Buna ziua,
Am auzit intamplator o "teorie": daca mergi cu 4x2 selectat in loc de 4x4, in timp se strica diferentialul.
Eu am 110.000 km cu un Outlander 2.0DID model 2008 si am folosit 4x4 doar in conditii care impuneau activarea 4x4, in rest am mers doar cu 4x2.
Pana acum singurele probleme avute au fost cateva becuri arse si o bujie. Desigur am facut toate reviziile la timp in reprezentanta Mitsubishi.
Intrebarea mea este: sa iau in calcul sau nu aceasta "teorie" ?
Este adevarat ca efectul folosirii 4x2 a fost uzura mai mare a cauciucurilor de pe fata.
Diferential
Votez si eu pentru 4x4auto (cu exceptia mersului pe autostrada unde ii dau 2x4).
Dar, apropo de diferentiale:
- cel din spate oricum lucreaza mereu,fie in 4x4 fie in 2x4, asa ca tot ce pot sa fac e sa-i schimb uleiul in fiecare an (0.5 L x 25 lei - nu e mare durere)
- cel 'central' e de fapt un "Electronically controlled coupling unit" - cu ceva cuplaje gen ambreiaj in el si fara chestii consumabile de schimbat.
Aici ma gandesc ca 4x4auto ar trebui sa-l tina relativ ok si in viata...
Altfel... costa un pogon de bani...
Dar, apropo de diferentiale:
- cel din spate oricum lucreaza mereu,fie in 4x4 fie in 2x4, asa ca tot ce pot sa fac e sa-i schimb uleiul in fiecare an (0.5 L x 25 lei - nu e mare durere)
- cel 'central' e de fapt un "Electronically controlled coupling unit" - cu ceva cuplaje gen ambreiaj in el si fara chestii consumabile de schimbat.
Aici ma gandesc ca 4x4auto ar trebui sa-l tina relativ ok si in viata...
Altfel... costa un pogon de bani...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori