Lancer Vs Lancer

Our trash can :-)
Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Mie Noi 09, 2016 10:53 pm

Unul nou si unul vechi.... sau altfel spus: Unul vechi si unul foarte vechi, pentru ca sa fim onesti, Lancer e pe piata deja de 8 ani in ultima versiune.
Dar totusi ceva m-a chemat inapoi...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Noi 10, 2016 8:58 am

Nu merita sa mai cumperi Lancer nou, e model invechit cum spuneai si tu. Eu iti sugerez sa te orientezi spre Mazda 3 sau 6, are un design sportiv care se aseamana cu lancerul, e tot japoneza dar e model nou de ultima generatie.

Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Joi Noi 10, 2016 10:33 pm

Crezi? Probabil asa e. Dar l-am cumparat deja.

Poti sa imi spui ce anume inseamna "ultima genratie" in termeni de ce primesti?

uite ma uit la dotsri si ma umfla rasul... nici ei nu prea stiu ce sa scrie:



A treia lampă de frână (dacia 1310)
Standard

Antenă rechin (caroserie Sport) (oooooo au cumparat chiar patentul de la BMW sau au facut-o singuri?)
Standard

Bare de protecție față și spate în culoarea caroseriei (Dorele, daca n-ai golit borcanul cu vopsea, da si pe bari! acu' dau toti! )
Standard

Eleron cupolă spate în culoarea caroseriei (numai pe caroseria Sport) (vezi p-aia cu Dorel. Da' sa fie sport!)
Standard

Faruri cu Halogen (Marfa! mi-au ramas becuri de la solenza!)
Standard

Grilă frontală cu finisaj de culoare neagră (Finisaj de presa de injectie mase plastice.)
Standard

Mânere portieră în culoarea caroseriei (Tooot Dorel saracu')
Standard

Oglinzi exterioare: electrice, rabatabile și încălzite, în culoarea caroseriei (ooo mama! trebuie sa trimit o poza la unchiu in State! sunt sigur ca la ei n-au chiar toti!)
Standard

Oglinzi exterioare: semnalizator încorporat (Uuuuu Haaaa! patent RollsWagen ?)
Standard

Proiectoare de ceață (n-am cuvinte! oare le foloseste cineva vreodata?)
Standard

Ștergătoare de parbriz intermitente (adica cu pauze! marfa! 1932 style?)
Standard


sursa: http://www.mazda.ro/modele/all-new-mazd ... i-preturi/

deeeeci... ce gasim noi aici de ultima oraaa? ca daca le luam pe toate de sus pana jos, cred ca ne oprim in 1982 (cu cateva exceptii)!

Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Joi Noi 10, 2016 10:59 pm

Confort şi facilităţi

Buton pornire-oprire motor (asa da! masina trebuie pornita! bagi ceva intr-o gaura, apesi butonu'! cheia e soooo yesterday!)
Standard

Climatizare automată pe două zone (in 3 metri cubi? pe bune? cand o sa am un pinguin, o sa tin cont! ca eu nu rezist sub +20C, iar el peste -20C si nu o sa pot sa il plimb cu masina!)
Standard

Geamuri electrice față-spate (adica are geamuri si in spaaaaate! maaamaaa! si sunt electrice!)
Standard

Închidere centralizată cu telecomandă (merge aia de la video, sau e una speciala?)
Standard

Parasolar: șofer și pasager față, cu oglindă, spoturi și suport pentru bilete (Bilete la ce?)
Standard

Pilot automat (cat o avea salar pilotu asta? nu mai bine il dau afara imi dau demisia si conduc in locul lui? pot sa il trimit sa ia copii de la gradinita?) nota 5
Standard

Servodirecție electrohidraulică (Asta-i noua! asta e cea mai noua! la dacia 1300 se cumpara cu greutati maaari si cu interventii!)
Standard

Sistem hands-free Bluetooth® (ok ok! m-am inecat in noutate!) nota 5
Standard

Tehnologie i-stop (marfa-marketing! probabil ca opreste motorul la semafor! dar l-au pus pe "i-" in loc de "start-" ca sa dai pe google) 6 (cu indulgenta - e singura un pic utila)
Standard

mai mai:



Casetă de direcţie Sistem de asistare electrică (la alte masini n-am auzit de asta decat la serviceuri ca ar fi stricata. deci nu vreau! sa o dea jos)


Diametrul cercului de bracare 11,4 (da, intr-adevar pana si cercul de brancare are un diametru! nu toate asa de mare, dar merge! La o lungime totala a cercului de brancare de 22.8PI metri, consumi cam multa benzina ca sa intorci)


pe restul nu le mai pun ca m-am plictisit! E beton masina, chiar imi place e de ultima generatie, chiar contemporana as apune (dar contemporan este si Ion Iliescu), iar dotarile ma uimesc! gasesti absolut orice gasesti pe alta masina. bine nu si pe lancer, ca l-au dat afara pe pilotul automat, au scos dintele albastru ca avea carie, nu se gandesc deloc la pinguini si n-au gasit o denumire misto pentru pornit-oprit, asa ca nu au mai implementat sistemul! deci da! ai dreptate o sa inchid topicul! sunt un ratat!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 11, 2016 9:49 am

Haha,

Probabil colegul Flipper are o afinitate deosebita pt mazda, nu te ingrijora, n-a fost ceva personal sau auto Intra-devar modelele noi sunt foarte echilibrate, dar nu-i de parca lancer a imbatranit urat sau a ramas in urma.

Ce motorizare/echipare a fost prima si cu ce ai facut upgrade la a 2-a?

Si eu sunt foarte multumit de modelul meu de masina, daca s-ar face una sa arate la fel dar sa fie noua si upgradata as cumpara-o pe loc deci te inteleg

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Noi 11, 2016 10:14 am

Totul tine de preferinte, si de ce astepari ai de la masina.

Sunt persoane care vor sa ajunga din punctul A in punctul B in conditii mai ceva ca business class-ul de la Qatar Airlines;
Sunt persoane care vor doar sa auda un motor cum toarce, un turbo cu fluiera, o evacuare cum pulseaza;
Sunt persoane care nu au nicio treaba cu masinile insa vor doar sa fie remarcati de altii (si bineinteles, altele);
Sunt persoane care vor sa-si bage masina prin locuri pe unii nu s-ar duce nici pe jos;
Sunt...
Sunt...
Sunt...

Asta-i tot farmecul in lumea automobilistica, indiferent ce-ti place, se gaseste ceva si pentru tine. Nu exista masina perfecta.

Pe mine insa, ma mira cat de fresh a putut sa ramana Lancer-ul dupa 8 ani deja. Foarte putin ii ia sa intoarca priviri. Si aici inca vorbesc de base Lancer; nu Ralliart; nu Evo. E zgomotos, nu-ti ofera lux, nu-i impresionant de puternic ...si totusi eu unul, nu ma pot desprinde de el. Imi place la nebunie cum arata si cum se conduce, iar asta ma face sa ma urc in fiecare dimineata cu placere in el. Pentru mine asta-i mult mai important decat sa am clima diferita pe fiecare deget de la picioare, sau sa mi se parcheze singur, sau sa-mi iasa din cotiera un valet care sa ma serveasca cu sampanie.

In momentul asta as fi dispus sa-l inlocuiesc doar cu un Ralliart (Evo-ul chiar daca e next-level, nu prea-l vad sa se potriveasca pentru un dialy-drive, in orasele din Romania). Atat! Exista Mazda6, exista Accord, Civic, Elantra ...toate-s masini asiatice, foarte frumoase ...dar parca Lancer-ul e altceva. Deci nu, nici in 2016, nu e o masina invechita! IMHO

Numai bine!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Noi 11, 2016 11:48 am

Pai Lanceru s-a lansat in 2007 si inca nu au scost un model nou doar mici schimbari estetice pe ici colo. E o masina buna care mi-a placut si inca-mi place si nu merita sa o schimb dar acum daca ar fi sa-mi iau o masina noua nu as mai lua Lancer din consideretele expuse mai sus.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Vin Noi 11, 2016 2:48 pm

Totusi pretul nu este la nivelul Mazdei. Si asta pentru ca Mitsu e constient ca Lancerul are ceva vechime pe piata. Asa ca raportat la pret, inca mai merita cumparat. Ca sa nu mai spunem ca la 6000 de euro poti sa gasesti un Lancer tanar, cu max. 100000 de km si vechi de 6-7 ani. Eu asta o numesc oferta (foarte) buna pentru o masina cu o fiabilitate de top.

Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Vin Noi 11, 2016 6:49 pm

right! uite ca iese la iveala cate un pic adevarul!

Da este fara nicio indoiala o masina frumoasa. Eu l-am luat alb, si nu am vazut multe. L-am ales blind - dupa ce am dat comanda am vazut masina de drivetest. In ultimul timp am observat foarte multe masini care arata al naiba de bine albe! Si pe lancer il prinde.

Pretul iar... pentru o masina care e obsolete doar psihologic (ca e de 8 ani pe piata cu forma asta), e mega-pret... iar dotarile, in afara de radio care m-a agasat un pic la inceput, sunt ok!

ca sa raspund si legat de lancerul anterior - tot 1.6. Luat inainte sa devina Lancer Clasic (adica un pic mai echipat). Caine credincios!

Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Vin Noi 11, 2016 11:55 pm

de ce inca unul?
pentru ca primul mi-a placut! muult! eu nu sunt X5 / e-klass guy. de fapt, nu suport scaunele de piele, ma enervez daca ma pierd prin meniuri ca sa gasesc o setare cretina pentru care trebuia sa existe un buton. Asta nu insemna ca ca sunt atehnic sau ca ador carutele. Din toata demagogia de 2 (doi) bani care inconjoara industria auto se pare ca de fapt sunt doar cateva chestii care cu adevarat fac masina mai masina decat in 1960: asistenta la frana (abs,ebd), esp, climatizarea (dar scutiti-ma de explicatiile cu bizona ca sunt stupide), suspensia independenta spate siiii bineinteles aibag-urile si centurile cu cartus pirotehnic.

Toate astea le veti gasi mai mult ca sigur pe absolut toate masinile de pe piata. nu cred sa existe vreo exceptie (mai putin multilink). Dar evident, conteaza implementarea.

Ei bine, la Lancer, implementarea asta iese al dracu' de bine pt un superpret! Ia un lancer, pune-i anvelope bune si sta pe curbe cat nu-l tine motorul, la frane - supercotrolabil pe orice, si mai e si tare in gura si tabla daca e nevoie (credeti-ma ca dupa 200K km le-am vazut pe toate din stanga fata - partea cu volanul). In rest - confort bun, si totul se face dintr-un buton care e pus acolo special. Excelent!

Cum e un lancer batran? cu discuri ovalizate un pic (la masuratori a dat 3%), cu amortizorul dreapta fata cu scart evident, cu relantiul pe unde vrea el in anumite momente, cu gauri in pasajele de la roata (premiul special pentru incompetenta merge la Tiriac auto). Ce face un lancer batran? Merge in fiecare zi, rade itp-ul pe bune, nu se oftica la 6000rpm sau la 170. sii care in afara de bluetooth, bizona si inca vreo cateva virgule este socant de aproape de mazda care o demolam mai devreme...(a avut ghinion - putea si el sa aleaga alta masina ca tot acolo ajungea).

Deci cam d-asta sunt inapoi...

Închis

Înapoi la “Trash can”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori