Garda la sol

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Mar Mar 10, 2009 10:37 am

Salut, hoinar, bun venit si pe aici!
Nu, n-are nicio legatura dimensiunea jantei cu garda la sol, te-a indus in eroare postul initial.
Din pacate, scaderea garzii la sol de la 205 (cum ai citit tu) la 178 mm este cauzata de filtrul de particule si este prezenta numai la motorizarile diesel. Se pare ca japonezii nu si-au facut prea bine lectiile si nu au luat in calcul adaptarea la normele europene in timpul proiectarii, dupa care au "reparat-o" cu o incropeala destul de urata (nu stiu daca nu cumva din acelasi motiv a rezultat si esapamentul ala oribil!)
Probabil ca exista solutii mai mult sau mai putin "inventive" de a mari garda, dar parca nu as risca sa schimb dinamica masinii si sa mai si pierd garantia.
Asteptam cu totii sa ne mai zica Alexander ceva, in caz ca nu a aplicat planul B ("mi-am propus sa strang din buci si sa adun banii pentru o suspensie reglabila electronica, pe aer, asta daca nu cumva intre timp vand masina.")
Oricum, pe forumul asta se posteaza foarte rar...

Avatar utilizator
danr
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 15, 2009 11:02 am

Mesaj de danr » Mar Mar 10, 2009 10:47 am

eu am masurat-o si are cel putin 19cm; este diesel
o sa ma mai bag odata cu ea cu mai multa determinare, sa vad exact
deci 17,8 in nici un caz
matematic diferenta intre 16" si 18" ( cu cauciucurile cu care vine masina echipata ) nu este nici o diferenta

are cineva idee ce toleranta are caroseria dpdv. al diametrului rotilor ?
si pe mine ma batea gandul pentru 235/70/R16, cauciucul s-ar apropia de caroserie cu 1,5 cm si nu stiu daca ar avea loc.....
ar creste si garda la sol cu 1,5 cm, nu cred ca ar fi ceva de natura sa afecteze stabilitatea, mai ales ca si cauciucurile se latesc cu 2 cm.....
diferenta la masurarea kilometrajului ar fi de 4 Km la 100 Km

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Joi Apr 16, 2009 8:09 pm

Frate, am si eu o intrebare Care filtru de particule la dieselul de 2.0? Nu exista asa ceva...

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Joi Apr 16, 2009 9:07 pm

nu ai vazut ca masina nu e monstru cand ai cumparat-o?mai bine iti luai un pajero in 2 usi ca sa fie mai aproape de pret. aiurea sa zici ca vrei outlanderu sa fie ca touaregu...chiar si in gluma dar dupa cum a mai spus cineva mai sus, masina e conceputa cu garda aia de sol pt stabilitate etc...daca schimbi s-ar putea sa...

Avatar utilizator
Alexander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 22, 2008 9:49 am

Mesaj de Alexander » Joi Apr 16, 2009 9:35 pm

Diesel-ul de pe Outlander, 2.0DiD are filtru de particule.
Ideea e ca intre timp am vandut masina si am luat un Touareg V6 3.0TDI cu suspensie pneumatica.
Suspensia comandata pentru Outlander s-a montat pe un Audi A6 2.5TDI cu rezultate foarte bune.

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Sâm Apr 25, 2009 2:58 pm

Daca tot mi-ai raspuns, puteai sa-mi zici si sursa faptului ca 2.0 are filtru de particule. Esti mecanic? Ai demontat asa ceva? Nu sunt ironic, doar ca nu sunt lamurit. Un mecanic de la Mitsubishi mi-a spus ca nu are filtru de particule si nu am vazut sa scrie nicaieri clar ca ar avea. Si din cate stiu eu pentru a indeplini euro4 nu este obligatoriu filtru. Ceea ce se schimba cu euro 5. Daca ai date concrete, te rog...

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Sâm Apr 25, 2009 11:46 pm

QUOTE (andreiderme @ Apr 25 2009, 02:58 PM) Daca tot mi-ai raspuns, puteai sa-mi zici si sursa faptului ca 2.0 are filtru de particule...

Uite aici: http://www3.mitsubishi-motors.de//outlander08_bcc.pdf
Nemtii sunt (ca de obicei) cei mai completi in specificatii, asa ca a meritat sa ma chinui putin cu Google Translate (habar n-am germana)
Mergi la capitolul TECHNIK si ai sa vezi urmatoarele:
1. Dieselpartikelfilter 2.0 DI-D - offenes System (sistem deschis) 2.2 DI-D - geschlossenes System (sistem inchis)
(nu ma intreba care e diferenta intre cele doua)

2. Bodenfreiheit unbeladen (garda la sol) 2.0 DI-D - 178 mm 2.2 DI-D - 176 mm 2.4 MIVEC - 215

Deci, filtrul de particule ne-a coborat garda cu aproape 4 cm

Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Vin Mai 22, 2009 2:19 pm

Salutare

Scriu pentru garda la sol. Am intrebat daca se poate modifica cea existenta. Raspunsul este negativ. Dar exista un kit autorizat (nu se pierde garantia masinii). Costa 1000 ron cu manopera cu tot se monteaza arcuri suplimentare la suspensia existenta rezultand o garda marita cu pana la 5 cm si se obtine si o suspensie mai rigida. Recunosc ca ma tenteaza sa fac modificarea. Dar ma intereseaza si parerea voastra si daca a mai facut cineva asa ceva.

Avatar utilizator
George
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 7:54 am

Mesaj de George » Vin Mai 22, 2009 4:26 pm

Salut,

Suspensie mai rigida? Cu jante de 18' cred ca este un dezastru. Mi se pare foarte rigida si asa fara suspensie mai rigida si cred ca pentru locurile din spate este si mai rau.

Daca are cineva acest kitt sa ne spuna si noua cum se comporta masina. Pe langa confort sunt curios cum ar sta in viraje, pentru ca la denivelari nici nu vreau sa ma gandesc...

Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Vin Mai 22, 2009 4:39 pm

Salutare

Adevarul ca nu prea stiu eu limitele in care se poate caracteriza o suspensie k fiind rigida dar sa stii confortul la mitzul de fabrica este chiar foarte bun, parerea mea, chiar si pentru locurile din spate. Nu s-a plans nimeni pana acum ... sau nu a indraznit... Asa si comportarea in viraje este foarte buna , trebuie sa intelegi ca nu am luat nici o curba cu mai mult de 120 nici nu am de gand. Deci ridicarea caroseriei daca pastrezi pedala mai sus in curbe cred ca pentru cine este interesat de aspectul masinii nu o sa duca la disconforturi mari pentru pasageri. Ce zici?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori