Mici probleme la al meu Lancer
ceva de genul asta aveam si eu la flansa stg fata. Scotea cateodata sunet ciudate. NUmai pe drum gen masa de biliard. La denivelari mici se pastra, iar la prima mare disparea. Dupa ceva timp aparea, si tot asa. Bineinteles ca ajuns la service nu mai facea.
Au desfacut jamba bucatele... toate bune ... chiar perfecte (la 2000 km).
Au puso la loc si nu mai face. Ne-am crucit toti.
Alte probleme nu am. Zgomote doar in portbagaj ca se bataie toate pe acolo )
Din pacate pompa de servo la Lancer e f zgomotoasa. Asta e. In capat de cursa face chiar rau. Incerc sa evit sa o tin acolo.
Ambreiajul e ok pana acum, dar tine mai sus decat imi place. La alte marci tine prea jos decat imi place. Nimic nu e perfect, nu?
Au desfacut jamba bucatele... toate bune ... chiar perfecte (la 2000 km).
Au puso la loc si nu mai face. Ne-am crucit toti.
Alte probleme nu am. Zgomote doar in portbagaj ca se bataie toate pe acolo )
Din pacate pompa de servo la Lancer e f zgomotoasa. Asta e. In capat de cursa face chiar rau. Incerc sa evit sa o tin acolo.
Ambreiajul e ok pana acum, dar tine mai sus decat imi place. La alte marci tine prea jos decat imi place. Nimic nu e perfect, nu?
Am o intrebare la cei cu lancer clasic ... si nu numai.
M-am intors de la munte in week-end si am observat ceva ce nu facea pana acum. Cand opream la stop sau in aglomeratie si masina era pe liber turometrul facea o excursie pana la 1200-1400 rpm de vreo 10-15 secunde apoi revenea sub 1000 adica acolo unde ii era locul. Mentionez ca nu stateam nici cu piciorul pe ambreaj si nici nu trageam de volan (ca sa zic ca e de la pompa de servo)
M-am intors de la munte in week-end si am observat ceva ce nu facea pana acum. Cand opream la stop sau in aglomeratie si masina era pe liber turometrul facea o excursie pana la 1200-1400 rpm de vreo 10-15 secunde apoi revenea sub 1000 adica acolo unde ii era locul. Mentionez ca nu stateam nici cu piciorul pe ambreaj si nici nu trageam de volan (ca sa zic ca e de la pompa de servo)
A doua problema e in felul urmator:
Oprit in Bran la Rompetrol facut plin si resetat contor.
Apoi condus sportiv pe serpentinele de la Paraul Rece.
Condus peste limita legala pana la Bucuresti.
Adica pana in ploiesti 150 si peste.
Deci in nici un caz condus economic.
Refacut plin la bucuresti OMV Pantelimon.
11.12 litri care de abia au intrat.
175 km
Asta inseamna un consum de 6.35l/100km :shock:
Sau eu nu mai stiu sa calculez consumul.
Oprit in Bran la Rompetrol facut plin si resetat contor.
Apoi condus sportiv pe serpentinele de la Paraul Rece.
Condus peste limita legala pana la Bucuresti.
Adica pana in ploiesti 150 si peste.
Deci in nici un caz condus economic.
Refacut plin la bucuresti OMV Pantelimon.
11.12 litri care de abia au intrat.
175 km
Asta inseamna un consum de 6.35l/100km :shock:
Sau eu nu mai stiu sa calculez consumul.
QUOTE (Ady)QUOTE (Marty)Si a mea trosneste cind iau de volan, mai ales dupa ce ploua. Eu am zis c-ar fi flansele de amortizor, altii zic c-ar fi de la arcuri, ca n-au teci pe ele.
Si la Focus mai face asa... Cunosc pe cineva care a fost in "n" service-uri si tot nu a rezolvat nimic ... explicatia? arcurile fac zgomot...
Daca ar fi flansele ar incepe sa bata rulmentul in ele si cand treci prin gropi ai sesiza zgomotul (am avut problema asta la un Audi, rulmentul din flanse avea joc mare iar flansele erau deformate )
la focus e "asa face toate!" dupa 50-60k km. e un sunet de fier-pe-fier la capatul cursei volanului(stanga ori dreapta)
Si la Focus mai face asa... Cunosc pe cineva care a fost in "n" service-uri si tot nu a rezolvat nimic ... explicatia? arcurile fac zgomot...
Daca ar fi flansele ar incepe sa bata rulmentul in ele si cand treci prin gropi ai sesiza zgomotul (am avut problema asta la un Audi, rulmentul din flanse avea joc mare iar flansele erau deformate )
la focus e "asa face toate!" dupa 50-60k km. e un sunet de fier-pe-fier la capatul cursei volanului(stanga ori dreapta)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator