ALTUNING - tuning de performanta
- The Hammer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 23, 2008 8:44 am
QUOTE MesajTrimis: Mar Mar 11, 2008 11:51 am Titlul subiectului:
Donkey a scris:
buna observatie ... ca daca se raspunde ca da ... ar fi frumos din partea lor sa stearga atot puternicul "NEDETECTABIL" si sa il inlocuiasca cu .. detectabil daca e service vigilent !
E vorba de doua chestii diferite:
-benzina
-diesel
dezvolta te rog :roll:
Donkey a scris:
buna observatie ... ca daca se raspunde ca da ... ar fi frumos din partea lor sa stearga atot puternicul "NEDETECTABIL" si sa il inlocuiasca cu .. detectabil daca e service vigilent !
E vorba de doua chestii diferite:
-benzina
-diesel
dezvolta te rog :roll:
QUOTE (COObra)hai sa imi dau si eu cu parerea.
ceea ce face racingcode cred ca face mici modificari la nivel de soft.....modificari ale hartilor de admisie, etc,
asta ar fi echivalent cu a umbla in registri windowsului.
resoftarea ar fi ceva de genu stergi windozele si bagi linux, o sa se vada, dar fineturile ar fi detectabile doar daca ia cineva fiecare particica in parte si o analizeaza...........numai ca, ca sa o poata analiza si sa observe modificarea trebuie sa stie si cum arata originalul.
sebastian ma poate corecta dar eu cam asa am inteles din explicatiile lui.
Eu sunt foarte multumit de acele umblari in registri facute de Racingcode.
Defapt ai vazut si tu rezultatul pe autostrada cand ma tineam dupa tine ca un lancer de 2.0
Si eu nu am mivec si am si multe kilograme in plus.
ceea ce face racingcode cred ca face mici modificari la nivel de soft.....modificari ale hartilor de admisie, etc,
asta ar fi echivalent cu a umbla in registri windowsului.
resoftarea ar fi ceva de genu stergi windozele si bagi linux, o sa se vada, dar fineturile ar fi detectabile doar daca ia cineva fiecare particica in parte si o analizeaza...........numai ca, ca sa o poata analiza si sa observe modificarea trebuie sa stie si cum arata originalul.
sebastian ma poate corecta dar eu cam asa am inteles din explicatiile lui.
Eu sunt foarte multumit de acele umblari in registri facute de Racingcode.
Defapt ai vazut si tu rezultatul pe autostrada cand ma tineam dupa tine ca un lancer de 2.0
Si eu nu am mivec si am si multe kilograme in plus.
QUOTE ("altuning")Resoftarile pt gama MITSUBISHI
http://chip.altuning.ro/index.php?s=4&x ... MITSUBISHI
PS: pt LANCER 2.0 diesel de 140 HP e acelasi ca pr GOLF V, e acelasi motor!!!
In primul rand salutare la toata lumea(sunt nou pe forum).
Am si eu un Lancer 2.0 (model 2006) si sunt interesat de o ajustare a performantelor masinii.
Legat de linkul de la altuning as avea ceva nelamuriri:
- din ce scrie in talon, masina stock are viteza maxima 204 , si nu 199km/h
- 0-100 , la fel masina stock scoate 9.6 (sunt sigur 99% .... parca asha era declarat pe site la mcar)
Daca se face tuning si iese viteza maxima 203 e o problema, ori masina pe care s-a masurat nu mai avea performantele din manual inainte de tunning ori e s-a lucrat pe alta versiune de motor...
Am vazut ca se mai discuta si despre garantie, si ma gandesc ca daca se modifica niste parametri, acestia pot fi cititi la service si nu prea cred eu ca ei nu stiu valorile de fabrica pentru respectivii parametri, de unde ar rezulta ca e foarte usor sa detecteze daca s-a umblat la soft.
Aici ar fi nevoie de parerea cuiva care lucreaza la un service si se ocupa de partea cu softul din computerul masinii (daca cineva cunoaste o astfel de persoana, l-as ruga sa arunce o intrebare).
Ar mai fi o chestie legata de cresterea vitezei maxime a masinii: nu prea ma pricep eu dar ma gandesc ca din cutia de viteze se trasforma numarul de rotatii al motorului in rotatii la roata. Deci pentru o viteza maxima mai mare ar trebui ca motorul sa se poata creste in ture. Nu prea vad cum ar putea fi facuta chestia asta doar din soft astfel incat sa nu se afecteze fiabilitatea motorului.
Corectati-ma pe unde gresesc.
http://chip.altuning.ro/index.php?s=4&x ... MITSUBISHI
PS: pt LANCER 2.0 diesel de 140 HP e acelasi ca pr GOLF V, e acelasi motor!!!
In primul rand salutare la toata lumea(sunt nou pe forum).
Am si eu un Lancer 2.0 (model 2006) si sunt interesat de o ajustare a performantelor masinii.
Legat de linkul de la altuning as avea ceva nelamuriri:
- din ce scrie in talon, masina stock are viteza maxima 204 , si nu 199km/h
- 0-100 , la fel masina stock scoate 9.6 (sunt sigur 99% .... parca asha era declarat pe site la mcar)
Daca se face tuning si iese viteza maxima 203 e o problema, ori masina pe care s-a masurat nu mai avea performantele din manual inainte de tunning ori e s-a lucrat pe alta versiune de motor...
Am vazut ca se mai discuta si despre garantie, si ma gandesc ca daca se modifica niste parametri, acestia pot fi cititi la service si nu prea cred eu ca ei nu stiu valorile de fabrica pentru respectivii parametri, de unde ar rezulta ca e foarte usor sa detecteze daca s-a umblat la soft.
Aici ar fi nevoie de parerea cuiva care lucreaza la un service si se ocupa de partea cu softul din computerul masinii (daca cineva cunoaste o astfel de persoana, l-as ruga sa arunce o intrebare).
Ar mai fi o chestie legata de cresterea vitezei maxime a masinii: nu prea ma pricep eu dar ma gandesc ca din cutia de viteze se trasforma numarul de rotatii al motorului in rotatii la roata. Deci pentru o viteza maxima mai mare ar trebui ca motorul sa se poata creste in ture. Nu prea vad cum ar putea fi facuta chestia asta doar din soft astfel incat sa nu se afecteze fiabilitatea motorului.
Corectati-ma pe unde gresesc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 34 vizitatori