Outlander Turbo 2.0 benzina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iul 16, 2007 6:35 pm

Cind fac aprecieri la vechiul Outlander, ma refer exclusiv la design! Nu am condus masina respectiva, deci nu-mi pot exprima o parere (obiectiva, subiectiva) asupra performantelor dinamice.
Dupa cum spuneai si tu mai sus, gusturile nu se discuta! Mie vechiul Outlander mi se pare cel putin ciudat la partea frontala, restul fiind mai uman.

Scuze de iesirea un pic violenta, sunt cam suparat in ultima perioada. Stiu, nu e vina ta, da' ma mai scap cind nu trebuie! Sorry!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Iul 16, 2007 7:17 pm

Nici o problema Marty, nu ma supar asa repede, de obicei eu sunt cel care reped oamenii.

Vechiul Outlander are un design pentru gusturilor americanilor....

Inscrie-te la un drive-test, cei de la mcar il au available, nu pierzi nimic, doar asa ca sa uiti de toate supararile.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iul 16, 2007 10:37 pm

Ma duc maine sa-mi pun xenoanele si poate-i conving sa-mi dea si mie o mogodie d-aia pe mina.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Iul 16, 2007 11:01 pm

k :wink:

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Iul 17, 2007 12:30 am

Sa ne spui si daca ti-a creat o imagine mai buna decat cea pe care o ai acum

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Iul 17, 2007 8:00 pm

Mai buna decit acum ... nu prea are cum! Poate doar sa-mi formez o parere asupra comportamentului de drum. Bineinteles, parerea respectiva va fi una cvasi-neavizata, pina in prezent cazindu-mi pe mina (ca sofer) doar un Hyundai Tucson CRDi.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Mie Oct 17, 2007 5:37 pm

Rasfoind forumul am dat de topicul asta mai vechi si am zis sa pun eu un filmulet cu Outlanderul Turbo, acelasi care a fost la Cristi:

http://www.youtube.com/watch?v=E87sbv0FoWM Nu am plecat ca la carte ca nu prea eram obisnuit cu masina dar oricum...


PS. De curand am experimentat si noul outlander 2.0 DID cu kit ralliart si pot sa noez diferentele: (las la oparte diferentele de look si design ca alea sunt subiective) in primul rand consumul care la benzina era situata undeva in jur de 17 iar la motorina in oras cam 10 (alergate, binenteles). Acceleratie mai puternica la benzina dar reprize mai bune la diesel. Cutia net superioara la diesel, 6 trepte fata de cinci si se simte. Tinuta de drum mai buna la diesel si mai predictibil la limita. Posibilitatea selectarii transmisiei 2x4 la cel nou. Overall pentru o masina de zi cu zi mi-a placut mai mult dieselul in ciuda violentei celui pe benzina. Viteze maxime nu am apucat sa vad, amandoua ajung la 200 relativ repede si sigur pot mai mult.

Avatar utilizator
sil_simi
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 18, 2013 8:44 am

Mesaj de sil_simi » Lun Mar 18, 2013 2:30 pm

Salut,

Pentru ca e un topic despre outlander turbo 2.0 (2006) si vreau sa-mi cumpar si eu unul, nu pot sa ma hotarasc: am o oferta pentru unul care are 200.000 km, cu unic proprietar (toate reviziile facute la reprezentanta), pret 5500 euro si unul cu 150.000 km, tot unic proprietar, dar la 8500 euro. Imi scapa mie ceva? Doar pentru o diferenta de 50.000 km sa fie si preturile atat de diferite? Sau peste un anumit numar de km exista sansa sa trebuiasca schimbat ceva care e destul de costisitor?

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mar Mar 19, 2013 9:28 am

vezi ambele masini cum sunt .
outlander vechi au 2 puncte slabe .
1. ambreiajul daca mergi cu masina mult conducand "sportiv" adica chimband vitezele doar peste 6 000 rot/min .
2. cutia de transfer / cunoscuta sub numele de diferential fata , la fiecare schimbare de ambreiaj , mecanicii atotstiutori nu completeaza uleiul scurs din vina lor, sau completeaza cu ulei care nu are ce cauta acolo .

am avut masina asta 7 ani pana la accident, nicicodata nu s-a stricat nimic decat acolo unde a umblat omul .

cea cu 5 500 mi-i se pare prea ieftina , banuiesc ca are ceva viciu ascuns sau poate omul vrea pur si simplu sa scape de masian sa-si achite vre-un credit .

noroc !

Avatar utilizator
sil_simi
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 18, 2013 8:44 am

Mesaj de sil_simi » Mar Mar 19, 2013 10:52 am

Multumesc eth0tty1!

Pe cea de 5500 n-am vazut-o inca. O sa incerc sa ajung saptamana asta. Ce sfat imi dai? Sa merg la un service sa-i fac un test? Merita? Ma pot baza doar pe faptul ca are toate interventiile facute in service, fiind masina pe care o foloseau la protocol pe relatia Romania-Germania (asta din spusele lor, justificand nr. mare de km.). Ai idee ce emisie de CO2 poate avea? Ca sa-mi fac o idee cam cat ar costa taxa de timbru. Orice alt sfat mi-ai da l-as aprecia.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori