Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2410
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 11, 2019 5:40 am

Noul Mitsubishi Pajero Sport facelift se prezintă peste două săptămâni
Mitsubishi Motors anunţă astăzi despre pregătirea premierei noului Pajero Sport facelift și o dată a evenimentului. Prezentarea va avea loc în Thailanda în ziua de joi, 25 iulie.
Compania a promis că SUV-ul va impresiona cu „un nou design, mai multe dotări utile, confort şi calitate”.Amintim că de la momentul lansării noii generaţii au trecut deja patru ani de zile şi în conformitate cu tendinţa de pe piaţă a venit momentul unui upgrade planificat. Din câte se pare, maşina va fi făcută în stilul ultimelor modele din gamă, designul părţii frontale fiind unul combinat între cel al noilor L200 şi Eclipse Cross.Spre deosebire de actualul Pajero Sport, care poate fi cumpărat oficial şi în ţara noastră, SUV-ul actualizat va primi o nouă bară de protecţie, o grilă de radiator reproiectată şi noi faruri LED mai înguste. Nu ne rămâne decât să credem că şi stopurile vor fi refăcute pentru că forma lor verticală nu este chiar pe placul tuturor.Conform datelor preliminare, gama de motoare va rămâne aceeași. Aceasta include un V6 pe benzină de 3.0 litri şi cu 209 cai putere, un turbo diesel de 2.4 litri şi cu patru cilindri în linie (181 CP/430 Nm), dar şi un diesel de 2.5 litri care este disponibil în unele ţări din Asia.Staţi aproape pentru că vor urma mai multe detalii!
https://autoblog.md/noul-mitsubishi-paj ... saptamani/


Mitsubishi va construi aeroportul din Mongolia!!!

Mitsubishi participă la noul proiect de operare a aeroportului internațional Ulaanbaatar (NUBIA) din Mongolia.Societatea mixtă NUBIA (JV) a fost înființată de Mitsubishi, Aeroportul Internațional Narita (NAA), Aeroportul Japonez Terminal Co și Jalux.Un acord de concesiune de 15 ani a fost semnat de către JV și Agenția Națională pentru Dezvoltare din Mongolia pentru operarea noului aeroport, care va fi situat la aproximativ 50 km sud de Ulaanbaatar.Noua locație geografică a aeroportului permite aeronavelor să decoleze și să debarce de la ambele capete ale pistei.
Mitsubishi a spus că este un dezavantaj pentru aeroportul existent, unde se utilizează doar un capăt al pistei, iar orarele de zbor sunt, de asemenea, afectate de condițiile meteorologice precum direcția vântului.După finalizarea lucrărilor prealabile și relocarea de pe aeroportul existent, se preconizează deschiderea noului aeroport în prima jumătate a anului 2020.
Noul aeroport este văzut ca un simbol al cooperării bilaterale dintre Japonia și Mongolia. Guvernul Japoniei a acordat asistență oficială pentru dezvoltare proiectului.NUBIA va profita de capacitatea noului aeroport de a introduce noi rute și de zboruri, precum și de a spori veniturile aeroportului prin dezvoltarea facilităților comerciale intermediare.Se pretinde a fi cel mai mare proiect între guvernele mongol și japonez. Planificarea inițială a noului aeroport a fost realizată în 2006, cu sprijinul Japoniei.Mongolia se confruntă cu o cerere sporită pentru transportul aerian.Numărul de pasageri care utilizează aeroportul existent a ajuns la 1,42 milioane în 2018, o creștere de 14% față de 2017.Noul aeroport este proiectat cu o capacitate de până la trei milioane de pasageri pe an, cu spațiu suficient pentru o viitoare extindere potențială. Acesta va cuprinde, de asemenea, un sistem de control al traficului aerian, care funcționează 24 de ore pe zi.
https://www.airport-technology.com/news ... a-airport/




Mitsubishi Lancer va reveni în gamă cu o nouă generație, inclusiv în versiunea legendară Evolution

Unul dintre cele mai îndrăgite modele nipone revine pe piață cu o nouă generație! Este vorba despre Mitsubishi Lancer, care se va relansa în gama de modele ale constructorului nipon în următorii ani, acesta urmând să fie disponibil inclusiv în ipostaza legendară Evolution! Informații în acest sens au fost distribuite de publicația Autocar, cu referire la surse în interiorul companiei.Mitsubishi Lancer și-a încheiat cariera cu cea de-a zecea generație – niponii anunțau anterior că modelul nu va mai avea loc în gamă cu o nouă generație, ci va fi lansat în forma unui crossover, precum a fost și în cazul legendarului coupe Eclipse, ce s-a transformat în crossover-ul Eclipse Cross. Decizia a fost luată din cauza problemelor financiare, cu care se confrunta Mitsubishi pe parcursul ultimilor ani, ce au determinat conducerea constructorului să renunțe la dezvoltarea unui nou sedan, focusându-și forțele în segmentul SUV-urilor, ce cucerește tot mai mult teren pe piață.
Ulterior, însă, Nissan a preluat o parte din acțiunile Mitsubishi, iar constructorul nipon a fost inclus în Alianța Renault-Nissan, căpătând acces la tehnologiile dezvoltate de aceasta. Astfel, noul Lancer va utiliza una din platformele Renault-Nissan, cel mai probabil platforma modulară CMF-C/D, iar motorizările ar urma să fie preluate de la Renault Megane, pe când Lancer Evolution va utiliza benzinarul de 2.0 litri și tehnologiile lui Megane RS. Versiunea de performanță Lancer se va distinge, însă, de sportcar-ul francez prin sistemul de tracțiune integrală S-AWC.
Actualul benzinar de 2.0 litri utilizat de Renault Megane RS are la activ 300 CP, iar ulterior francezii vor lansa o versiune electrificată pe baza acestei motorizări, ce va oferi un total de circa 340 CP. Performanțe similare vor fi indicate și de Mitsubishi Lancer Evolution. Potrivit informațiilor preliminare, noua generație Lancer va fi produsă cu două tipuri de caroserie, sedan și hatchback, iar premiera acestuia va avea loc peste 2-3 ani
https://piataauto.md/Stiri/2019/06/Mits ... Evolution/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2410
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 18, 2019 7:35 am

Carlos Ghosn da in judecata Nissan si Mitsubishi
Fostul titan al automobilului, Carlos Ghosn, aflat în prezent în arest la domiciliu din Tokyo, dă în judecată Nissan și Mitsubishi într-un tribunal olandez pentru "terminarea necorespunzătoare" a contractului său, a informat miercuri ziarul francez Le Figaro.Ghosn îi acuză pe producătorii japonezi că și-au încălcat contractul ca angajat al NMBV, filiala comună din Olanda, și au căutat să obțină despăgubiri de până la 15 milioane de euro (16,8 milioane de dolari).Fostul șef al ambelor companii, Renault și partenerul său japonez Nissan, așteaptă un proces în Japonia, în baza unor acuzații de abatere financiară.El a fost ținut în spatele gratiilor timp de peste 100 de zile înainte de a fi eliberat pe cauțiune și a fost demis din toate rolurile sale de conducere.
Ghosn este acuzat că nu a raportat milioane de dolari în venituri la Nissan și că a folosit fonduri ale companiei pentru cheltuieli personale - taxe pe care le neagă.
Avocații săi susțin că, deși Ghosn a demisionat de la Renault-Nissan BV (RNBV), el nu a făcut-o de la NMBV și "încălcarea contractului" nu a fost justificată, a spus Le Figaro.
Nissan și Mitsubishi susțin că contractul lui Ghosn a fost nevalid, deoarece nu ar fi fost înaintat consiliului de administrație al NMBV, potrivit cotidianului.NMBV ia mulțumit lui Ghosn după o întâlnire a consiliului său de administrație pe 12 martie, în aceeași zi cu anunțarea dizolvării sale.Purtătorul de cuvânt al lui Ghosn și avocatul său au refuzat să comenteze atunci când au contactat AFP.
Le Figaro a declarat ca producatorii au incercat sa recupereze circa 7,82 milioane de euro platiti catre Ghosn de catre NMBV intre aprilie si noiembrie 2018.enault a anunțat la începutul lunii iunie că a luat în considerare luarea de măsuri împotriva fostului său șef după ce a identificat 11 milioane de "cheltuieli discutabile" legate de Ghosn la RNBV.
Ghosn, în vârstă de 65 de ani, a fost arestat în Japonia în noiembrie, când și-a retras avionul privat de la aeroportul din Tokyo.
Declinul său dramatic a uimit lumea afacerilor și a pus tensiuni goale în alianța dintre Renault, Nissan și partenerul lor japonez Mitsubishi.
Ghosn nu a fost acuzat în legătură cu activitățile sale la NMBV.
http://www.naharnet.com/stories/en/262775



Pâinea prăjită, ultimul răcnet în tehnologia japoneză
Ţara soarelui răsare, cunoscută pentru prezenţa orezului alături de orice meniu, a descoperit pâinea prăjită şi o transformă într-o adevărată artă, companiile producătoare de gadgeturi lansând pe piaţă dispozitive sofisticate care garantează pregătirea feliei perfecte, arată The Guardian, citat de Mediafax.Faptul că o companie ca Mitsubishi Electric a scos pe piaţă în această primăvară un cuptor sofisticat care la preţul de 280 de euro oferă experienţa unei ”singure felii de pâine prăjite perfect” a atras atenţia asupra creşterii pasiunii japonezilor pentru pâine.
https://www.descopera.ro/dnews/18237711 ... a-japoneza



Mitsubishi Motors -noul centru "MI-Garden GINZA" se va deschide în septembrie 2019
Tokyo, 17 iulie 2019 - Mitsubishi Motors Corporation (MMC) anunță că va deschide noul său centru, MI-Garden GINZA (pronunțat "My Garden"), pentru a prezenta combinația de design inspirat, inginerie testată în timp și pionierat alaturi de tehnologiile pe care le reprezintă marca Mitsubishi Motors si noua tendinta"Drive your Ambition".
MI-Garden GINZA, aflată în municipiul Tokyo, va oferi vizitatorilor un spațiu dedicat pentru a explora vehiculele și tehnologiile Mitsubishi Motors care întruchipează mesajul său de marcă și demonstrează modul în care acestea pot fi încorporate în viața lor. "M", în numele centrului, reprezintă Mitsubishi, în timp ce "I" este pentru inteligență, inginerie, inspirație și interacțiune. Această denumire își propune să transforme MI-Garden GINZA într-un loc care oferă inspirație, idei noi și ajută la extinderea câmpului de posibilități prin intermediul unor vehicule proiectate cu profesionalism pentru toți cei care vizitează
În săptămânile de deschidere, conceptul electric SUV MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT va fi afișat la centru, oferind vizitatorilor posibilitatea de a vedea cum vor fi viitoarele mașini electrice de înaltă performanță ale companiei. Vizitatorii vor putea, de asemenea, să se bucure de noua experiență de agrement în aer liber, alimentând echipamentul de camping direct de la Outlander PHEV, în plus față de experiența posibilităților unui stil de viață durabil prin utilizarea sistemului energetic Vehicle-to-Home - noua unitate Dendo Drive
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1204.html



Secretul amuzant al mașinii lui Paul Walker din „Fast and Furious”
Fanii seriei „Fast and Furious” își amintesc cu plăcere de acel Mitsubishi Eclipse fabricat în 1995, condus de regretatul Paul Walker în primul film. Recent, un consultant tehnic de pe platoul de filmare a început să dezvăluie tot mai multe detalii din culisele lui „The Fast and the Furious”, în ceea ce privește alegerea și modificarea mașinilor. Mulțumită lui am aflat un secret destul de amuzant al acelui Mitsubishi Eclipse.
Craig Lieberman, consultant tehnic în cadrul echipei de filmare pentru „The Fast and the Furious” (2001), a povestit recent cât de dificil i-a fost să găsească mașini impresionante pentru fiecare personaj în parte, în condițiile în care numai 2 milioane de dolari din buget au fost alocate vehiculelor. Nu doar pentru achiziția lor, ci și pentru transport și combustibil.Puteți citi aici despre improvizațiile la care au fost nevoiți să recurgă producătorii pentru a livra ceva spectaculos în limita unui buget extrem de modest. Forțați de circumstanțele nefaste, chiar s-au dovedit a fi extrem de creativi!Mai nou, Craig Lieberman a vorbit și despre sunetul produs de faimosul Mitsubishi Eclipse verde condus de Paul Walker în primul film al seriei „Fast and Furious”. Din cauză că studioul nu și-a permis variante performante precum GST sau GSX, a optat pentru standardul Mitsubishi Eclipse RS. Nu doar aspectul lăsa de dorit, ci și sunetul produs de motor.Astfel, pe lângă tuning-ul fizic, cineaștii au făcut unele ajustări și în departamentul sonor. Sunetul mașinii conduse de Paul Walker a fost generat digital prin îmbinarea sunetului de evacuare al unei Honda CRX supraalimentate și al unei Honda Integra Turbo. În realitate, mașina condusă de Paul Walker în primul „Fast and Furious” avea un motor aspirat.În continuare, puteți urmări întreg interviul cu Craig Lieberman, care dezvăluie multe alte detalii inedite din culisele filmului, mai ales în ceea ce privește mașina lui Paul Walker.
https://www.auto-bild.ro/stiri/paul-wal ... 68252.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2410
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Aug 08, 2019 12:33 pm

Coloşii auto întorc spatele saloanelor
„Acesta nu mai este un salon auto, ci un spectacol naţional. Industria naţională a maşinilor este greu de manevrat, a suferit scandalul dieselgate, apoi a pierdut startul în trendul electric şi acum riscă să facă o figură palidă, mai ales că expoziţia de la Frankfurt se organizează al doilea an consecutiv cu Parisul”, spune Ferdinand Dudenhöffer, directorul Centrului de cercetare auto (CAR). Lista absenţilor pentru ediţia din 2019 este tot mai lungă: Renault-Nissan-Mitsubishi, Toyota, General Motors, Fiat-Chrysler (inclusiv Alfa Romeo și Jeep), dar și al doilea producător european, PSA, reprezentat doar de marca germană Opel, în timp ce francezele Peugeot, Citroen și DS nu vor fi expuse. Nu mai puţin de 22 de producători au anunţat deja că nu se vor prezenta în Germania. Situaţie similară şi în cazul numelor mari din lux: Aston Martin, Ferrari, Maserati, Bentley(marcă care face parte din grupul german Volkswagen) sau Rolls-Royce, o filială a BMW. Lipsesc de asemenea liderul american al vehiculelor electrice, Tesla, dar și Volvo, Suzuki, Mazda. Sud-coreeni de la Kia au planificat iniţial să vină la Frankfurt, dar “există atât de mulți producători absenți, încât interesul este într-adevăr foarte mic”. Cazul Germaniei nu este izolat, saloanele de la Paris, Geneva sau Detroit, renumite în trecut, n-au mai atras constructorii în ultimii cinci ani. Singurele excepții sunt Shanghai și Beijing, unde toţi jucătorii se luptă pentru piaţa chineză, de departe cea mai mare din lume, după 20 de ani de creştere susţinută. În plus, marile companii doresc să fie cât ai vizibile în show-uri de sci-tech, cum ar fi CES din Las Vegas. De ce au devenit constructorii auto atât de selectivi ? Mediul economic din ultimii ani nu îi ajută, noile investiţii în maşinile electrice sunt enorme, cheltuieli cu testele de poluare şi, nu în ultimul rând, pot să arate lumii ultimele noutăţi prin intermediul retransmisiilor pe internet. Un lucru e sigur, saloanele auto pierd teren.
https://www.national.ro/news/colosii-au ... 3270.html/



Vânzările de mașini „verzi“ accelerează cu 62%

Vânzările de autoturisme ecologice în România au crescut cu 62,2%, în primul semestru al anului, faţă de acelaşi interval din 2018, până la 2.979 de unităţi, arată statistica Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA). Conform datelor centralizate, ponderea autoturismelor ecologice (electrice + hibride) noi în totalul vânzărilor, la nivel naţional, s-a situat, în perioada de referinţă, la 3,5%, faţă de 2,4% cât se înregistra în intervalul ianuarie - iunie 2018. Totodată, din totalul vânzărilor de maşini „verzi“, înregistrat în primele şase luni, 2.292 de unităţi au fost autoturisme hibrid, în creştere cu 59,3% faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior, 557 de unităţi erau pur electrice (+146,4%), iar 130 de unităţi erau încadrate în categoria plug-in (-23,5%). Statistica APIA relevă faptul că, în iunie 2019, au fost comercializate 694 autoturisme ecologice, în scădere cu 19,6%, comparativ cu luna anterioară, când s-au vândut 863 unităţi. Potrivit datelor producătorilor şi importatorilor de automobile, în topul celor mai comercializate autoturisme full electrice, în primele şase luni ale anului, primul loc a fost ocupat de Nissan - cu 169 unităţi (faţă de trei exemplare înregistrate în anul precedent), urmat de Renault - cu 155 de unităţi (+400%), Volkswagen (83 exemplare, +38,3%), smart (70 unităţi, +18,6%), BMW (53 unităţi, -13,1%), Jaguar (15 exemplare faţă de niciunul în primele şase luni din 2018), Audi (şapte unităţi faţă de niciuna în anul precedent) şi Mercedes Benz (1). În acelaşi timp, cele mai multe autoturisme hibrid vândute în România, în perioada analizată, au fost înregistrate de Toyota - cu 2.046 unităţi, Lexus (105), Honda (40), Ford (34), Kia (28), Hyundai (19), Suzuki (17) şi Land Rover (3). De asemenea, în clasamentul vânzărilor de autoturisme plug-in conduce Mitsubishi - cu 42 exemplare, urmată de Volvo - cu 35 unităţi, Land Rover (21), Porsche (17), BMW (9), Mini (4) şi Mercedes-Benz (2). Persoanele fizice s-au putut înscrie la ediţia a 15-a programelor Rabla Clasic şi Rabla Plus, începând cu 12 aprilie, bugetul prevăzut în acest an ridicându-se la valoarea de 350 milioane lei. În 2018, numărul autoturismelor verzi (electrice, hibride şi plug-in) comercializate în România a fost de 4.572, în creştere cu 65,7% faţă de anul 2017. Din acest total, 3.585 de exemplare au fost vehicule hibrid (+59,8% faţă de 2017), 682 erau electrice 100% (+102,4%), iar 305 plug-in (+72,3%). La finalul anului trecut, ponderea autoturismelor ecologice noi în totalul vânzărilor, la nivel naţional, a fost de 2,9%, în timp ce, în aceeaşi perioadă din 2017, procentajul s-a situat la 2,1%.
https://www.telegrafonline.ro/vanzarile ... eaza-cu-62


Mitsubishi Debonair
POZE CU MODELUL EMBELAMATIC DIN JAPONIA!!!

http://japanesenostalgiccar.com/back-ro ... -debonair/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO IX
Mesaje: 2410
Membru din: Joi Sep 10, 2009 10:06 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Aug 09, 2019 9:31 am

Alianţa Renault - Nissan - Mitsubishi a pierdut titlul de cel mai mare cel mai mare producător mondial în funcţie de vânzări

Alianţa Renault - Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, regrupează 10 mărci de automobile (printre care Dacia, Lada, Samsung Motors, Alpine, Infiniti, Datsun etc.) cu 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele.

În primele şase luni din acest an, alianţa a vândut pe plan global 5,21 milioane de vehicule, în scădere cu 5,9% faţă de perioada similară din 2018. Grupul german Volkswagen AG, care anul trecut a fost cel mai mare producător mondial în funcţie de vânzări, a livrat 5,36 milioane de unităţi (un declin de 2,8% faţă de primul semestru din 2018), în timp ce compania niponă Toyota şi subsidiarele sale au vândut 5,31 milioane de vehicule (un avans de 2% comparativ cu primul semestru din 2018 şi un nivel record pentru al treilea an consecutiv).
În perioada ianuarie - iunie 2019, Nissan a vândut 2.627.672 vehicule (un declin de 7,9%), grupul francez Renault a livrat 1.938.579 unităţi (un recul de 6,7%), în timp ce vânzările Toyota Motor au urcat la 647.422 vehicule (un avans de 5%).
Renault şi Nissan au un parteneriat din anul 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault, dar nu are drept de vot la grupul francez. Alianţa Renault - Nissan a fost extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi. Statul francez este cel mai mare acţionar al Renault, cu o participaţie de 15%.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
https://www.economica.net/alianta-renau ... 72009.html





Noul pick-up Mitsubishi
Legendarul pick-up Mitsubishi este disponibil pe piața din România. Cu un motor clasic de 2,2 litri diesel, puternicul pick-up cu o istorie de peste 41 de ani se află la cea de a cincea generație și cunoaște o revigorarea odată cu ediția din 2019. Partea frontală încorporează conceptul de design de nouă generaţie "Dynamic Shield". Noile modele sunt dotate cu Super-Select 4WD, care furnizează tracţiune optimă şi caracteristici de manevrare pentru orice suprafaţă, fie Easy-Select 4WD, care simplifică trecerea de la un mod de condus la altul pentru diferite suprafeţe de teren. Ambele sisteme 4WD folosesc un nou mod off-road cu următoarele setări: GRAVEL (pietriş), MUD/SNOW (noroi/zăpadă), SAND (nisip) şi ROCK (stâncă, doar în 4LLc). Modul off-road controlează integral puterea motorului, transmisia şi frânarea pentru a regla alunecarea roţii şi pentru a maximiza astfel performanţele all-terrain şi de autoextragere din noroi sau zăpadă. Printre sistemele de siguranță se numără atenuarea coliziunii frontale,avertizare pentru unghiul mort și sistemul ultrasonic de atenuare a accelerării accidentale. Prețul de plecare este de 23.341 de euro pentru varianta basic de 150 de cai și două uși, patru locuri, și ajunge la 33.903 de euro cu TVA pentru versiune full-option.
https://jurnalul.antena3.ro/auto/noul-p ... 17935.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori