Ambreiaj Outlander
QUOTE (Mingiu @ Jan 28 2014, 03:06 PM) Nu, nu am decuplat ESP-ul si asta intentionat, pentru ca nu am vrut ca sa se invarte rotile ca nebunele! Ce altceva face ESP decat sa limiteze turatia? si nu se recomanda tocmai asta in situatii ca a mea, sa se incerce plecarea de pe loc cu turatii cat mai mici posibil?
In zapada nu te bagi mergand usor "pe varfuri" ca pe gheata, ci-ti iei elan si-i dai gaz (si nu lasi gazul pana nu ajungi unde vrei) Numai sa estimezi corect adancimea zapezii ca sa nu ramai pe burta. Si - evident - sa ai si incaltari adecvate.
Teoretic n-ai nevoie de '4wd lock', ajunge si '4wd auto' cu ESP/ASC DECUPLAT! .
Pe lock muta mai muta tractiune pe spate. (e mai funny cateodata )
In zapada nu te bagi mergand usor "pe varfuri" ca pe gheata, ci-ti iei elan si-i dai gaz (si nu lasi gazul pana nu ajungi unde vrei) Numai sa estimezi corect adancimea zapezii ca sa nu ramai pe burta. Si - evident - sa ai si incaltari adecvate.
Teoretic n-ai nevoie de '4wd lock', ajunge si '4wd auto' cu ESP/ASC DECUPLAT! .
Pe lock muta mai muta tractiune pe spate. (e mai funny cateodata )
QUOTE (bart_snp @ Jan 28 2014, 01:02 PM) Stai linistit nu se baga cine stie ce ulei max 500 ml. Eu deja pierd din nou ulei, cei de la service au zis ca-i pe la "celebrul" simering....pe care deja l-am schimbat odata acum 40000Km.
Ambreiajul inca nu patineaza dar cred ca e numai o chestiune de timp. Mi-au zis ca acest simering este un fel de carton presat care daca se deformeaza..gata
La mine erau pete de ulei la cutie, iar cei de la expozitiei au zis 100% ca e simeringul. Cand am desfacut-o, nici pomeneala: simeringul in stare buna (adica fara pierderi de ulei), volanta ... vai de ea. Am schimbat si simeringul, sa fie schimbat. Concluzia ...
Ca o nota, inteleg ca Mitsubishi a primit informare pe service ca volanta are defect de fabricatie, pe modelul 2.2, si se schimba pe garantie (daca mai exista) ... LA CERERE! Cam ciudat.
Ambreiajul inca nu patineaza dar cred ca e numai o chestiune de timp. Mi-au zis ca acest simering este un fel de carton presat care daca se deformeaza..gata
La mine erau pete de ulei la cutie, iar cei de la expozitiei au zis 100% ca e simeringul. Cand am desfacut-o, nici pomeneala: simeringul in stare buna (adica fara pierderi de ulei), volanta ... vai de ea. Am schimbat si simeringul, sa fie schimbat. Concluzia ...
Ca o nota, inteleg ca Mitsubishi a primit informare pe service ca volanta are defect de fabricatie, pe modelul 2.2, si se schimba pe garantie (daca mai exista) ... LA CERERE! Cam ciudat.
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
QUOTE (esorin @ Jan 29 2014, 08:19 PM) Ca o nota, inteleg ca Mitsubishi a primit informare pe service ca volanta are defect de fabricatie, pe modelul 2.2, si se schimba pe garantie (daca mai exista) ... LA CERERE! Cam ciudat.
Confirm...eu am schimbat in perioadade garantie la 42.000 km tot kitul de ambreiaj.
Confirm...eu am schimbat in perioadade garantie la 42.000 km tot kitul de ambreiaj.
QUOTE (esorin @ Jan 29 2014, 09:19 PM) La mine erau pete de ulei la cutie, iar cei de la expozitiei au zis 100% ca e simeringul. Cand am desfacut-o, nici pomeneala: simeringul in stare buna (adica fara pierderi de ulei), volanta ... vai de ea. Am schimbat si simeringul, sa fie schimbat. Concluzia ...
Stai ca nu inteleg...daca simeringul era bun, care-i legatura intre volanta si scurgerea de ulei? poti sa detaliezi ce inseamna "volanta...vai de ea"?
Eu am schimbat in garantie numai simering, disc si placa de presiune...fara volanta si rulment. volanta arata bine...am vazut cu ochii mei...nu era prajita.
Numai Bine
Stai ca nu inteleg...daca simeringul era bun, care-i legatura intre volanta si scurgerea de ulei? poti sa detaliezi ce inseamna "volanta...vai de ea"?
Eu am schimbat in garantie numai simering, disc si placa de presiune...fara volanta si rulment. volanta arata bine...am vazut cu ochii mei...nu era prajita.
Numai Bine
mama , mama ce porcarie. a zis un ametit de la MCar ca odata schimbat simeringul nu mai sunt probleme. se pare ca e boala grea chestia asta. si incurabia.
pai daca dai 4000 de lei la fiecare 40000 de km, se cheama ca ai luat o mare teapa , parerea mea. mie idiotii nici nu mi l-au schimbat in garantie pentru ca mi-au zis ca "nu are nimic dom'le , am pus calculatorul si totul este in regula" am 80000 acum si patineaza c?nd si c?nd de peste 40000 de km. treaba am descoperit-o observ?nd ca sare din cruise la restabilire.
chestia asta cu scurgerea de ulei din cauza simeringului , poate afecta si volanta si rulmentul? am inteles ca numai discul si placa, motiv pentru care si patineaza.
pai daca dai 4000 de lei la fiecare 40000 de km, se cheama ca ai luat o mare teapa , parerea mea. mie idiotii nici nu mi l-au schimbat in garantie pentru ca mi-au zis ca "nu are nimic dom'le , am pus calculatorul si totul este in regula" am 80000 acum si patineaza c?nd si c?nd de peste 40000 de km. treaba am descoperit-o observ?nd ca sare din cruise la restabilire.
chestia asta cu scurgerea de ulei din cauza simeringului , poate afecta si volanta si rulmentul? am inteles ca numai discul si placa, motiv pentru care si patineaza.
Volanta poate fi afectata daca se incinge ambreiajul foarte tare...se decaleste...apar niste pete albastrui pe ea. Cu rulmentul nu stiu ce sa zic, dar nu cred ca e afectat
Chestia este ca mai poti trage de ea, patinatul apare in special cind e frig afara(nu stiu de ce), dar mergi cu acea teama ca va ceda de tot si ramii in mijlocul strazii cind te arde mai tare. Acum o luna cind a fost zapada si frig mi-a mirosit 1 saptamana a ambreiaj ars in habitaclu si patina groaznic in a 3-4-5. Acum fenomenul s-a mai redus.
Astept sa vina caldura sa vad ce decizie iau cu schimbatul. Cum ai zis si tu 4000 RON la 40K Km nu este o solutie, eu l-am schimbat deja odata in garantie.
Din cite am inteles, la schimbarea simeringului conteaza si indeminarea mesterului,(poate aveti niste sugestii aici care sa includa chiar si interventia la un service din afara tarii daca stii ca rezolva definitiv problema)
Citind pe alte forumuri din Europa, gasesti o vaicareala generalizata pentru aceasta problema la C Crosser si 4007, mai putin Mitsu, fara sa-mi dea de inteles ca ar avea o rezolvare definitiva, problema reaparind in jur de 40K
Numai bine
Chestia este ca mai poti trage de ea, patinatul apare in special cind e frig afara(nu stiu de ce), dar mergi cu acea teama ca va ceda de tot si ramii in mijlocul strazii cind te arde mai tare. Acum o luna cind a fost zapada si frig mi-a mirosit 1 saptamana a ambreiaj ars in habitaclu si patina groaznic in a 3-4-5. Acum fenomenul s-a mai redus.
Astept sa vina caldura sa vad ce decizie iau cu schimbatul. Cum ai zis si tu 4000 RON la 40K Km nu este o solutie, eu l-am schimbat deja odata in garantie.
Din cite am inteles, la schimbarea simeringului conteaza si indeminarea mesterului,(poate aveti niste sugestii aici care sa includa chiar si interventia la un service din afara tarii daca stii ca rezolva definitiv problema)
Citind pe alte forumuri din Europa, gasesti o vaicareala generalizata pentru aceasta problema la C Crosser si 4007, mai putin Mitsu, fara sa-mi dea de inteles ca ar avea o rezolvare definitiva, problema reaparind in jur de 40K
Numai bine
QUOTE (bart_snp @ Jan 30 2014, 02:20 PM) Stai ca nu inteleg...daca simeringul era bun, care-i legatura intre volanta si scurgerea de ulei? poti sa detaliezi ce inseamna "volanta...vai de ea"?
Eu am schimbat in garantie numai simering, disc si placa de presiune...fara volanta si rulment. volanta arata bine...am vazut cu ochii mei...nu era prajita.
Volanta avea joc mare de-a lungul axei arborelui cotit. Ambreiajul era ok, la fel si simeringul in cauza. Imi patina doar dupa mers continuu de minim 50km, si atunci destul de finut si doar daca o calcam tare in treptele 3-4-5. Pe autostrada era usor vizibil fenomenul in treptele 5-6.
Intre timp cred ca mi s-a dus simeringul schimbat (dupa 40000km, ca la carte ....). Dupa 400km de autostrada m-am trezit cu balta sub masina. Cand am scos scutul, ulei pe sub masina ca la balamuc. Se pare ca nu e compromis total, dar e o chestiune de timp. Ambreiajul nu are nici un semn ca ar patina, asa ca mai stau pana o crapa definitiv, ca doar nu fac bucati masina pentru o piesa de 90 de lei, daca nu e absolut necesar.
Cei care ati schimbat recent, puteti pune aici codul simeringului? Am inteles, la o discutie cu cineva de la Mitsu RO, ca Mitsu ar monta alt simering decat cel original, care ar fi mai bun. Eu am facut schimbul la Citroen si mi s-a montat reperul original PSA. Nu stiu daca e poveste sau nu, dar merita incercat.
QUOTE (cri1808 @ Mar 5 2014, 10:40 AM) mama , mama ce porcarie. a zis un ametit de la MCar ca odata schimbat simeringul nu mai sunt probleme. se pare ca e boala grea chestia asta. si incurabia.
pai daca dai 4000 de lei la fiecare 40000 de km, se cheama ca ai luat o mare teapa , parerea mea. mie idiotii nici nu mi l-au schimbat in garantie pentru ca mi-au zis ca "nu are nimic dom'le , am pus calculatorul si totul este in regula" am 80000 acum si patineaza c?nd si c?nd de peste 40000 de km. treaba am descoperit-o observ?nd ca sare din cruise la restabilire.
chestia asta cu scurgerea de ulei din cauza simeringului , poate afecta si volanta si rulmentul? am inteles ca numai discul si placa, motiv pentru care si patineaza.
Daca n-ai pete de ulei semnificative eu cred ca este volanta. Dupa cum am zis mai sus, e un defect de fabricatie, recunoscut de Mitsubishi, dar schimbat pe garantie doar la cererea clientului. Asta e o mega marlanie, dar e romaneasca...
Eu am schimbat in garantie numai simering, disc si placa de presiune...fara volanta si rulment. volanta arata bine...am vazut cu ochii mei...nu era prajita.
Volanta avea joc mare de-a lungul axei arborelui cotit. Ambreiajul era ok, la fel si simeringul in cauza. Imi patina doar dupa mers continuu de minim 50km, si atunci destul de finut si doar daca o calcam tare in treptele 3-4-5. Pe autostrada era usor vizibil fenomenul in treptele 5-6.
Intre timp cred ca mi s-a dus simeringul schimbat (dupa 40000km, ca la carte ....). Dupa 400km de autostrada m-am trezit cu balta sub masina. Cand am scos scutul, ulei pe sub masina ca la balamuc. Se pare ca nu e compromis total, dar e o chestiune de timp. Ambreiajul nu are nici un semn ca ar patina, asa ca mai stau pana o crapa definitiv, ca doar nu fac bucati masina pentru o piesa de 90 de lei, daca nu e absolut necesar.
Cei care ati schimbat recent, puteti pune aici codul simeringului? Am inteles, la o discutie cu cineva de la Mitsu RO, ca Mitsu ar monta alt simering decat cel original, care ar fi mai bun. Eu am facut schimbul la Citroen si mi s-a montat reperul original PSA. Nu stiu daca e poveste sau nu, dar merita incercat.
QUOTE (cri1808 @ Mar 5 2014, 10:40 AM) mama , mama ce porcarie. a zis un ametit de la MCar ca odata schimbat simeringul nu mai sunt probleme. se pare ca e boala grea chestia asta. si incurabia.
pai daca dai 4000 de lei la fiecare 40000 de km, se cheama ca ai luat o mare teapa , parerea mea. mie idiotii nici nu mi l-au schimbat in garantie pentru ca mi-au zis ca "nu are nimic dom'le , am pus calculatorul si totul este in regula" am 80000 acum si patineaza c?nd si c?nd de peste 40000 de km. treaba am descoperit-o observ?nd ca sare din cruise la restabilire.
chestia asta cu scurgerea de ulei din cauza simeringului , poate afecta si volanta si rulmentul? am inteles ca numai discul si placa, motiv pentru care si patineaza.
Daca n-ai pete de ulei semnificative eu cred ca este volanta. Dupa cum am zis mai sus, e un defect de fabricatie, recunoscut de Mitsubishi, dar schimbat pe garantie doar la cererea clientului. Asta e o mega marlanie, dar e romaneasca...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori