Egr Motor 2.3 Di-d 4n14 177 Cp
Salut,
Cu parere de rau, Mitsu-ul meu mai cere niste bani.
EGR-ul functioneaza cu intermitente. Cod eroare P2413 in ECU si check engine aprins. Nu prezinta simptome vizibile. Masina are 130k km.
Reprezentanta mi-a confirmat ca s-a stricat partea electrica si nu se poate repara. Trebuie inlocuita valva egr. Costul 2800 lei manopera inclusa.
S-a mai lovit cineva de problema asta?
Se poate reconditiona cumva?
Multumesc.
Cu parere de rau, Mitsu-ul meu mai cere niste bani.
EGR-ul functioneaza cu intermitente. Cod eroare P2413 in ECU si check engine aprins. Nu prezinta simptome vizibile. Masina are 130k km.
Reprezentanta mi-a confirmat ca s-a stricat partea electrica si nu se poate repara. Trebuie inlocuita valva egr. Costul 2800 lei manopera inclusa.
S-a mai lovit cineva de problema asta?
Se poate reconditiona cumva?
Multumesc.
QUOTE (horrry @ Sep 12 2017, 08:22 PM) Salut, ai aflat o rezolvare mai ieftina pentru problema cu egr-ul?
Salut,
Inca nu am rezolvat-o. S-ar parea ca vinovat de eroarea P2413 ar fi un furtun de legatura intercooler-admisie care este crapat. Din pacate, nu mi-l aduce nimeni in mai putin de o luna. Zici ca se fabrica la comanda. Inca astept dupa el, timp in care tin masina pe bara pt a nu-i provoca alte daune.
Daca intr-adevar asta e problema, scap mai ieftin. Daca nu, trebuie sa inlocuiesc si EGR-ul (care aparent functioneaza).
Daca rezolv prin schimbarea furtunului, as avea numai "cuvinte de lauda" la adresa a 2 reprezentante Mitsubishi care m-au pus sa inlocuiesc EGR-ul fara sa deschida capota motorului. Furtunul crapat e la vedere pt cine are bunavointa sa inspecteze.
Nasol este ca nu e primul furtun pe care il inlocuiesc la masina asta. Ar fi al 3-lea la o masina veche de 5 ani, lucru ce ma pune pe ganduri.
Salut,
Inca nu am rezolvat-o. S-ar parea ca vinovat de eroarea P2413 ar fi un furtun de legatura intercooler-admisie care este crapat. Din pacate, nu mi-l aduce nimeni in mai putin de o luna. Zici ca se fabrica la comanda. Inca astept dupa el, timp in care tin masina pe bara pt a nu-i provoca alte daune.
Daca intr-adevar asta e problema, scap mai ieftin. Daca nu, trebuie sa inlocuiesc si EGR-ul (care aparent functioneaza).
Daca rezolv prin schimbarea furtunului, as avea numai "cuvinte de lauda" la adresa a 2 reprezentante Mitsubishi care m-au pus sa inlocuiesc EGR-ul fara sa deschida capota motorului. Furtunul crapat e la vedere pt cine are bunavointa sa inspecteze.
Nasol este ca nu e primul furtun pe care il inlocuiesc la masina asta. Ar fi al 3-lea la o masina veche de 5 ani, lucru ce ma pune pe ganduri.
QUOTE (davidb @ Dec 4 2017, 10:27 AM) Exact la fel am avut si eu. A crapat acel furtun, mi l au adus la reprezentanta in 5 zile, a costat parca aprox 1200 de lei si imediat dupa schimbarea lui a crapat egr...am impresia ca am si scris despre asta pe aici dar nu mai gasesc
Eu n-am fost asa norocos. Am inlocuit furtunul cu unul de tuning (200 lei), dar nu am scapat de schimbatul EGR-ului. Se pare ca nu avea o problema electrica asa cum sustinea reprezentanta, ci un por in capsula vacuumatica, suficient cat sa nu mai tina vacuum la rece. Asa ca am la vanzare modulul electric pentru cine e interesat.
Eu n-am fost asa norocos. Am inlocuit furtunul cu unul de tuning (200 lei), dar nu am scapat de schimbatul EGR-ului. Se pare ca nu avea o problema electrica asa cum sustinea reprezentanta, ci un por in capsula vacuumatica, suficient cat sa nu mai tina vacuum la rece. Asa ca am la vanzare modulul electric pentru cine e interesat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori