Noul Outlander
Prezentat la Salonul Auto de la Paris 2006, Noul Outlander previzioneaza platforma globala complet noua MMC pentru segmentul C in Europa, care va dispune de tehnologia avansata a sistemului de tractiune integrala AWC (All Wheel Control), testat prin participarea la raliuri, precum si de elemente derivate din asa-numitul „World Engine”, dezvoltat impreuna cu DaimlerChrysler si Hyundai Motor Company.
In timp ce mostenirea MMC de saptezeci de ani in domeniul 4x4 face din Outlander un SUV in toata regula, aceasta ofera de asemenea modelului licenta pentru provocarea unui segment tot mai aglomerat si previzibil, prin design, tehnologie si dotari pe masura.
Evident inspirat de conceptul Pajero Evo 2+2 din anul 2002 pana la montantii A si parbriz, designul frontal al Noului Outlander reprezentat de aripile robuste cu contraaripi supradimensionate si linii precise, evidentiaza fara echivoc abilitatile sale dinamice.
Lat (1,80 m), suplu si jos, Noul Outlander face spectacol fara efecte inutile, linia ridicata a geamurilor, farurile puternice cu leduri (precum si lampile laterale integrate in oglinzi) si jantele specifice din aliaj usor de 20” cu sase spite creand impresia miscarii permanente.
Spatele transmite acelasi mesaj dinamic, a fost eliminata roata de rezerva pozitionata in exterior caracteristica modelelor SUV, in favoarea unei combinatii arcuite de stopuri circulare in combinatie cu leduri si luneta neagra pentru discretie.
Acestea ar fi informatiile oficiale privitoare la viitorul Outlander. Personal, nu ma dau in vant dupa SUV-uri, iar, tot personal, mi se parea mai reusit vechiul model. Oricum, felicit de pe acum viitorii posesori de Outlander.
In timp ce mostenirea MMC de saptezeci de ani in domeniul 4x4 face din Outlander un SUV in toata regula, aceasta ofera de asemenea modelului licenta pentru provocarea unui segment tot mai aglomerat si previzibil, prin design, tehnologie si dotari pe masura.
Evident inspirat de conceptul Pajero Evo 2+2 din anul 2002 pana la montantii A si parbriz, designul frontal al Noului Outlander reprezentat de aripile robuste cu contraaripi supradimensionate si linii precise, evidentiaza fara echivoc abilitatile sale dinamice.
Lat (1,80 m), suplu si jos, Noul Outlander face spectacol fara efecte inutile, linia ridicata a geamurilor, farurile puternice cu leduri (precum si lampile laterale integrate in oglinzi) si jantele specifice din aliaj usor de 20” cu sase spite creand impresia miscarii permanente.
Spatele transmite acelasi mesaj dinamic, a fost eliminata roata de rezerva pozitionata in exterior caracteristica modelelor SUV, in favoarea unei combinatii arcuite de stopuri circulare in combinatie cu leduri si luneta neagra pentru discretie.
Acestea ar fi informatiile oficiale privitoare la viitorul Outlander. Personal, nu ma dau in vant dupa SUV-uri, iar, tot personal, mi se parea mai reusit vechiul model. Oricum, felicit de pe acum viitorii posesori de Outlander.
QUOTE (ExTrEmE)Noul outlander..are motorizarea de la volkswagen...nu ma incanta prea tarea...dar totusi e un motor bun....si e foarte desteapta....masinuta asta...m-am jucat in ea vreo cateva ore bune...foarte spatioasa...usor de manevrat.....si foarte simpla....dar totusi complicata
Bine ca iti place. Pe cand se vehiculeaza sa o ai?
Bine ca iti place. Pe cand se vehiculeaza sa o ai?
Motorul de provenienta VW, dar fabricat special pentru Mitsu, este destul de viguros. In plus beneficiaza si de un CIP de la Mitsu, care ii duce puterea de la 140 CP la 167 Cp si cuplul de la 310 Nm la 365 Nm.
Eu cred ca este suficient pentru masina respectiva. Ii asigura performante dinamice bune, chiar foarte bune as zice, tinand cont ca dureaza un pic pana te vei obisnui cu plecarea de pe loc - datorita demultiplicarii mari a treptei 1 si a faptului ca ai cuplu mare de foarte jos, masina are tendinta de a scartai rotile. sistemul de controlul tractiunii est foarte "sever" ca sa zic asa, si merge pana acolo ca opreste motorul daca fortezi nota (apesi pedala de acceleratie viguros).
Daca decuplezi sistemul de ASC... .. scartait de roti in treapta 1 si 2 ...
Oricum masina este foarte reusita.
Eu cred ca este suficient pentru masina respectiva. Ii asigura performante dinamice bune, chiar foarte bune as zice, tinand cont ca dureaza un pic pana te vei obisnui cu plecarea de pe loc - datorita demultiplicarii mari a treptei 1 si a faptului ca ai cuplu mare de foarte jos, masina are tendinta de a scartai rotile. sistemul de controlul tractiunii est foarte "sever" ca sa zic asa, si merge pana acolo ca opreste motorul daca fortezi nota (apesi pedala de acceleratie viguros).
Daca decuplezi sistemul de ASC... .. scartait de roti in treapta 1 si 2 ...
Oricum masina este foarte reusita.
Salutare,
De 2 zile sunt posesorul unui Outlander Instyle. O masina superba cu o buna comportare pe sosea dar si pe off-road.
Singurele probleme sunt legate de vizibilitatea dispay-ului pe timp de zi cand ai luminile aprinese ( nu se vede nimica), de faptul ca nu stii cand ai dezactivata functia ASC si de lipsa cu desavarsire a manualului de utilizare )
Ma intereseaza sa stiu de unde pot achizitiona CIP-ul de crestere a puterii motorului?
Multumesc
De 2 zile sunt posesorul unui Outlander Instyle. O masina superba cu o buna comportare pe sosea dar si pe off-road.
Singurele probleme sunt legate de vizibilitatea dispay-ului pe timp de zi cand ai luminile aprinese ( nu se vede nimica), de faptul ca nu stii cand ai dezactivata functia ASC si de lipsa cu desavarsire a manualului de utilizare )
Ma intereseaza sa stiu de unde pot achizitiona CIP-ul de crestere a puterii motorului?
Multumesc
- Adrian Argatu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 11, 2007 8:14 pm
QUOTE (Dan Petcu)Salutare,
De 2 zile sunt posesorul unui Outlander Instyle. O masina superba cu o buna comportare pe sosea dar si pe off-road.
Singurele probleme sunt legate de vizibilitatea dispay-ului pe timp de zi cand ai luminile aprinese ( nu se vede nimica), de faptul ca nu stii cand ai dezactivata functia ASC si de lipsa cu desavarsire a manualului de utilizare )
Ma intereseaza sa stiu de unde pot achizitiona CIP-ul de crestere a puterii motorului?
Multumesc
Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea.
Spune-mi te rog cum ti se pare suspensia masinii.Am citit tot pe un forum ca este setata destul de sportiv ( rigida ) si daca faci un drum mai lung pasagerii din spate simt acest disconfort.Este adevarat?Te intreb deoarece intentionez sa-mi cumpar acest model si m-ar ajuta mult orice informatie verificata.Momentan astept salonul auto de la Bucuresti unde s-ar putea sa vina cu motorul 2.2 HDI 156 CP de la PSA.Am intrebat pe la dealeri dar inca nu stiu nimic sigur.
De 2 zile sunt posesorul unui Outlander Instyle. O masina superba cu o buna comportare pe sosea dar si pe off-road.
Singurele probleme sunt legate de vizibilitatea dispay-ului pe timp de zi cand ai luminile aprinese ( nu se vede nimica), de faptul ca nu stii cand ai dezactivata functia ASC si de lipsa cu desavarsire a manualului de utilizare )
Ma intereseaza sa stiu de unde pot achizitiona CIP-ul de crestere a puterii motorului?
Multumesc
Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea.
Spune-mi te rog cum ti se pare suspensia masinii.Am citit tot pe un forum ca este setata destul de sportiv ( rigida ) si daca faci un drum mai lung pasagerii din spate simt acest disconfort.Este adevarat?Te intreb deoarece intentionez sa-mi cumpar acest model si m-ar ajuta mult orice informatie verificata.Momentan astept salonul auto de la Bucuresti unde s-ar putea sa vina cu motorul 2.2 HDI 156 CP de la PSA.Am intrebat pe la dealeri dar inca nu stiu nimic sigur.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori