Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 19, 2019 11:14 am

Fuso vrea să transforme camioanele pe bază de hidrogen in realitate.


Când vedem un camion, nu ne putem imagina că sunt alimentate de altceva în afară de motorină. Dar vremurile se schimbă, iar industria auto a găsit modalități de a reduce dependența de combustibilii fosili prin găsirea de mijloace alternative de propulsie. Acest sentiment este explorat și în industria camioanelor.
Pentru Mitsubishi Fuso, se explorează energia hidrogenă pentru implementa tehnologia în viitor. În cadrul Salonului Auto de la Tokyo din 2019, au prezentat cel mai recent concept al lor, camionul Vision F-Cell. Vision F-Cell promite să ofere performanță și fiabilitate, producând în același timp zero emisii.
În cazul celulei F Vision, pachetele de pile de combustie acționează ca un generator pentru a menține bateriile încărcate și motoarele electrice. Acest lucru ajută la creșterea gamei, care este vitală în industria de camioane. Complet încărcat, Fuso poate parcurge până la 300 de kilometri înainte de a fi reîncărcat.
https://www.autoindustriya.com/truck-bu ... ality.html



Mitsubishi Motors: Brandul cu un soare răsărit

Mitsubishi a suferit și a triumfat în ultimii ani. Nu am fost foarte amabil cu Mitsubishi de aproape șapte ani. Nu mi-au ales nicio alegere după numeroase decizii regretabile, cum ar fi anularea Endeavour, programul EVO așa cum ar trebui să fie și denumirea unui SUV „Eclipse”, ca să nu mai vorbim de eliberarea constantă a produselor, în cel mai bun caz, sub medie.
Acum este momentul să vorbim despre ceea ce va face Mitsubishi pentru a crește ca brand și ca furnizor de vehicule de prim rang. În urmă cu aproximativ opt ani, am considerat că Mitsubishi este egal cu Mazda, Honda și Toyota. Cel puțin, erau la egalitate sau superiori cu coreenii și americanii. Dar apoi, de frica viitorului și / sau a lipsei de viziune sau de stabilitate, am trecut de la a fi fanyboy la cei fara viziune.
JJ este omul care lucrează
Însă acum, mi s-a spus că în următoarele 12-18 luni va pune compania din nou pe drum și nu numai. Juyu Jeon, sau JJ, cum preferă el să fie numit, care a fost numit președinte și CEO al Mitsubishi Motor Sales of Canada (MMSC) la 1 aprilie a acestui an, lucrează din greu pentru a-i aduce pe toți, dealerii în special, la bord pentru viitorul apropiat. În mai puțin de șapte luni, JJ, care a fost alături de Mitsubishi de aproape 15 ani, a luat cu putere fraiele campaniei „Conduce-ți ambiția” și o pune în practică.
Sub conducerea JJ, MMSC a stabilit un program de întinerire a imaginilor dealerului și o strategie de creștere generală. O mare parte din succesul Mitsubishi se bazează pe cei 95 de dealeri din țară . Acest program de reînnoire va include nu doar o nouă apariție pentru dealeri, dar si noi magazine în stil boutique ce vor fi puse în aplicare în diverse zone urbane. Aceste formate de magazine vor servi ca punct de contact între clienți și reprezentanții mărcii și vor aduce, de asemenea, un nou element pe masă: un nou serviciu dedicat clientilor.
https://motorillustrated.com/mitsubishi ... sun/36716/


Mitsubishi Motors nu retrage numele Pajero

Deoarece hibrizii si vehiculele electrice continuă să domine piața auto, pasionați auto se tem că unele dintre cele mai venerate modele vor ajunge în curând parte a istoriei.
Unul din acele vehicule pe care mulți se tem ca va disparea pentru totdeauna este Mitsubishi Pajero. De fapt, Japonia a realizat deja un model de Ediție Finală, care servește ca trimitere pentru SUV-ul din a patra generație. Dar asta înseamnă că Mitsubishi va retrage în cele din urmă numele Pajero?
Inginerii Mitsubishi, inclusiv actualul președinte Osamu Masuko, au declarat că actuala generație Pajero poate fi ultimul model pe care îl fac datorită reglementărilor CAFE (economia medie a combustibilului) Dar, în ciuda planurilor de a înceta producția în viitorul apropiat, producătorul auto nu are în plan sa renunte la acest nume.
Vorbind cu Hiroshi Nagaoka, vicepreședinte senior la Mitsubishi Motors Corporation (MMC), compania nu are încă planuri solide în ceea ce privește realizarea unui Pajero cu totul nou, dar a spus că numele va putea fi folosit în viitor.
Nu au fost dezvăluite detalii exacte despre cum intenționează să facă, dar au spus că nu se vor grăbi la renuntarea numelui.Întrebat dacă conceptul Engelberg Tourer (care a fost prezentat și în metal la Salonul Auto de la Tokyo din acest an) va deveni baza următorului Pajero, Nagaoka a spus că acel concept special este un precursor al unui model deja existent.
Fără prea multe detalii, nu putem decât să speculăm că Engelberg Tourer ar putea deveni noul Outlander PHEV, deoarece atât modelul, cât și conceptul utilizează un motor hibrid plug-in.
Cu ceilalți concurenți care își fac încă un nume construind astfel de SUV-uri (adică Toyota Land Cruiser / Land Cruiser Prado, Nissan Patrol), Mitsubishi poate pune la cale o noutate. Și cum numele Pajero este încă venerat în toate țările, pentru proprietarii și pasionații de 4x4, ar fi o mare greșeală pentru Mitsubishi să renunțe la acest model.
Suntem curioși și cum va arăta noua generație Pajero cu noul limbaj Dynamic Shield. Însă, deocamdată, tot ce putem face este să așteptăm și să speculăm.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -name.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 21, 2019 10:53 am

MITSUBISHI MOTORS introduce XPANDER CROSS - un nou MPV crossover robust, construit pentru stil, capacitate și confort

Tokyo, 12 noiembrie 2019 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a dezvăluit astăzi un MPV crossover complet nou - XPANDER CROSS - pentru a se alătura gamei XPANDER. Moștenit cu ADN-ul SUV al lui MITSUBISHI MOTORS, noul model prezintă un design exterior mai puternic, combinat cu punctele tari ale vehiculelor multifuncționale (MPV) și va fi lansat mai întâi în Indonezia, apoi pe alte piețe ASEAN în mod secvențial.
XPANDER CROSS este un model MPV crossover de familie, construit ca un SUV solid, conducere confortabilă și plăcută, precum și un design interior practic și versatil. Vehiculul este varianta de vârf a liniei XPANDER, care permite utilizatorilor să conducă printr-o mare varietate de terenuri , fără a face însă compromisuri asupra spațialității și confortului MPV-urilor.
XPANDER, care a fost introdus pentru prima dată în Indonezia în 2017, a devenit cel de-al patrulea cel mai mare model de vânzări al MMC în anul fiscal 2018, reprezentând aproximativ 104.000 de unități. Bazându-se pe baza solidă a XPANDER-ului câștigător al mai multor premii, MMC și-a reunit expertiza în SUV-uri dure și MPV-uri spațioase pentru a crea noul XPANDER CROSS, care va oferi noi valori clienților din ASEAN, în care stilul, rezistența și practicitatea sunt la mare cautare.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1230.html



Mitsubishi Model A selectat ca mașină istorică de către JAHFA
Descărcați PDF [262KB]
Tokyo, 8 noiembrie 2019 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) anunță că Model A, care a dat originea construcției de mașini, a fost selectat de Japonia Automotive Hall of Fame * (JAHFA), o organizație non-profit, ca Mașina istorică - una care a marcat o marcă de excelență în istoria automobilelor japoneze.
Începând cu prototipul dîn vara anului 1917, Mitsubishi Model A a fost finalizat în noiembrie 1918 cu un număr de 22 de automobile fabricate până în 1921. Mașina este primul model japonez de pasageri de producție în serie construită și vândută în vederea producerii în masă. Este, de asemenea, recunoscută a fi o mașină cu importanță în istoria industriei auto japoneze.
Deși în acele zile existau puține unelte auto sau utilaje specializate, primul Mitsubishi Model A a fost construit manual, folosind ciocane și dalta. Corpul din lemn a fost lăcuit, iar la interior s-a folosit pânză de lână britanică de lux. Fără desene de proiectare la care să funcționeze și cu puține cunoștințe despre motoarele pe benzină, caroserii sau interioare sau orice experiență în procesele de producție, inginerii Mitsubishi au depășit multe dificultăți și au demonstrat că producția în masă auto auto este posibilă.
Modelul Mitsubishi A a fost proiectat la șantierul naval Kobe al companiei de construcții navale Mitsubishi; Mitsubishi Heavy Industries (MHI) astăzi.
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION s-a despărțit de MHI în 1970.
O replică a modelului Mitsubishi A, recreată folosind documentul de atunci, este expusă la Galeria Auto Mitsubishi din Okazaki City, Prefectura Aichi.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1229.html



DIN CAUZA PIERDERILOR DIN OPERAŢIUNI NEAUTORIZATE
Mitsubishi îşi închide divizia de tranzacţii cu petrol din Singapore

itsubishi Corp., cea mai mare casă de comerţ din Japonia, îşi închide divizia de tranzacţii cu petrol brut şi combustibili din Singapore după ce, în luna septembrie, a descoperit că un trader a generat pierderi enorme din transferuri neautorizate, anunţă Reuters.Divizia Petro-Diamond Singapore se confruntă cu pierderi înainte de taxe de circa 34,2 miliarde de yeni (314 milioane de dolari) după închiderea poziţiilor neoficiale de tranzacţionare. Asta înseamnă că datoria finală a diviziei ar putea ajunge la 30,8 miliarde de yeni, potrivit anunţului companiei.În septembrie, Mitsubishi a informat că un trader a generat pierderi de circa 320 de milioane de dolari din tranzacţii neautorizate cu derivate pe petrol brut, iar problema a fost raportată Poliţiei. Traderul, Wang Xingchen, a negat faptele ilegale de care este acuzat.Pierderile mai sus menţionate sunt primele de acest gen cu care se confruntă Mitsubishi.
În urma închiderii diviziei din Singapore, Mitsubishi va readuce unele tranzacţii cu petrol şi combustibili la Tokyo, potrivit declaraţiilor făcute de directorul financiar al companiei, Kazuyuki Masu. Oficialul societăţii a adăugat: "Deoarece a înregistrat o pierdere atât de mare, nu putem reinvesti în această divizie şi este mai bine să ne consolidăm sistemul de management".
Kazuyuki Masu a mai spus că tranzacţiile cu petrol din Statele Unite şi Europa nu au fost afectate de cele întâmplate în Singapore.
În ultimii ani, Mitsubishi şi-a mutat sediul activităţilor de trading cu petrol în Singapore. Unele operaţiuni de decontare pentru tranzacţiile în cauză vor fi făcute în Hong Kong, conform spuselor lui Masu, care nu a precizat câţi angajaţi vor fi disponibilizaţi după închiderea diviziei din Singapore. Petro-Diamond are aproape 50 de salariaţi în Singapore.
Din cauza pierderilor care afectează divizia Petro-Diamond, Mitsubishi şi-a modificat în sens negativ estimările anuale de profit. Compania preconizează că profitul său va fi de 520 de miliarde de yeni în anul fiscal ce se va încheia în martie 2020, faţă de 600 de miliarde de yeni, cât anticipa anterior.În primul semestru fiscal, câştigul companiei s-a diminuat cu 22%, la 242,4 miliarde de yeni.
Conform unor surse citate de Reuters, angajaţii Petro-Diamond nu au fost înştiinţaţi până ieri în legătură cu decizia de închidere a diviziei, drept pentru care şi-au exprimat "starea de şoc".
https://www.bursa.ro/din-cauza-pierderi ... e-05243835



Americanii anulează un contract cu Mitsubishi pentru 100 de avioane
Mitsubishi Aircraft Corp a anunțat că un contract privind furnizarea a până la 100 de unități din primul avion mic de pasageri din Japonia către Trans States Holdings Inc., un operator din Statele Unite, a fost anulat, informează publicația The Japan Times.
Producătorul a declarat că SpaceJet M90, care poate găzdui aproximativ 90 de pasageri, „nu îndeplinește cerințele” pieței americane, nerespectând clauza SUA care limitează dimensiunea aeronavelor care zboară pe rutele regionale, printre alte condiții. Mitsubishi Aircraft a declarat că discuțiile viitoare cu Trans States Holdings (TSH) se vor concentra pe aeronava sa SpaceJet M100, care a fost recent inaugurată în iunie și care respectă cerințele clauzei SUA.
Designul SpaceJet M100 poate fi modificat pentru a avea între 65 și 88 de pasageri. Programul privind livrarea SpaceJet M90 a fost decalat de cinci ori până la mijlocul anului viitor din cauza întârzierilor în dezvoltare, scrie News.ro.În cadrul unei înțelegeri din 2009 dintre cele două companii, TSH, cu sediul în Missouri, a plasat comenzi pentru 50 de avioane de pasageri – numite atunci Jet Regional Mitsubishi – și comenzi provizorii pentru alte 50. „Când am stabilit contractul cu TSH, perspectivele pieței regionale erau foarte diferite. Clauza de aplicare nu a fost relaxată așa cum era de așteptat”, a declarat președintele Mitsubishi Aircraft, Hisakazu Mizutani, într-un comunicat de presă. Mizutani a declarat că societatea, care este o filială a Mitsubishi Heavy Industries Ltd., a apelat la SpaceJet M100 pentru a răspunde realităților pieței din Statele Unite. Cei trei transportatori regionali ai SUA administrație de TSH sunt Trans States Airlines, Compass Airlines și GoJet Airlines.
https://www.focus-energetic.ro/american ... 62070.html
Fişiere ataşate
1229-2.jpg
1229-2.jpg (41.13 KiB) Vizualizat de 4442 ori
p_191112_m_1230_img_01.png
p_191112_m_1230_img_01.png (318.66 KiB) Vizualizat de 4442 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Dec 11, 2019 12:39 pm

PHEV SUV UTILITAR

Mitsubishi a adăugat un nou model de top la gama sa de vehicule comerciale hibrid plug-in Outlander PHEV.
Noul venit este conceput pentru a oferi luxul unui SUV și scutirile de impozit ale unei autoutilitare plug-in.
4x4 cu emisii reduse a devenit un favorit al firmelor, iar Mitsubishi a oferit de mult versiuni comerciale destinate întreprinderilor care doresc să profite de reducerile fiscale legate de proprietatea hibridă plug-in. Astfel de conversii se văd la scaunele și geamurile din spate ,delimitand cele doua zone ale vanului.
Noul model Reflex Plus este dotat cu tracțiune 4x4, intrare fără cheie și faruri automate, precum și ștergătoare automate, scaune frontale încălzite și climatizare cu două zone. Există și un grilaj , care separă cele două scaune Suprafata de încărcare are 1,65 metri și lățime de un metru. Vehiculul poate transporta o sarcină utilă maximă de 500 kg.
https://www.msn.com/en-gb/cars/news/mit ... li=AAJsFr5


ANAF scoate la licitaţii maşinile confiscate la preţuri de nimic: Un Audi A4, de la doar 845 de lei
ANAF organizează noi licitaţii cu maşini confiscate în urma unor recuperări sau executări silite iar preţurile sunt unele foarte mici.
Autoutilitară Mitsubishi L200 – 15.150 lei (fără TVA), an fabricatie 2007, cilindree 2.477 cmc, motorină, tracţiune integrală, culoare negru
Licitaţia va avea loc în data de 16 decembrie. Data limită pentru depunerea ofertelor este 13 decembrie. Informaţii suplimentare la telefon 0368.443050.
https://www.gandul.info/stiri/anaf-scoa ... i-18661116


Lista completă a modelelor care renunță la diesel

Aceasta este lista completă, în ordine alfabetică, a modelelor care deja nu mai sunt sau nu vor mai fi disponibile în viitorul apropiat cu motoare diesel.

Bentley Bentayga facelift
Fiat 500X
Honda CR-V
Honda HR-V
Honda Jazz
Kia Rio
Mitsubishi ASX
Mitsubishi Outlander

Opel Corsa (generația următoare ar putea fi exclusiv electrică)
Peugeot 208
Porsche Cayenne
Porsche Macan
Porsche Panamera
Seat Toledo
Skoda Fabia
smart fortwo
smart forfour
Suzuki Jimny
Suzuki Vitara
Toyota Avensis
Toyota RAV4
Volvo S60
https://www.promotor.ro/stiri-auto/list ... l-18613805


Rechemare pentru Mitsubishi L200, din cauza unor probleme ale caroseriei
Importatorul mărcii Mitsubishi în România a anunțat demararea unei campanii de rechemare în service pentru câteva sute de mașini, toate L200 (Triton). Mașinile sunt afectate de o defecțiune fără risc major de accidentare. Modelul Mitsubishi L200, versiunea pickup-ului construită în 2016, va fi rechemat în service în România, pentru remedierea unei posibile defecțiuni a niturilor pragurilor laterale. Potrivit descrierii defecțiunii în notificarea remisă autorităților, “există posibilitatea ca nturile ce fizează pragurile laterale să se corodeze și să se rupă datorită coroziunii galvanice.” Chiar dacă nu pare a fi un defect cu risc de accidentare, nu este exclus ca defectul să conducă la defecțiuni și mai mari. “Este posibil ca în cazul în care toate niturile se rup, pragurile laterale să se desprinfă și să cadă de pe vehicul”, mai precizează importatorul. Procedura de reparație presupune înlocuirea niturilor și fixarea pragurilor cu șuruburi și piulițe noi. Durata reparației a fost estimată la 1,2 ore.
Compania anunță că nu au fost semnalate accidente cauzate de această defecțiune. La nivel global, această campanie de rechemare a inclus circa 14.000 de exemplare în Australia (unde se vinde sub numele Triton) și peste 10.000 de exemplare în Europa. În România sunt afectate de această rechemare 414 exemplare, după cum anunță importatorul.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19191004
Fişiere ataşate
BBY20rj.jpg
BBY20rj.jpg (42.47 KiB) Vizualizat de 4344 ori
BBY1PMS 3.jpg
BBY1PMS 3.jpg (49.13 KiB) Vizualizat de 4344 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 13, 2020 9:21 am

Directorii Nissan au urgentat planurile de rezervă privind un eventual divorţ de Renault
Directorii de la vârful constructorului auto japonez Nissan Motor Co. şi-au accelerat planurile de rezervă privind un eventual divorţ de partenerul francez Renault SA, după evadarea spectaculoasă din Japonia a fostului preşedinte director general al alianţei, Carlos Ghosn, informează Financial Times.
Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault, dar nu are drepturi de vot la grupul francez. Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit unul dintre cei mai mari producători mondiali de automobile.
Potrivit Financial Times, planurile preliminare ale şefilor de la Nissan includ terminarea cooperării cu Renault în sectoarele producţiei şi ingineriei precum şi o modificare a componenţei Consiliului de Administraţie de la Nissan.
Aceste planuri sunt ultima dovadă a creşterii tensiunilor în sânul unei alianţe care în ultimele două decenii a fost ţinută de Ghosn, fost director şi preşedinte al ambelor companii.
Carlos Ghosn, fost CEO al Renault şi Nissan, a ajuns pe 30 decembrie la Beirut, a doua zi după plecarea sa surpriză din Japonia. Urmărit pentru infracţiuni financiare, Ghosn era în arest la domiciliu de la sfârşitul lui aprilie la Tokyo, după 130 de zile petrecute în închisoare.
În pofida eforturilor destinate îmbunătăţirii relaţiilor dintre cei doi constructori, sursele din interiorul Nissan au declarat că în prezent şefii de la Nissan cred că producătorul auto francez a devenit o frână pentru partenerul japonez.
Financial Times subliniază însă că o separare completă ar forţa cei doi constructori să caute noi parteneri în contextul în care industria auto se confruntă cu o scădere a vânzărilor şi creşterea costurilor ca urmare a tranziţiei la vehiculele electrice. De asemenea, separat Nissan şi Renault ar deveni două companii mai mici într-un moment în care rivalii se extind, de exemplu Fiat Chrysler şi PSA fuzionează, iar Volkswagen şi Ford vor să pună la punct propria lor alianţă.
Cu toate acestea, preşedintele Renault, Jean-Dominique Senard, speră că va putea menţine parteneriatul dintre Renault şi Nissan, iar în săptămânile următoare intenţionează să anunţe mai mult proiecte comune care să demonstreze că alianţa poate funcţiona în continuare. "Nu vom putea supravieţui dacă nu vom trece rapid la o partajare reală", a declarat Senard într-un interviu acordat Financial Times luna trecută.
https://jurnalul.antena3.ro/stiri/exter ... 32595.html



VIDEO: Mitsubishi lansează al doilea feribot pentru Hankyu
Construcția navală Mitsubishi Japonia a organizat astăzi o ceremonie de botez și lansare pentru al doilea dintre două feriboturi comandate de Hankyu Ferry Co, Ltd.
Numit Yamato, acesta se va livra în iunie 2020 după finalizarea echipamentului și se va alătura navei surori Settsu, botezată și lansată în august anul trecut, pe ruta Shinmoji-Kobe a proprietarului.
Evenimentul a avut loc la fabrica Enoura, Mitsubishi Heavy Industries, șantierul naval Shimonoseki din Prefectura Yamaguchi.
Yamato, la fel ca nava sa surioară, are 195 de metri lungime, 29,6 metri lățime, 20,6 metri adâncime și are un pescaj de 6,7 metri și un tonaj brut de aproximativ 16.300 de tone.
Feribotul poate transporta 663 de pasageri, aproximativ 277 de camioane (lungime maximă: 8,5 metri) și aproximativ 188 de mașini. Instalațiile de manipulare a încărcăturii constau din două rampe laterale / uși și o rampă / ușă suplimentară la pupa.
S-a obținut o creștere de aproximativ 6% a eficienței energetice în comparație cu navele anterioare, datorată în principal adoptării unui nou tip de coajă optim.
Yamato este echipat cu un sistem de curățare a gazelor de eșapament (scrubber) pentru a controla emisiile de SOx în conformitate cu reglementările IMO 2020.
https://www.marinelog.com/news/video-mi ... or-hankyu/





Lansările de noi modele auto pe piața românească în al doilea semestru din 2020
Așa cum am menționat și în articolul anterior, cel rezervat lansărilor din prima jumătate a lui 2020, LifeNews.ro vă prezintă calendarul prezentărilor de noi modele auto pe care le veți putea achiziționa în următoarele luni. În a doua jumătate a anului Dacia pregătește o surpriză majoră!

În prima lună de toamnă, septembrie, la dealerii români vor ajunge două noi modele Mitsubishi – Outlander PHEV și Eclipse Cross PHEV
, două modele Fiat – Tipo facelift și, mai ales, 500 electric, dar și Hyundai i20.Aceeași lună marchează prezentarea oficială a unei noi generații Dacia Sandero, primul model al mărcii românești care are la bază platforma CMF – B a grupului Renault. Așa cum LifeNews a scris deja este vorba despre o variantă simplificată a bazei tehnice utilizată pentru Clio V și Captur II.
Tot în toamna lui 2020 clienții din România vor avea acces la nu mai puțin de șase noi modele Mercedes-Benz – Clasa E Coupe, AMG E 53 Coupe, Clasa E Cabriolet, AMG E 53 Cabriolet, AMG GT Black Series și, imperialul GLS Maybach.
Luna octombrie aduce în scenă un nou BMW Seria 4 Coupe, Renault Talisman Faza 2 și Mazda MX-30, iar în noiembrie sunt așteptate modelele BMW Seria 5 plug-in hybrid, KIA Seltos și o surpriză majoră din partea mărcii Dacia.
Deși nu am putut afla detalii suficiente se pare că este vorba despre un model cu dimensiuni reduse. Cum în ultima vreme s-a tot vorbit despre pregătirea unor versiuni europene ale modelelor asiatice Renault Kwid și K-ZE considerăm, fără a băga mâna în foc, că una dintre aceastea va fi cea mai mare surpriză pregătită în 2020 de marca românească deținută de grupul Renault. În schimb, pentru a face loc lansării modelului Sandero și „surprizei” se pare că noua generație Logan, așteptată inițial tot în 2020, va fi amânată pentru primăvara lui 2021.
https://lifenews.ro/2020/01/07/lansaril ... -din-2020/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 21, 2020 8:47 am

Mitsubishi pregăteşte premiera noii generaţii Outlander şi un SUV absolut nou pentru acest an
Mitsubishi pregăteşte două premiere importante pentru acest an — în 2020 niponii vor lansa noua, cea de-a patra generaţie Outlander, dar şi un SUV absolut nou, de dimensiuni mai compacte. Primele informaţii despre cele două modele au fost dezvăluite de oficialii companiei nipone în Europa.Lansat pentru prima dată în 2012, Mitsubishi Outlander III a cucerit atenţia clienţilor datorită fiabilităţii exemplare dar şi versiunii cu sistem de propulsie de tip plug-in hybrid, care pe parcursul ultimilor trei ani este extrem de populară în rândul automobiliştilor europeni. Viitoarea generaţie Outlander va fi lansată în cea de-a doua jumătate a acestui an şi va avea un substrat tehnic unificat cu SUV-urile din gama Alianţei Renault-Nissan, în special cu Nissan X-Trail, care se pregăteşte să se prezinte cu noua generaţie. Bineînţeles, noua generaţie va fi oferită inclusiv şi într-o versiune plug-in hybrid. La nivel de design exterior noul Outlander se va inspira de la conceptul Engelberg Tourer, prezentat în primăvara anului trecut în cadrul Salonului Auto de la Geneva.O altă premieră importantă este apariţia unui SUV de dimensiuni mai mici decât Outlander, pe care mizează mult constructorul nipon. Precum şi Outlander, noul model va avea o versiune electrificată, însă nu este clar cum va fi poziţionat noul model pe piaţă, or în gama celor de la Mitsubishi în prezent există alte două modele mai compacte decât Outlander — ASX, care deşi a fost lansat cu mai mulţi ani în urmă, a primit de curând o actualizare amplă, şi modelul Eclipse Cross, lansat cu trei ani mai devreme.
https://piataauto.md/Stiri/2020/01/Mits ... -acest-an/


Vinieta Oxigen: Cât costă în funcţie de maşină şi cine nu mai are voie în centrul Capitalei. Amenzile se aplică din martie
Vinieta Oxigen poate fi achiziționată momentan doar online, dar în curând poate fi disponibilă și în punctele fizice de vânzare din țară. Deși, vinieta Oigen a intrat în vigoare de la 1 ianuarie, șoferii pot fi sanționați pentru neachiiționarea ei abia din martie.De asemenea, șoferii pot alege termenul pentru care doresc să își achiziționeze vinieta, iar prețurile diferă în funcție de norma de poluare.Astfel, o vinietă poate fi cumpărată pentru o zi, o lună, șase luni sau un an. Pentru mașinile cu normă de poluare până la Euro2, pentru o zi, șoferii plătesc suma de 15 lei, iar pentru Euro 3 și Euro 4, vor plăti 5 lei. Vinieta pe un an începe de la 500 de lei pentru Euro 4 și poate ajunge până la 1.900 de lei în cazul non euro.Circulația fără vinietă va fi sancționată cu amenzi de la 1.500 la 2.000 de lei.

RESTRICŢII DE LA 1 IANUARIE 2020, ÎN CENTRUL CAPITALEI:

autoturisme Euro3, Euro4 - doar cu vineta Oxigen
autoturisme Non-Euro, Euro1 şi Euro2 - interzise complet
autoturisme Hibrid, Electrice, Euro5, Euro6, Motociclete - fără restricţii

CÂT COSTĂ VINIETA OXIGEN PE ZI
autoturisme Non-Euro, Euro1 şi Euro2 - 15 lei
autoturisme Euro3, Euro4 - 5 lei

CÂT COSTĂ VINIETA OXIGEN PE AN
autoturisme Non-Euro - 1.900 lei
autoturisme Euro4 - 500 lei
https://www.b1.ro/stiri/auto/bucuresti- ... 14327.html




Gabriela Firea incepe revolutia in trafic: noile masuri ar putea intra in vigoare chiar de la 1 februarie
Autobuzele din Bucuresti vor folosi in viitor linia de tramvai, daca un amendament depus de primarul general al Capitalei va fi aprobat de parlamentari.Firea incepe revolutia in trafic: primarul general al Capitalei anunta ca a depus la Parlament un amendament la Codul Rutier care sa permita ca liniile de tramvai sa devina banda unica si pentru autobuze. Astfel, se va crea posibilitatea ca si in Bucuresti sa se poata circula "civilizat"."Ne dorim ca la 1 februarie, cand reincepe sesiunea parlamentara, sa fie adoptat in Parlament un nou regulament in Codul Rutier, un amendament pe care l-am depus, astfel incat linia de tramvai sa devina banda unica si pentru autobuze", a precizat aceasta.Autobuzele din Bucuresti vor folosi in viitor linia de tramvai, daca un amendament depus de primarul general al Capitalei va fi aprobat de parlamentari.Intr-un studiu realizat de TomTom, Bucurestiul a ocupat a treia pozitie in topul celor mai aglomerate orase europene din anul 2018, cu un nivel de congestionare a traficului de 48%. Capitala a fost intrecuta doar de Moscova (56%) si Istanbul (53%).
https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/ ... 42955.html

Programele Rabla şi Rabla Plus 2020: calendar şi finanţare
„Vor fi finanţate. Aici este clar că trebuie să dăm acest impuls, în special pentru producătorii din România. Industria auto în România are un procent foarte important din produsul intern brut. De asemenea, asigură o foarte mare parte din exporturile României, or, aici e nevoie de acest stimulent pentru a creşte, practic, producţia internă. (...) Cel mai probabil în luna martie (...) Rabla Plus va continua. (...) În anul 2019 nu s-au achiziţionat foarte multe maşini electrice, dar o parte din Programul Rabla va fi alocat şi pentru maşinile electrice“, a declarat premierul. Anul trecut, statul a finanţat achiziţionarea a 35.000 de maşini noi, nepoluante, dar în acest an numărul acestora ar putea creşte serios. Concret, la sfârşitul anului trecut, în timpul unei vizite la Mioveni, într-o întâlnire de lucru cu CEO Groupe Renault România, Christophe Dridi şi cu alţi reprezentanţi ai managementului companiei, premierul Orban a discutat chiar despre „o posibilă mărire“ până la 70.000 a numărului de unităţi care pot fi achiziţionate prin Programul Rabla. Conform unor surse guvernamentale, acest program de finanţare va fi majorat, dar cota la care se va ajunge în acest an va fi de aproximativ 50.000 de unităţi. Cifre oficiale urmează să fie furnizate în curând. Oricum, industria auto din România consideră vital acest program de finanţare a achiziţiei de maşini noi. Conform experţilor în domeniu, nedemararea acestui program în anul 2020 ar fi dus la o scădere serioasă şi bruscă a pieţei auto din România. Concret, este vorba de o micşorare procentuală a vânzărilor maşini noi, nepoluate, de cel puţin 10 la sută. Reamintim că prima de casare la predarea unei rable este de 6.500 de lei. Acesteia i se pot adăuga bonusuri, în funcţie de tipul autoturismului nou ce urmează a fi achiziţionat. Spre exemplu, dacă beneficiarul programului alege o maşină ce emite maximum 96 grame CO2/km, statul îi va acorda 1.000 de lei în plus. Dacă viitorul vehicul are sistem hibrid (fără plug-in), primei de casare i se adaugă 1.700 de lei. Astfel, bonificaţia poate atinge valoarea maximă de 9.200 de lei. În plus, prin Rabla Plus, la achiziţionarea unei maşini electrice se acordă o finanţare de 45.000 de lei. Candidaţii care vor să acceseze unul dintre aceste programe trebuie să aibă domiciliul sau reşedinţa în România, să nu aibă nicio datorie la stat, iar vechiul autoturism ce urmează a fi dat spre casare trebuie să aibă o vechime de minimum 8 ani.
https://adevarul.ro/news/eveniment/prog ... index.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Ian 23, 2020 10:39 am

Un moldovean a vrut să treacă granița cu permis de conducere fals
Un tânăr în vârstă de 22 de ani, din Republica Moldova, s-a ales cu dosar penal după ce a încercat să treacă prin punctul de frontieră Albița, la volanul unui autoturism, prezentând un permis de conducere fals.Cetățeanul moldovean s-a prezentat duminică, 13 ianuarie a.c., în Vama Albița, la volanul unei mașini marca Mitsubishi, cu numere de înmatriculare emise de autoritățile italiene și a prezentat polițiștilor de frontieră un permis de conducere care prezenta suspiciuni vizibile în privința autenticității. În urma verificărilor, polițiștii au stabilit că au de-a face cu un document fals și că respectivul cetățean moldovean nu deține nici un fel de permis de conducere pentru nici o categorie de autovehicule.
Tânărul a declarat că a procurat permisul de conducere prin intermediul unui cetăţean din Iaşi, ale cărui date nu le cunoaşte, contra sumei de 50 de euro și că este prima dată când conduce un autovehicul pe drumurile publice şi când foloseşte documentul, deşi ştia că este fals.Poliţiştii de frontieră efectuează cercetări în cauză sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de uz fals şi conducere unui vehicul fără permis de conducere.
http://realitateadevaslui.net/index.php ... cere-fals/



Mașina discobol – Cum arată un Mitsubishi îmbrăcat în 65.000 de oglinzi?
Este misiunea dusă la bun sfârșit de cei de la Garage54. Mașina aleasă a fost un Mitsubishi Eclipse. Trei luni de zile a durat operațiunea, realizată manual de o echipă alcătuită din nu mai puțin de 14 oameni. Ei au tăiat bucăți de dimensiuni identice, pe care le-au lipit apoi pe caroseria vehiculului.La final, mașina a devenit un discobol pe roți. Cel mai probabil, scopul ei este unul de promovare al vreunui club de noapte, pentru că, pe lateral, au fost lipite stickere “Mamadisco”. Mitsubishi cu oglinzi are și jante tip JDM, o mașină de fum improvizată la bord și stopuri LED cu nouă culori.
Mașina nu ar trebui să iasă în trafic, pentru că, purtând 65.000 de oglinzi, se poate transforma într-un pericol public, mai ales într-o zi însorită. Dar curajoșii de la Garage54 au plimbat-o deja pe străzile din Novosibirsk.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/masi ... i-18628184


(foto) Anunţurile Mitsubishi pentru anul 2020: noua generaţie Outlander, un nou crossover compact şi renunţarea la diesel
Bernard Loire, șeful Mitsubishi Europe, a făcut câteva anunţuri interesante în cadrul unui interviu pentru Automotive News, inclusiv despre noutăţi auto care vor fi prezentate în acest an, principale fiind două.
Primul: Mitsubishi Outlander îşi va schimba generaţia în a doua jumătate a lui 2020! Noul model va fi construit pe o platformă modernă a alianței Renault-Nissan-Mitsubishi și „frate geamăn” în acest sens îi va fi noul Nissan X-Trail, care la fel îşi va schimba generația în curând.
Datele preliminare ne mai spun despre un design exterior făcut în stilul conceptului Engelberg Tourer care a debutat în primăvara anului trecut la Salonul Auto de la Geneva.
Apropo, actualul Mitsubishi Outlander, a cărui generație actuală a fost lansată încă în îndepărtatul 2012, câștigă popularitate în Europa pentru al treilea an consecutiv! În primele zece luni ale lui 2019 şi-a găsit la fel de mulți cumpărători cât au fost pe parcursul întregului 2018 (în jur de 39.000).
Secretul succesului îi este versiunea plug-in hybrid, care este la mare căutare în occident (dar şi în Republica Moldova) și care recent a fost modernizată serios. Un studiu intern făcut de companie arată că proprietarii de pe continentul nostru le pun la încărcat o dată la trei zile.Al doilea anunţ: Cam în același timp, un anumit crossover compact va vedea lumina zilei, care, urmând exemplul modelului de mai sus, va dispune de o versiune plug-in hybrid. Bernard Loire nu a oferit mai multe detalii despre el, prin urmare nu este clar ce loc va ocupa în gama mărcii. Actualmente există deja modelele ASX (care a suferit un facelift în urmă cu mai puțin de un an) și Eclipse Cross (introdus acum trei ani), însă aceste maşini încă nu vor fi pensionate.
Şi un apropo! În contextul în care anul trecut în Europa, vânzările de maşini cu motoare diesel au fost foarte slabe, excluzând pickup-ul L200, managerul a fost întrebat ce urmează?
„Cota de modele cu motoare diesel reprezintă aproape nimic, în afară cea a pickup-ul L200. Avem o versiune diesel şi a modelului Eclipse Cross disponibil pe câteva piețe. În total vânzările acestui mix de modele constituie doar 5%. Este foarte marginal, așa că am decis să mergem în viitor doar pe benzină și unităţi de propulsie electrificate. Am oprit deja producţia de ASX cu motor diesel și i-am lansat o nouă versiune cu motor pe benzină de 2.0 litri, cu 4WD și cutie de viteze automată. Sfârşitul lui Eclipse Cross diesel ar putea avea loc până la sfârşitul lui 2020”.
Colegii noştri l-au mai întrebat dacă mai vând electromobilul compact i-MiEV în Europa? Bernard Loire a răspuns că numai în anumite țări precum Norvegia și Elveția, menţionând că o altă mașină electrică nouă este în pregătire. „Nu am dezvăluit când o vom lansa, însă direcția pe care o vom urma este clară: doar modele hibride, plug-in hybrid şi EV”.
https://autoblog.md/foto-anunturile-mit ... la-diesel/
Fişiere ataşate
Mașina-discobol-5.jpg
Mașina-discobol-5.jpg (141.29 KiB) Vizualizat de 4125 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Ian 30, 2020 9:30 am

Compania Mol a introdus la patru benzinării din București încărcarea cu plată a mașinilor electrice
Compania Mol a introdus la patru benzinării din București încărcarea cu plată a mașinilor electrice, conform site-ului companiei molplugee.ro.
Tarifele sunt de 29 de lei pentru o încărcare normală și 44 de lei pentru o încărcare rapidă. Compania precizează că fiecare sesiune inițiată se referă la o singură încărcare, indiferent de electricitatea consumată sau de timpul petrecut la sţatie, potrivit Mediafax.ro.Compania spune că instalarea și operarea infrastructurii staţiilor de încărcare presupune costuri considerabile, astfel încât nu a putea continua îmbunătăţirea reţelei de staţii de încărcare daca acest serviciu ar fi menţinut gratis.Avem disponibile următoarele tipuri de conectori: Type 2 (Mennekes) (AC) pentru modelele: Tesla Model S/X/3, VW eGolf, Renault Zoe, iar cu un cablu adaptor Type 2 – Type 1 se pot încărca de asemenea Nissan LEAF, Kia Soul, Peugeot iOn.Stațiile dispun de două tipuri de conectori pentru încărcarea continuă (DC), folosiţi cu precădere în Europa: conectorul CHAdeMO, dezvoltat de producătorii de mașini japoneze, folosit de Nissan, Kia, Mitsubishi, Citroen și Peugeot și conectorul CCS, un model dezvoltat de la versiunea conectorului Type 2, susţinut în mare parte de producătorii europeni precum BMW și Volkswagen. Pentru a încărca Tesla Model S, se poate folosi un adaptor pentru conectorul de tipul CHAdeMO.
https://www.stiripesurse.ro/compania-mo ... 26185.html



Poliția descinde în sediul Mitsubishi din Germania în urma scandalului recent pe tema emisiilor diesel
Marți, poliția germană a descins în sediul Mitsubishi, datorită ultimelor investigații pe tema vehiculelor diesel. Acesta este un semn rău pentru alianța Nissan-Renault-Mitsubishi, ce lucrează în momentul de față la vehicule electrice. Nissan deține o cotă de 34% din Mitsubishi.
Sosirea poliției survine la doar câteva săptămâni după ce Mitsubishi a anunțat că dezvoltarea motoarelor diesel a luat sfârșit pentru viitoarele modele, deja lucrând la scoaterea lor din oferta vehiculelor actuale. Mitsubishi nu vinde mașini diesel în SUA.Numărul companiilor mplicate în scandalul emisiilor diesel a crescut, primele companii implicate fiind BMW, Daimler, Fiat-Chrysler, și desigur, Volkswagen. Acesta este un avantaj pentru producătorii de vehicule cu zero emisii, precum Tesla.Investigatorii au descins în 10 sedii, din orașul Frankfurt și din vecinătatea acestuia, din aproapierea Münchenului, și în alte locații din Germania. Căutările au implicat și doi furnizori, Continental și Denso, ce vor avea cel mai probabil rolul de martori pentru caz.
Frankfurt a confirmat că investigația se axează pe mașinile Mitsubishi, ce au motorul de 1,6 litri sau de 2,2 litri diesel în 4 cilindri. La fel ca Volkswagen, compania este suspectată de folosirea unui „dispozitiv de fraudare” a testelor pentru emisii. Acesta este un software ce programează vehiculul pentru a respecta standardele emisiilor numai pe durata testelor, nu și în timpul condusului obișnuit.Mitsubishi a afirmat că va coopera cu investigatorii.Este de așteptat ca procentajul de vehicule diesel vândute în Europa să scadă la proximativ 30% în acest an. Numărul acestor vânzări este în scădere, față de procentul de aproximativ 55% înregistrat în 2011.După oprirea producției compactei cu autonomie scăzută i-MiEV în 2017, compania continuă să vândă modelul Outlander Plug-in Hybrid, ce este cel mai popular vehicul hibrid plug-in din Europa. Autonomia strict electrică a lui Outlander a fost mărită într-o mică măsură în 2018, la 35 km.La finalul lui decembrie 2019, directorul executiv al Mitsubishi Europe, Bernard Loire, a afirmat că o nouă versiune a modelului Outlander Plug-in Hybrid se află în dezvoltare, cu platforma noului vehicul fiind dezvoltată în parteneriat cu aliații. Acesta a mai adăugat că noua versiune Outlander va fi însoțită și de o versiune crossover mai mică.
Loire a susținut că vehiculele diesel vândute de Mitsubishi în Europa reprezintă numai 5% din numărul total de vehicule diesel vândute . „Este un procent foarte mic, așa că am hotărât să facem numai motoare pe benzină și electrice în viitor.”
Se pare că scandalul diesel nu ia sfârșit. Însă producătorii precum General Motors aduc înapoi vehiculele diesel. Iar Mazda a afirmat recent, în mod eronat, că vehiculele electrice cu autonomie mare sunt mai poluante din punct de vedere al emisiilor de CO2 decât vehiculele diesel.
Pe de altă parte, Nissan a renunțat la versiunile diesel ale modelelor Juke și Qashqai, cele mai bine vândute vehicule ale brandului. În loc de motoarele diesel, noul Qashqai, și de asemenea noul crossover X-trail (Rogue), vor folosi sisteme hibride plug-in împrumutate de pe Mitsubishi Outlander PHEV.
De asemenea, în septembrie 2019 Honda a firmat că va înceta vinderea vehiculelor diesel până în 2021.
Putem spera că recentul scandal, ce acum implică și Mitsubishi (și prin alianță Nissan, Renault, și alți furnizori), va fi lovitura de grație pentru motoarele diesel – în timp ce vehiculele electrice se bucură de un nivel de succes tot mai mare.
https://voxbiz.ro/politia-descinde-in-s ... iesel.html


Mitsubishi a numit un nou șef în Europa, pe fondul investigațiilor procurorilor germani

Mitsubishi și-a numit un nou șef în fruntea operațiunilor din Europa, venit de la Opel, după ce fostul CEO a fost recrutat de Maserati. Mitsubishi Europe va fi condusă de Eric Wepierre, în vârstă de 51 de ani, fost la Opel, unde a ocupat poziția de director al operațiunilor din Franța. El îl înlocuiește astfel pe Bernard Loire, care a plecat la Maserati, unde va fi șeful comercial al mărcii. Eric Wepierre a lucrat foarte mult timp pentru Chevrolet, de unde a plecat la Opel. Numirea lui Wepierre coincide cu demararea investigațiilor cu privire la posibila utilizare a dispozitivelor de manipulare a emisiilor pentru motoare diesel, anunțată de procurorii germani, care vizează activitatea Mitsubsihi din Europa. Reprezentanții diviziei europene susțin că ei nu au fost implicați în dezvoltarea de modele, fiind doar o companie cu activități comerciale.
Mitsubishi are o poziție solidă în Europa, înregistrând înmatriculări în creștere în 2019, cu 148.248, cu aproape 3 procente peste rezultatul din 2018, potrivit datelor ACEA. Cel mai vândut model al său, Outlander PHEV, va fi înlcuit în acest an cu o nouă generație, construită pe o platformă nouă, dezvoltată de alianța din care face parte, alături de Renault și Nissan. Mitsubishi Motor Europe este o companie olandeză, BV, după modelul utilizat de Renault și Nissan pentru vehiculele alianței.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19238687


Carlos Ghosn: „Nissan va falimenta peste 2-3 ani”. Analist japonez: „Ar putea apărea alianţa Nissan-Honda”
Fostul CEO al grupului Renault-Nissan-Mitsubishi, Carlos Ghosn, a presupus că Nissan va intra în faliment în decurs de doi-trei ani. Omul de afaceri şi-a anunțat prognoza avocatului său, ca parte a unui interogatoriu de zece ore înainte de a evada din Japonia.Ghosn și-a făcut predicția în 2019 într-o serie de conversații despre arestarea și urmărirea sa, a declarat Nobuo Gohara, un fost procuror care la fel critică în mod deschis sistemul de justiție din patria sa.Mi-a spus că Nissan este probabil să intre în faliment în doi-trei ani”, a spus Gohara, care a susținut miercuri o conferință de presă la Tokyo pentru a discuta despre conversațiile sale cu titanul fugar al industriei auto. Potrivit (acum) avocatului, Ghosn nu a numit motivele detaliate pentru care Nissan va întâmpina dificultăți financiare, notează Reuters.
Poziția precară a Nissan a devenit vizibilă în 2019. Compania și-a anunțat intenția de a concedia peste 10.000 de angajați. În încercarea de a depăși criza, Nissan urma să vândă o filială a Nissan Trading, care furnizează piese de schimb și materiale pe piața second hand. Toate acestea se întâmplă pe fondul scăderii vânzărilor de mașini ale mărcii în China și în Europa, precum și a situației de criză a managementului.
Multă vreme, Carlos Ghosn a fost considerat cel mai talentat și mai puternic manager din industria auto. Puteți enumera îndelung meritele sale în legătură cu alianța Renault-Nissan, care în ultimii ani a ocupat unul dintre locurile fruntașe din lume în ceea ce privește vânzările de autovehicule, iar în 2018 şi 2017 a devenit chiar lider global. Este o coincidență sau nu, dar odată cu plecarea sa, afacerile companiei au început să meargă în jos.Practic paralel cu această presupune, o altă veste legată de Nissan vine din Japonia. O nouă alianță auto îşi poate face apariţia la orizont, cu, cel puţin, Nissan Motor și Honda Motor în calitate de membri. Despre aceasta scrie Bloomberg cu referire la declaraţiile analistului Mio Kato.
O astfel de uniune ar putea fi un răspuns la amenințarea tot mai mare din partea Toyota şi de ce nu o scăpare a Nissan de la un eventual faliment. Gigantul japonez nu este doar periculos în sine: continuă să cumpere mize în companii mici din Țara Soarelui Răsare. Suzuki, Subaru și Mazda au intrat deja sub influența sa.
„Honda nu a fost niciodată implicată în fuziuni și coagulări agresive, iar fuziunea dintre Honda și Nissan ar trebui să fie de neconceput, dar având în vedere competitivitatea crescândă a Toyota, cred că, dacă Nissan își dorește un partener de alianță în locul Renault, cei de la Honda probabil nu ar fi complet împotriva unei astfel de idei”, a spus Kato.
Parteneriatul dintre Nissan și Honda ar putea duce la producţia de până la 12 milioane de mașini pe an, depăşind cifrele înregistrate de concernul Toyota. Amintim că mai devreme, în ianuarie, au existat informații că Nissan vrea să se despartă de Renault. Ulterior, compania japoneză a spus că nu are în vedere dizolvarea alianței.
https://autoblog.md/carlos-ghosn-nissan ... san-honda/


Mitsubishi, investigată în Germania pentru folosire de dispozitive ilegale la motoarele diesel

Mitsubishi este investigată în Germania pentru utilizarea de dispozitive ilegale de manipulare a emisiilor. Procurorii cercetează mai multe facilități din Germania, care aparțin Continental, în care au fost produse dispozitivele. Un nou constructor auto, de data aceasta japonezii de la Mitsubishi, se află în vizorul procurorilor din Germania, sub acuzația de utilizarea a unor dispozitive care denaturează testele de emisii, dispozitive considerate ilegale. Este vorba despre mai multe motoare diesel, de 1.6 litri, 2.2 litri, atât Euro 5, cât și Euro 6. Proprietarii acestor mașini, fabricate începând din 2014, sunt rugați să contacteze poliția, potrivit Automotive News. Mai multe percheziții au fost efectuate de procurori și polițiști în 10 locații din Germania, în Frankfurt, Hanovra și Regensburg, potrivit unui comunicat al biroului procurorilor din Frankfurt. Trei dintre aceste locații aparțin Continetal, companie care produce componente auto, inclusiv pentru Mitsubishi. Cei de la Continental au anunțat deja că vor coopera pe deplin cu autoritățile.
Cei de la Mitsubishi au declarat că informația privind investigațiile este reală, dar nu au oferit mai multe detalii. Mitsubishi Europe este doar importator și ne este implicată în dezvoltarea mașinilor, astfel că nu are nicio implicație în anchetă. Potrivit procurorilor, investigația vizează un membru al conducerii Mitsubishi, o unitate din cadrul unei companii de distribuție a automobilelor și doi furnizori de componente. Mitsubishi se alătură listei lungi de producători acuzați în cel puțin o țară din lume că au folosit dispozitive care manipulează testele de emisii atunci când se află într-o unitate de verificare tehnică. În fruntea listei se află VW Group, care a fost nevoită să recunoască în SUA că a folosit cu bună știință astfel de dispozitive.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... l-19236497

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Ian 31, 2020 9:38 am

Mitsubishi neagă trucarea emisiilor diesel: “Nu am folosit dispozitive ilegale”
Mitsubishi neagă acuzațiile autorităților germane cum că ar fi trucat emisiile diesel în cazul motoarelor de 1.6 și 2.2 litri. Constructorul spune că nu a folosit “dispozitive ilegale” și că va începe o anchetă în paralel.Mitsubishi este vizat de o anchetă în Germania pentru că ar fi folosit un dispozitiv pentru trucarea emisiilor de oxid de azot în cazul motoarelor diesel cu patru cilindri de 1.6 și 2.2 litri.Autoritățile germane au organizat percheziții la sediile Mitsubishi din localitățile Frankfurt, Hanover și Regensburg, dar și la o serie de furnizori.
Inițial, oficialii Mitsubishi au refuzat să comenteze, însă acum neagă acuzațiile, spunând că nu există suspiciuni că ar fi comis vreo fraudă. Constructorul subliniază că nu a folosit “dispozitive ilegale” și precizează că motorul diesel de 1.6 litri este produs de grupul francez PSA.Mitsubishi a mai spus că va continua să coopereze cu autoritățile în acest caz, dar și că va începe o anchetă în paralel.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 95971.html

Șefii Alianței Renault Nissan Mitsubishi s-au întâlnit la Tokyo și au decis: cele trei companii vor fi lideri de proiect și de regiuni
Renault-Nissan-Mitsubishi a anunțat că a creat un nou cadru pentru a relansa modelul de business și pentru a întări structura de management. Cele trei companii membre ale Alianței Renault Nissan Mitsubishi au transmis că organizația este esențială pentru creșterea strategică și pentru întărirea competitivității pentru fiecare din companii. Noul cadru a fost ratificat la întâlnirea din Yokohama, Japonia, a Boardului Operațional al Alianței (AOB), noua structură înființată anterior pentru o mai bună funcționare a alianței. Potrivit anunțului oficial, cadrul „va crește abilitatea companiilor membre ale alianței de a capitaliza punctele forte și de a-și extinde strategiile”. Board-ul a reafirmat programele cheie discutate la întâlnirea anterioară, din luna noiembrie, pentru a susține inițiativele care vor permite ca fiecare membru să-și crească competitivitate și profitabilitatea în contextul tranziției industriei auto la noi servicii de mobilitate. Noul cadru despre care vorbește comunicatul alianței face referire la regiuni, produse și tehnologii, în care vor fi importante autuurile fiecărei companii.
Potrivit acordului, fiecare din cele trei companii va fi referință pe regiuni: Nissan pentru China, Renault pentru Europa și Mitsubishi pentru Asia de Sud Est. Structurile de inginerie vor funcționa după modelul leader/follower, schema urmând să fie extinsă la platforme, motorizări și tehnologii cheie. O companie va deveni lider pentru dezvoltarea fiecărei tehnologii în parte, care ulterior va fi utilizată de partenerii alianței. O astfel de schemă funcționează deja în cadrul VW Group, unde fiecare din companii se ocupă direct de dezvoltarea diverselor proiecte. Board-ul alianței a decis, de asemenea, să pună la un loc creditele CAFE în Europa, începând din 2020. Renault va dezvolta pe segmentul de vehicule utilitare ușoare, în uzina Sandouville, un furgon Mitsubishi bazat pe Renault Trafic, pentru a fi vândut în regiunea Oceania. Planul strategic pe termen mediu al celor trei companii va fi dezvăluti simultan, în luna mai 2020, și va integra „consecințele majore” ale deciziilor AOB. Consiliul AOB este format dintr-un președinte și din președinții sau executivii fiecărei companii membre. Comunicatul mai vorbește despre întărirea guvernanței alianței și, în același timp, despre conservarea identității și autonomiei fiecărei companii-membre a alianței.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19248190

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 03, 2020 2:26 pm

Japonia căută trei bărbați care l-au "extras" pe Carlos Ghosn ascuns în bagaje. Printre ei, un fost soldat de elită al SUA
Japonia a emis mandate de arestare pentru Carlos Ghosn și trei "colaboratori" acuzați că l-au ajutat pe fostul șef Nissan să fugă din țară, informează CNN.
Procuratura din Tokyo a anunțat într-un comunicat că Carlos Ghosn, fostul șef al alianței Renault-Nissan, a părăsit ilegal Japonia, în timp ce era eliberat pe cauțiune în așteptarea procesului.
Procurorii susțin că trei cetățeni străini - Micheal Taylor, George-Antoine Zayek și Peter Maxwell Taylor - l-au ajutat pe Ghosn să ajungă de la Tokyo la Osaka. Cei trei l-au ascuns pe Ghosn în "bagaje" și l-au ajutat astfel să treacă de controlul de securitate de pe aeroportul din Kansai.
Carlos Ghosn a părăsit Japonia la bordul unui avion privat, potrivit procurorilor japonezi, și a ajuns ulterior în Liban.
Mandatele de arestare au fost emise pentru încălcarea legii imigrației din Japonia și favorizarea infractorului.
Procuratura din Tokyo nu a dezvăluit naționalitatea bărbaților implicați, însă potrivit Wall Street Journal și Bloomberg, Taylor este un fost membru al Beretelor Verzi (Forțele Armate Speciale ale SUA) și expert pe probleme de securitate, iar Zayek este un expert în securitate născut în Liban.
Într-un interviu acordat la mijlocul lunii ianuarie, Taylor nu a confirmat implicarea sa, însă a spus că a înțeles situația lui Ghosn din cauza experiențelor trecute cu sistemul judiciar american, scrie Wall Street Journal.
Carlos Ghosn, fost președinte și CEO al Renault, președinte AvtoVAZ, președinte și CEO al Nissan și președinte al Mitsubishi Motors, a declarat pentru CNN în luna ianuarie că a luat decizia de a fugi din Japonia după ce a ajuns la concluzia că nu va avea parte de un proces corect.
https://www.digi24.ro/stiri/externe/jap ... zi-1252826



Penthouse-ul din centrul Chișinăului în care o judecătoare, zilnic, „verifică să fie în regulă apa și căldura”
Judecătoarea Tatiana Avasiloaie, care activează la Judecătoria Chișinău, sediul Râșcani, poate fi văzută, zilnic, în timp ce intră într-un penthouse de peste 150 de metri pătrați, amplasat într-un bloc din centrul capitalei. Imobilul are un preț de piață de peste 120 de mii de euro și nu se regăsește în declarația de avere a magistratei. Ziarul de Gardă a surprins însă dimineți la rând mașina judecătoarei parcată în fața acelui bloc. Tatiana Avasiloaie a explicat că verifică „să fie în regulă apa și căldura”.
Judecătoarea conduce un Mitsubishi ASX fabricat în 2015 și achiziționat de familia sa în 2017. Mașina poate fi văzută, practic zilnic, în preajma blocului din str. Bernardazzi. Nici mașina nu este însă în proprietatea judecătoarei, ci în folosință. Oficial, aceasta este înregistrată, la fel ca și casa, pe numele tatălui ei, Petru Avasiloaie, care a cumpărat-o, în rate, în 2016, cu 400 de mii de lei. Petru Avasiloaie este angajat, din 2018, în funcția de consultant principal în cadrul Direcției Financiare a Agenției Proprietății Publice.
https://agora.md/stiri/66460/penthouse- ... si-caldura


2020 se anunță încă un an al SUV-urilor. Iată cele mai vândute SUV-uri din România în 2019
Până la a accepta electrificarea vehiculelor, europenii rămân mari cumpărători de SUV-uri. Românii urmează această direcție și achiziționează tot mai multe astfel de vehicule. La finalul lui 2019, cele mai cumpărate SUV-uri din România au fost Dacia Duster, Nissan Qashqai și Ford EcoSport.
Românii continuă să cumpere tot mai multe SUV-uri, acest tip de vehicule ocupând la finalul lui 2019 nu mai puțin de 35,3% din totalul vânzărilor de autoturisme. Practic, în prezent, doar segmentul vehiculelor compacte (C) precum Volkswagen Golf, Opel Astra sau Renault Megane mai stă în calea atingerii supremației de către SUV-uri. Și asta în condițiile în care datele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA) arată că în cele 12 luni ale lui 2019 au fost comercializate în România 62.816 autoturisme compacte și 61.157 de SUV-uri. Prin urmare, după ce au depășit clasa mică (B), segment care anul trecut a însemnat 37.090 unități, SUV-urile par gata de a trece în acest an și de vânzările clasei compacte.
ot statistica ne arată că, în timp ce creșterea pieței autoturismelor față de 2018 a fost de doar 9,5%, creșterea vânzărilor de SUV-uri a atins 20,5%, dezvoltându-se de peste două ori mai repede. Așa se face că, de la o cotă de piață de circa 32% în 2018, SUV-urile au ajuns la finalul anului trecut să ocupe peste 35% din totalul vânzărilor. Iar această tendință nu se remarcă doar în România.
Deși nu există încă date foarte exacte, la nivel european cota de piață a SUV-urilor s-a apropiat de 40% din total, iar prognozele arată o creștere a acesteia până la circa 44% până în 2024. Asta în condițiile în care, acum zece ani, doar aproximativ 10% dintre clienții europeni preferau un SUV.
Dacia Duster și restul
Așa cum era de așteptat și este cât se poate de vizibil pe șosele, Dacia Duster este liderul autoritar al pieței SUV din România. De altfel, modelul produs la Mioveni, duce o luptă strânsă cu Volkswagen Tiguan, Nissan Qashqai, Renault Captur și Volkswagen T-Roc pentru vârful clasamentului vânzărilor și la nivel european.
Revenind la vânzările de pe piața autohtonă, în clasamentul general al segmentului SUV, modelul Dacia Duster este urmat în preferințele clienților de Nissan Qashqai și Ford EcoSport. Însă, pentru o imagine mai clară, am împărțit zona denumită generic „SUV” în șapte subsegmente plecând de la modelul utilizat la nivel european de compania de cercetări de piață JATO Dynamics. Asta nu doar pentru a prezenta o imagine diferită de cea simplistă și învechită propusă de APIA, ci și pentru că, odată cu majorarea explozivă a numărului de modele din segment, potențialii cumpărători trebui să știe cât mai exact ce modele trebuie comparate între ele înainte de a lua decizia de achiziție.În acest context, în subsegmentul SUV-urilor mici (B), podiumul vânzărilor din 2019 este ocupat în ordine de Dacia Duster (12.566 unități), Ford EcoSport (2.968 unități) și Renault Captur (2.697 unități). Foarte aproape de aceste modele și cu ritmuri de creștere care ar putea modifica Top 3 în 2020 se află Suzuki Vitara, Opel Crossland X și Volkswagen T-Roc. Și, dacă tot vorbim despre ceea ce se va întâmpla în 2020, să nu uităm că noul Ford Puma, produs la Craiova, a ajuns de câteva zile în show-room-uri și, în opinia noastră, va duce o luptă strânsă cu Renault Captur – model înnoit complet de marca franceză -, pentru poziția a doua în preferințele cumpărătorilor de SUV-uri mici sau, așa cum mai sunt numite, crossovere. Un cuvânt de spus în această zonă a pieței îl va avea, desigur, și noul Nissan Juke, abia ajuns pe piața autohtonă.
Subsegmentul SUV-urilor compacte din România are în Top 3, modelele Nissan Qashqai (3.737 unități), Volkswagen Tiguan (2.410 unități) și Hyundai Tucson (2.201 unități). Foarte aproape de podium se află și Ford Kuga (2.194 unități). Cum anul acesta mai întâi Ford Kuga și, mai apoi, Volkswagen Tiguan, vor apărea în haine noi, este posibil ca în 2020 clasamentul să sufere modificări. În schimb, un nou Hyundai Tucson va ajunge pe piață abia la finalul anului și nu va putea influența major clasamentul.
La SUV-uri medii, românii au preferat în 2019 Skoda Kodiaq, acest model dominând autoritar subsegmentul cu vânzări de 1.079 unități. Pe locurile următoare se clasează Seat Tarraco (325 unități) și Mitsubishi Outlander (221 unități), însă vânzări în creștere au avut și Peugeot 5008 și Hyundai Santa Fe.Un pas mai sus, în clasa SUV-urilor mari, clasamentul este simplu din cauza numărului redus de modele rămase pe piață. Toyota Land Cruiser (133 unități) este urmată de SsangYong Rexton (46 unități) și Mitsubishi Pajero (10 unități).nghesuială în zona SUV premium
În zona SUV-urilor premium bătălia din cele trei subsegmente este tot mai acerbă, pe măsură ce fie apar noi competitori, fie cei „vechi” revin cu tehnologie modernă și design reinterpretat. Desigur, în majoritatea cazurilor, pe primele locuri s-au clasat modele ale mărcilor germane Audi, BMW și Mercedes-Benz.În subsegmentul SUV-urilor premium compacte liderul se menține, ca și în 2018, BMW X1. Comercializat în 356 de unități, acesta a devansat modele precum Mercedes-Benz GLA (343 unități) și Audi Q3 (244 unități), însă creșteri majore au avut și Volvo XC40 și Range Rover Evoque.
Mercedes-Benz GLC este lider autoritar la SUV-uri premium medii cu vânzări de 1.017 unități. Pe locurile următoare se află BMW X3 (349 unități) și Volvo XC60 (229 unități). Locul 3 se afă la doar 4 unități diferență față de poziția a patra ocupată de Audi Q5.Odată cu urcarea Volkswagen Touareg în gamă și trecerea sa de la SUV-uri mari la SUV-uri premium mari, clasamentul din această clasă a suferit modificări substanțiale. Astfel, Volkswagen Touareg a devenit lider cu vânzări de 1.003 unități, în timp ce modelelor BMW X5 (566 unități) și Mercedes-Benz GLE (512 unități) nu le-a rămas decât să se lupte pentru locul doi. Un loc la care emite pretenții chiar și Audi Q8, model achiziționat în 2019 de 411 români, în creștere cu nu mai puțin de 356% față de 2018.
În viitorul foarte apropiat este de așteptat ca subsegmentele SUV-urilor mici și compacte, premium sau nu, să se majoreze, în timp ce mulți clienți de SUV-uri mari fie vor renunța la achiziție din cauza taxelor tot mai mari, fie nu vor mai avea ce să cumpere din cauza restricțiilor impuse chiar de producătorii forțați să se alinieze la cerințele europene privind reducerea poluării. Totodată, electrificarea va juca un rol important în evoluția zonei SUV, fie că vorbim despre apariția unor modele 100% electrice în subsegmentele mic și compact, fie despre includerea tehnologiei hibride în sistemele de propulsie ale vehiculelor mai mari.
https://lifenews.ro/2020/02/03/2020-se- ... a-in-2019/
Fişiere ataşate
Piata-SUV-in-Romania-2019-total-an-scaled.jpg
Piata-SUV-in-Romania-2019-total-an-scaled.jpg (459.29 KiB) Vizualizat de 4036 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Feb 04, 2020 11:05 am

O femei dă în judecată Mitsubishi pentru un Outlander cu presupuse defecte
Roberta Reed a depus o plângere la Curtea de Circuit din Wyoming împotriva Mitsubishi Motors North America Inc., în care a fost invocată o încălcare a Legii privind garanțiile privind protecția consumatorilor din New West Virginia.
Conform plângerii sale, Reed a achiziționat un nou Mitsubishi Outlander S 2016 pentru 30.482,92 dolari la 11 august 2017 de la Mountaineer Automotive din Beckley. Ea susține că vehiculul său are neconformități cu garanțiile sale și, în ciuda reparației de mai mult de trei ori, problemele persistă.
https://wvrecord.com/stories/524418733- ... ed-defects

Noul Outlander 2021
https://www.carscoops.com/2020/02/2021- ... e-we-know/



Mitsubishi elimina treptat mașinile pe motorină
Dieselele vor reprezenta în curând mai puțin de 20% din producția auto

TOKYO - Mitsubishi Motors a decis să nu mai dezvolte noi motoare diesel, a aflat Nikkei.Producătorul japonez va elimina versiunile diesel ale modelelor sale de mașini până la sfârșitul anului 2021 și va reduce semnificativ existenta de vehicule diesel.
Mașinile pe motorină scad în Europa, vânzările globale urmând să scadă până la 40% în următorul deceniu.
Nissan Motor a încetat deja dezvoltarea motoarelor diesel.Lucrările de dezvoltare a motorului Mitsubishi Motors se vor limita la modernizarea motoarelor existente. Până în 2021, pe măsură ce două modele principale, inclusiv SUV-ul Outlander, sunt reînnoite, modelele cheie vor renunța la opțiunile diesel.

Ofrtele echipate cu motor diesel Mitsubishi Motors vor fi limitate la camioane mici și unele SUV-uri din Europa și SUA, și Delica D: 5, o minivacană produsă în Japonia.
Mitsubishi Motors se așteaptă ca procentul de vehicule diesel pe care îl construiește să scadă la mai puțin de 20% din flota sa în următorii doi-trei ani, de la 24% în 2018.
Nissan, care face parte dintr-o alianță de afaceri cu trei direcții cu Renault și Mitsubishi din Franța, intenționează să încheie complet producția de motoare diesel existente până la sfârșitul anilor 2020. Renault, care intenționează să reducă la minimum numărul modelelor sale de mașini diesel, se așteaptă ca vânzările de vehicule diesel să scadă la jumătate față de nivelurile din 2017 până la sfârșitul anului 2022.
Producătorii auto japonezi se retrag din vânzările de vehicule diesel în Europa. Toyota Motor în 2018 a anunțat că va pune capăt vânzărilor de autoturisme diesel în etape. Honda Motor intenționează să înceteze vânzarea de vehicule diesel până la sfârșitul anului 2021.
https://asia.nikkei.com/Business/Automo ... ngine-cars
Fişiere ataşate
2021-Mitsubishi-Outlander-Carscoops-2.jpg
2021-Mitsubishi-Outlander-Carscoops-2.jpg (419.29 KiB) Vizualizat de 4008 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori