-venture cu PSA Group în Rusia în 2011. Chrysler a scos în cele din urmă afacerea comună americană, numit Diamond Star Motors, iar Mitsubishi și-a încetat operațiunile independente, pierzând bani acolo în 2016."Nu este ușor să fii pe această piață", a spus el despre SUA
Când a fost întrebat dacă Mitsubishi ar putea lua în considerare plecarea pe piața din S.U.A., asa cum Suzuki Motor a făcut în 2012, a spus probabil că nu.Masuko a condus compania Mitsubishi să înregistreze profit după ani de pierderi, iar în calitate de CEO, vânzările în SUA au crescut anual. Însă volumul american al Mitsubishi a scăzut de la un vârf de 345111 în 2002. A vândut 118.074 de autovehicule în 2018, iar vânzările au crescut cu 12% până în luna aprilie a acestui an.
Activitatea de recuperare a lui Masuko de la Mitsubishi a fost deviata în 2016, când compania a recunoscut că a înșelat ratingurile privind economia de combustibil pentru mai multe modele vândute în Japonia.
Rezultatele fiabile ale economiei de combustibil au fost descoperite atunci când Nissan, care a fost partenerul său cu Mitsubishi într-un joint-venture minicar, a observat discrepanțe și a sunat-o pe Mitsubishi.
Acest lucru a declanșat o scădere a vânzărilor și a prețului acțiunilor Mitsubishi, deschizând ușa pentru CEO-ul Nissan și președintele Carlos Ghosn pentru a institui o înțelegere de salvare în care Nissan a preluat un pachet de control în Mitsubishi cu probleme financiare. Masuko are acum un loc în cadrul consiliului de administrație cu patru membri, care supraveghează alianța dintre Nissan, Mitsubishi și partenerul lor francez Renault.
Dupa revizuirea ulterioara a conducerii Mitsubishi, Masuko va continua sa supravegheze problemele aliantei, in timp ce Kato va fi responsabil de operatiunile zilnice de la Mitsubishi.
https://europe.autonews.com/automakers/ ... not-option
Fişiere ataşate
ceo.jpg
ceo.jpg (299.48 KiB) Vizualizat de 330 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 28, 2019 7:16 am

Romanii cumpara tot mai multe masini electrice si hibride
Un numar de 1.422 de autoturisme ecologice au fost achizitionate in primele patru luni ale anului, in Romania, in crestere cu 41,35% fata de aceeasi perioada din 2018, cand se cumparasera 1.006 exemplare, releva statistica Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA), consultata de AGERPRES.Conform datelor centralizate, din totalul consemnat in perioada ianuarie - aprilie, 1.170 de unitati sunt autoturisme hibrid, in crestere cu 53,1% fata de primele patru luni din anul anterior, 184 de unitati sunt pur electrice (+52,1%), iar 68 de unitati sunt din categoria plug-in (-43,8%).Ponderea autoturismelor ecologice noi in totalul vanzarilor, la nivel national, s-a situat in perioada de referinta la 2,9%, fata de 2,3% cat se inregistra in intervalul ianuarie - aprilie 2018.Statistica APIA releva faptul ca, la nivelul lunii aprilie 2019, au fost comercializate 463 de autoturisme "verzi", cu 49,3% mai multe fata de luna anterioara, cand s-au vandut 310 unitati.Potrivit estimarilor producatorilor si importatorilor de automobile, in topul celor mai comercializate autoturisme 100% electrice, in primele patru luni ale anului, primul loc a fost ocupat de Nissan - cu 53 de unitati (de la nicio unitate inregistrata in anul precedent), urmat de Volkswagen - cu 43 de exemplare (+53,6% fata de perioada similara din 2018), smart (40 unitati, -14,9%), BMW (25 unitati, +4,2%), Renault (17 unitati, +21,4%), Jaguar (5 unitati, de la niciuna in primele 4 luni din 2018) si Mercedes Benz (1).
In acelasi timp, cele mai multe autoturisme hibrid vandute in Romania, in perioada analizata, au fost inregistrate de Toyota - cu 1.010 unitati, Lexus (54), Honda (31), Ford (29), Kia (23), Honda (14), Hyundai (11), Suzuki (9) si Land Rover (3).
De asemenea, in clasamentul vanzarilor de autoturisme plug-in conduce Volvo - cu 27 de unitati, urmata de Land Rover - cu 17 exemplare, Mitsubishi (12), BMW (5), Mini (4), Mercedes-Benz (2), Porsche (1).Persoanele fizice se pot inscrie la editia a 15-a Programelor Rabla Clasic si Rabla Plus incepand din data de 12 aprilie, iar bugetul prevazut in acest an se ridica la 350 de milioane de lei.Si in 2019, prima de casare la Rabla Clasic ramane 6.500 lei, la care se poate acumula in functie de motoare, un ecobonus de 1.000 de lei, sau de 1.700 lei pentru cele hibrid. Totodata, se va mentine ecobonusul de 10.000 de euro pentru achizitionarea unei masini nepoluante, 100% electrice.Date recente ale Ministerului Mediului arata ca, la o luna de la lansarea editiei din 2019 a Programului Rabla Plus, numarul rezervarilor a ajuns la 222, iar alte 175 de dosare sunt in analiza.In 2018, numarul autoturismelor verzi (electrice, hibride si plug-in) comercializate in Romania a fost de 4.572, in crestere cu 65,7% fata de anul 2017. Din acest total, 3.585 de exemplare au fost vehicule hibrid (+59,8% fata de 2017), 682 erau electrice 100% (+102,4%), iar 305 plug-in (+72,3%).La finalul anului trecut, ponderea autoturismelor ecologice noi in totalul vanzarilor, la nivel national, a fost de 2,9%, in timp ce, in aceeasi perioada din 2017, procentajul s-a situat la 2,1%.
http://www.business24.ro/auto/masini-el ... de-1604110


Mitsubishi pregătește reorganizarea gamei de SUV-uri: “Va fi o diferență mai clară între Outlander, Eclipse Cross și ASX”
Mitsubishi va reorganiza gama de SUV-uri, astfel încât să existe o “diferență mai clară” între modele precum Outlander, Eclipse Cross și ASX. SUV-urile Mitsubishi vor suferi modificări ale dimensiunilor odată cu lansarea noilor generații, potrivit unor surse din companie.Mitsubishi va avea din 2020 o nouă strategie privind segmentul SUV-urilor, urmând să opereze o serie de modificări în gama proprie.Potrivit unor surse din cadrul constructorului, Mitsubishi vrea ca SUV-urile sale să fie mai bine diferențiate. Spre exemplu, Outlander ar urma să crească în lungime, în timp ce ASX este așteptat să devină “mai mic” după lansarea noilor generații.“Nu ne aflăm într-o poziție ideală în momentul de față. SUV-urile noastre sunt destul de apropiate ca mărime, însă în următoarele 18 luni veți vedea o nouă strategie prin care le vom separa,” potrivit surselor menționate.Noile generații Outlander și Eclipse Cross vor continua să ofere versiuni hibride, în timp ce viitorul ASX ar urma să dobândească o versiune 100% electrică.
https://m.automarket.ro/stiri/mitsubish ... 91607.html


Cele mai fiabile mărci şi maşini! Peugeot şi Mitsubishi lideri, iar Dacia stă mai bine decât producătorii premium germani

Maşinile europene ajung la calitatea celor japoneze, iar Dacia produce mașini mai fiabile decât Mercedes-Benz, Audi sau BMW! Acestea ar fi concluziile a două sondaje realizate de compania americană J.D. Power pe piaţa din Marea Britanie, dar şi pe cea din Germania.DETALII AICI:
http://autoblog.md/cele-mai-fiabile-mar ... m-germani/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2401
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 29, 2019 8:08 am

O companie din Japonia interzice fumatul la locul de muncă. Alte restricţii legate de consumul de tutun în „paradisul fumătorilor“
Angajaţii companiei nipone Mitsubishi Chemical Corporation nu vor mai avea voie să fumeze în timpul orelor de muncă, deplasărilor în interes de serviciu şi pauzelor de masă. Decizia vine pe fondul înmulţirii interdicţiilor legate de fumat în Japonia, o ţară considerată mult timp drept „paradisul fumătorilor“.Conform unui sondaj intern realizat în 2017, 60% dintre angajaţii fumători din cadrul Mitsubishi Chemical şi-au exprimat dorinţa de a renunţa la acest viciu. Pentru a-i încuraja să treacă de la vorbe la fapte, conducerea companiei a decis să nu le mai permită să fumeze în timpul orelor de muncă, deplasărilor în interes de serviciu şi pauzelor de masă. Decizia va fi aplicabilă din aprilie 2020, iar angajaţii au fost informaţi în acest sens, relatează slate.fr. Potrivit companiei, această măsură vizează mai ales combaterea fumatului pasiv, care prezintă un risc însemnat de cancer. Specializată în chimie industrială, Mitsubishi Chemical Corporation numără peste 54.000 de angajaţi. Mult timp considerată drept „paradisul fumătorilor“, Japonia încearcă de câţiva ani încoace să sensibilizeze populaţia în legătură cu riscurile legate de consumul de tutun. În contextul apropierii Jocurilor Olimpice de la Tokyo din 2020, municipalităţile şi instituţiile publice nipone îşi multiplică măsurile restrictive privind fumatul. Oraşul Tokyo, de exemplu, a interzis fumatul în restaurante. În mod surprinzător, Universitatea din Nagasaki a anunţat în aprilie că nu va mai angaja profesori dependenţi de fumat, cu excepţia unui angajament că renunţă la acest viciu.
https://adevarul.ro/international/asia/ ... index.html




Diferențe majore în gama SUV a lui Mitsubishi!!!
Crossoverele și SUV-urile sunt în prezent importante pentru orice producător de automobile, dar sunt deosebit de importante pentru Mitsubishi. De asemenea, este esențial ca Mitsubishi să-și păstreze distincțiile între ele.Pentru a realiza acest lucru, Mitsubishi se pare că își reproiectă gama SUV pentru a mări diferența de mărime dintre ele.
Zvonurile spun că Outlander va crește în mărime, în timp ce Outlander Sport va deveni mai mic. Eclipse Cross se va confrunta doar cu modificări minore ale mărimii sale, dacă există modificări la înălțime.
În prezent, Outlander are o lungime de 184,8 cm, modelul Outlander Sport având o lungime de 171,9 cm. Eclipse Cross are o lungime de 173,4 inci, abia o diferență față de actualul Outlander Sport.Aceasta nu este singura modalitate prin care Mitsubishi va injecta o diversitate în gama SUV. Eclipse va primi în viitor o variantă hibridă, asemănătoare modelului actual Mitsubishi Outlander PHEV. Aceste schimbări apar într-o perioadă în care conducerea internă a Mitsubishi se confruntă cu schimbări proprii. Osamu Masuko a demisionat recent în funcția de CEO al Mitsubishi, iar Takao Kato preluând funcția. Va fi interesant să vedem ce alte schimbări majore se întâlnesc în gama companiei Mitsubishi cu Kato.
https://thenewswheel.com/mitsubishi-is- ... -its-suvs/





Mitsubishi va deschide centrul de dezvoltare in Israel.
Mitsubishi Corp. din Japonia va deschide un centru de dezvoltare in Israel, raportează Ministerul Economiei și Industriei. Centrul din Tel Aviv va cerceta investiții în întreprinderi noi în domenii precum transformarea digitală.
"În ultimii doi ani, reprezentanții companiilor au început să examineze dacă ar trebui să-și extindă activitatea în Israel și să se concentreze mai mult pe cooperarea tehnologică, inclusiv pe investițiile în companiile israeliene", a afirmat ministerul.
În ultimii patru ani, a declarat Ministerul Economiei și Industriei, mai mult de 70 de companii japoneze au deschis reprezentanțe în Israel. În această perioadă, companiile japoneze au investit peste 5 miliarde de dolari.Anul trecut, Renault-Nissan-Mitsubishi (care nu are legătură cu Mitsubishi Corp.) a înființat un fond de capital de risc de 1 miliard de dolari, care are un birou din Israel
https://en.globes.co.il/en/article-mits ... 1001287326
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori