Mitsubishi pregătește o nouă generație Colt care va înota contra curentului actual din industria auto: va fi mai mic decât majoritatea concurenților din segment.

Oficialii Mitsubishi au declarat într-un interviu acordat Automarket.ro că noua generație a modelului Colt, care urmează să fie prefațată de prototipul Global Small Concept (GSC) la Salonul de la Geneva, va fi un model mai mic în dimensiuni decât actualul model. Strategia Mitsubishi vizează mai ales scăderea consumului, chiar dacă restul avantajelor unui model de clasa mică (cinci locuri, spațiu decent pentru portbagaj și un punctaj bun la testele de siguranță) vor rămâne în picioare.

„Noul nostru model de serie va fi încadrat în clasa mică, în segmentul B, dar va avea dimensiuni mai mici decât cele cu care ne-am obișnuit în acest segment. Dacă ne uităm în acest segment, cele mai multe modele au lungimea de 3.5-3.8 metri. Ba mai mult, Clio sau 207 ajung la patru metri. Sunt imense, nu mai poți spune că sunt mașini de segment mic. Cu GSC, vrem să revenim către ceea ce un vehicul din acest segment trebuie să fie. Să ne întoarcem la motivul pentru care există aceste mașini„, a declarat pentru Automarket.ro Daniel Nacass, responsabilul de comunicare Mitsubishi Motors Europe. Acesta  continuat prin sublinierea faptului că noul Colt nu va fi porivat de spațiul și elementele practice ale modelului actual: „Evident, modelul nostru va putea găzdui cinci persoane fără probleme, va avea un punctaj bun EuroNCAP și tot ceea ce vrei de la o astfel de mașină. La fel de evident, va avea și un consum mai mic și emisii reduse. Pentru că o mașină mai mică este o mașină mai ușoară”

Conform oficialului mărcii nipone, lungimea redusă nu va fi un dezavantaj pentru noul Colt. „Clienții nu intră în showroom-uri cu rigla”, spune Nacass.

IDENTIC ÎN TOATĂ LUMEA

Noua generație a lui Mitsubishi Colt va fi lansată în toamna acestui an, cel mai probabil în cadrul Salonul de la Frankfurt, și va fi prezentă în aceeași formă pe toate piețele importante ale lumii. Constructorul japonez își schimbă astfel optica și strategia, după ce actualul Colt a fost prezentat în aceeași formă, dar cu soluții tehnice complet diferite pe piețele importante pe care Mitsubishi este prezent.

„Această strategie diferită nu mai are nicio logică din punctul de vedere al investițiilor financiare. Datorită internetului și a comunicării din ce în ce mai ușoare, gusturile oamenilor din întreaga lume tind să se unifice din ce în ce mai mult. Niciodată nu trebuie să subestimăm puterea internetului. Am ajuns să ne uităm la aceleași lucruri, să facem aceleași lucruri, în același timp. Cine-ar fi crezut acum cinci ani că americanii vor începe să cumpere mașini din clasa mică? Americanii cumpără Honda Jazz, Toyota Yaris, Ford Fiesta, Fiat 500, VW se gândește să ducă acolo Polo. Este momentul perfect pentru noi să ducem Colt peste Ocean”, a încheiat oficialul Mitsubishi.

via | www.automarket.ro