Pagina 1 din 1

Scris: Dum Mai 11, 2008 2:12 pm
de XTra
Stie cineva daca se poate monta reductor pe Outlander?
Daca este posibil as dori preturi si variante.
Dar diferential spate blocabil?

Scris: Mie Mai 14, 2008 12:41 pm
de alx
Nici una nici alta. Ia-ti gandul...

Scris: Mie Mai 14, 2008 11:01 pm
de XTra
Deja am ajuns la limitele lui Outlander in off road. E o masina foarte buna dar sa nu ai nevoie de ea in conditii extreme. Cred ca nici o alta masina din clasa ei nu poate sa se descurce mai bine in conditii limita.
Deci cand ne permite bugetul trecem pe Pajero. Adica peste cativa ani (poate).

Scris: Joi Mai 15, 2008 12:25 pm
de noris08
QUOTE (XTra) Deja am ajuns la limitele lui Outlander in off road. E o masina foarte buna dar sa nu ai nevoie de ea in conditii extreme. Cred ca nici o alta masina din clasa ei nu poate sa se descurce mai bine in conditii limita.
Deci cand ne permite bugetul trecem pe Pajero. Adica peste cativa ani (poate).

mai multe detalii pls. niste poze ar fi bune. merci!

Scris: Joi Mai 15, 2008 2:48 pm
de alx
Cu ce tip de cauciucuri a fost incaltata masina in cazul acela de extrem?

Hai sa zic, daca reductorul nu-l poti inlocui cu nimic altceva lipsa diferentialului blocabil cu unele exceptii poate fi compensata prin tehnica. Ai incrucisat tu punti?

Scris: Dum Mai 18, 2008 10:31 pm
de XTra
am facut o iesire pe un munte in Apuseni cu mai multe masini si intr-o zona mai grea unde ramaneau suspendate doua roti pe diagonala am ramas de restul. Apoi intr-o zona in care era nevoie de cuplu mare la viteza mica (se ataaca o rampa mare si cu multe denivelari mari) am reusit sa incalzesc ambreiajul.
Celelalte masini erau un Touareg si un Suzuki putin modificat. Nu au avut problemele mele.