2008 Mitsubishi Lancer 1.8 MT 143 CP Red Metalic

Vinzi sau cumperi ceva? Anunta aici
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Iun 27, 2008 10:27 pm

Am mai adunat km, acum am putin peste 400 km. Ca idee, dupa o saptamana consumul mediu, pe distanta de 375 km, masurat la pompa a fost de 12.25 l/100 km.
Inca un pic si are consum de diesel in oras

Partea buna: motorul incepe sa raspunda din ce in ce mai bine la pedala de acceleratie.

Acum am intrat cu acte in regula in randul lumii: :-D :-D
Fişiere ataşate
P1060776.JPG
P1060776.JPG (90.78 KiB) Vizualizat de 2623 ori

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Iun 27, 2008 10:42 pm

Si nici demarajul nu e rau...nu te-am urmarit din start dar din cat am vazut s-a dus sageata.
Chiar daca dieselul are cuplul mai mare si ar putea lua avans...intre doua semafoare sau pe distanta 400 m (cel mult) varianta benzina 1.8 manual il face varza.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Lun Iun 30, 2008 7:34 pm

QUOTE (Cristi)Si nici demarajul nu e rau...nu te-am urmarit din start dar din cat am vazut s-a dus sageata.
Chiar daca dieselul are cuplul mai mare si ar putea lua avans...intre doua semafoare sau pe distanta 400 m (cel mult) varianta benzina 1.8 manual il face varza.

Nu mai visa

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Iun 30, 2008 10:29 pm

ah, da, uitasem ca dizelu are 160 CP )
eh, pana la proba contrarie continui sa vizez.

pe hartie ambele sunt echivalente unui colt 1.5 - 2004 (9.7 - 9.8) care de fapt in realitate scoate 9 sec. sau chiar mai putin.
imi e clar ca e diferenta intre cele doua modele de lancer...dar nu atat de mare pe cat vor unii sa sugereze (ma refer la performante)
deocamdata raman la ideea de mai sus...o persoana care cunoaste bine lancerul 1.8, pe o distanta mai mare poate lasa in urma dizelu...
ramane de vazut.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Lun Iun 30, 2008 11:39 pm

Mie mi se pare slabut ca performante 1.8-ul.. Ma asteptam la mai mult.. Nu ca as iubi dieselul, as vrea oricand un 2.0 benzina cum e pe gts-ul din america desi nici ala nu exceleaza la performante. Nu am un 1.8 M/T in oras de care sa stiu sa vad cum se descurca al un mic drag.

PS: sa nu se supere posesorii de 1.8, are motorul ala si avantajele lui bineinteles. :wink:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Iul 01, 2008 12:20 am

Speedy, aici sunt perfect de acord cu tine, pentru un motor 2008, dual mivec, 1.8-ul actual nu ofera performante remarcabile. Sau poate am eu pretentii mari de la Mitsubishi ?
Cel putin pe hartie, acceleratia e aceeasi de acum 4 ani....
In realitate se vede ca lancerul 1.8 benzina ofera suprize nebanuite, asa cum ai realizat si tu la versiunea diesel, dar ramane totusi un motor de 143CP si un cuplu destul de anemic raportate la o masa destul de mare...
De ce cred totusi ca pe o distanta de 400m, lancerul 1.8 poate castiga in fata versiunii diesel ?
Pentru ca l-am vazut cum se infige, pentru ca stiu cum trage MIVEC-ul dupa turatia de cuplu maxim, cum urca in turatii, samd.
Motoarele mivec sunt foarte lenese sub 3000 rpm, ulterior insa, sunt extrem de elastice, urca mult si rapid in turatii, se aud si trag intr-un mare fel.
Cu toate acestea ma asteptam la mai mult....

Un copy paste de pe un alt forum unde imi exprimam punctul de vedere vis-a-vis de civic si lancer, ambele 1.8...pentru a exprima mai bine de ce nu sunt asa de impresionat de 1.8...


....
Lancer putere maxima 143CP / 6000 rpm, Civic 140CP / 6300rpm...o diferenta de 3CP in favoarea lancerului, nu mi se pare o performanta notabila la un motor nou, model nou si sport pe deasupra, MIVEC dual spre deosebire de SOHC-ul 1.8 de pe civic.
Este posibil ca motorul 1.8 de pe lancer sa nu fi fost exploatat la maxim din start si pe parcurs sa-l mai vedem la viitoarele generatii de lancer cu date tehnice mult mai interente si performante mult mai bune.
De fapt asta cred pentru ca altfel ar fi jenant...
Lancerul s-a dorit a fi o masina sport de "larg consum", design, stabilitate (vorbim si despre asta), directie, frane excelente, dar cam atat, restul sunt in limita pretului...
Perfomantele motorului 1.8 sunt ok pentru oricine care isi doreste o masina normala la un pret corect, dar motoare aspirate cu adevarat performante care sa intregeasca imaginea sportiva la lancerului inca nu au aparut in RO pentru acest model.
Ar mai fi 2.0 si 2.4 motoare benzina aspirate, tot din gama "World Engine" ca si cel de 1.8, concepute de GEMA, dar deocamdata motorizarea 2.0 echipeaza doar versiunea lancer pentru state si 2.4, Outlanderul pentru europa.
Cel de 2.0 156CP este insa varianta castigatoare si se potriveste cu setarile modelului lancer.

Motoarele honda, din start sunt exploatate la maxim si orice motorizare noua se detaseaza destul de bine de restul din punct de vedere al performantelor...cel putin pe hartie.

Lancer 178 Nm / 4250 rpm, Civic 174Nm / 4300
Lancer acceleratie 0-100 km/h 9,8 s , Civic acceleratie 0-100km/h 9.1 s.
Lancer viteza maxima 204 km / h, Civic viteza maxima 200 km / h

Un pic mai bine pentru lancer, masinile sunt apropiate din punct de vedere al performantelor cu precizarile de mai sus, discutam de doua modele, unul nou si altul ceva mai vechi.
Comparatia este teoretica si deci subiectiva, comportamentul fiecarui model in parte nu poate fi dedus din din aceste cifre, poate doar din niste grafice turatie/cuplu/putere dar si asta doar ca idee.
Inclin sa cred ca lancerul are un comportament mai bun, chiar daca datele tehnice de pana acum nu il pozitioneaza mai sus de un cz3 1.5 din punct de vedere al performantelor dinamice.

Preturile nu le comentez, ambele modele isi merita banii.
Lancerul chiar are un pret bun pentru ceea ce ofera, un pret maxim de 20.000 DDP e ok, mai mult de atat, chiar justificat din prisma optionalelor, nu prea mai e ok pentru ca se poate achizitiona altceva mai performant.
...

Avatar utilizator
Gabriela Pacea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm

Mesaj de Gabriela Pacea » Mie Iul 02, 2008 4:44 pm

QUOTE (costynio)Felicitari si satisfactie maxima! Gabriela Pacea stie sa vanda masini, in cazul meu tranzactia a fost de nota 10.

Buna ziua,

desi nu cunosc cine se afla sub acest ID, eu va multumesc frumos atat Dvs cit si lui Bogdan pentru recomandari.
Tot ceea ce fac, fac din pasiune.

Si eu astept un 1,8 ... pentru ca am lasat prioritate clientilor. Cel pe care-l astept are un termen estimat de sosire 15.10.08. Este adevarat ca nici nu ma grabesc intrucit conduc in mod frecvent un Colt de 1,3, insa uneori in weekend-uri conduc Pajero, Outlender, Lancer sau L200 ... asta si pentru ca merg de regula la clientii din afara localitatii in vizita...

Am testat la Lancer si 1,5 si 1,8 M/T si 1,8 A/T dar si 2.0 Di-d. Odata clientul corect consiliat in functie de modul de utilizare, km oras vs extraurban, buget, nevoi, toate motorizarile sunt ok pliandu-se pe mai multe gusturi...

Eu merg putin cu masina personala in oras ... de regula fac drumurile acesta cu masinile de companie... toate drumurile mele fiind in folosul clientilor, companiei si al meu desigur.

Inca odata multumesc celor care ma recomanda si va doresc tot ceea ce imi doresc mie. Va recomand motoarele de 1,5 sau 1,8 A/T ca fiind deosebite ... aparte.... O experienta altfel ... dar si 2.0 pentru cei impatimiti de cupluri si consumuri mici.

Cu aleasa consideratie,

Gabriela Pacea

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 02, 2008 7:04 pm

QUOTE (Gabriela Pacea)Va recomand motoarele de 1,5 sau 1,8 A/T ca fiind deosebite ... aparte.... O experienta altfel ... dar si 2.0 pentru cei impatimiti de cupluri si consumuri mici.

Aprecieri realiste, recomandari sincere si corecte !
Nu ai gusturi rele!

La cat mai multi clienti multumiti!

PS. Bine ai venit pe forum!

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Iul 03, 2008 3:04 pm

Update dragi prieteni! :-D :-D

Consum inregistrat aseara: 8.9 l/100 km de la Otopeni la Lujerului.

Am incercat sa pun si "dovada" dar nu ma inteleg cu sistemul cu toate ca am facut fisierul de 110 k.

Sa vedem in continuare.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 03, 2008 3:42 pm

Foarte bun consumul!
In ritmul asta o devansezi lancerul tdi la consum. )
HDi-urile sunt motoare cu adevarat economice.

Scrie răspuns

Înapoi la “Bursa”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 44 vizitatori