Regulator Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Vin Iun 22, 2012 3:36 am

am mers cu mai mult de 90 la ora,am mers cu 160,nu am pierdut deloc putere...
face chestia la 50-60 la ora,cand merg mai mult,in ture asta inseamna cred undeva intre 2500-3000 la treapta a 4-a
dar asta e pragul 50-60 km pe ora...si de cand i-am marit relantiul nu mai face atat de des,dar sta acum la 1100 de ture,si totusi inca mai face,mai rar dar nu e orezolvare
inca nu am incercat fisele...o sa incerc zilele astea si revin

multumesc inca o data



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Vin Iun 22, 2012 5:18 pm

Dacă nu sunt fişele atunci este acel senzor de turatie.am păţit treaba asta la o Mazda 3.din c?nd ?n c?nd nu mai vrea să treacă de 140 c?nd de 120.. sau alteori mergea brici.am schimbat senzorul si cred că am nimerit unul mai prost ca nu mai puteai trece de 30 km/h.l-am pus ?napoi pe cel vechi şi am mers aşa p?nă am descoperit că de fapt senzorul era ok dar cablu era problema.s-a rezolvat cu foarfeca şi bandă izolatoare.

Poţi scoate şi curata acel senzor ca să mai scapi de o grijă.la un moment dat ăla se umple se pilitura de fier şi nu mai poate citi nimic.dacă ?l indentifici ?ţi ia două minute să ?l scoţi.este prins cu un şurub sau două.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Vin Iun 22, 2012 6:31 pm

pai daca sti unde e si imi poti spune macar cum arata o sa ma ocup si de el
deabia in seara asta ajung acasa poate maine dimineata o sa ma ocup de treburi
multumesc pentru sfaturi si ajutor



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Vin Iun 22, 2012 8:23 pm

De obicei este ?ntre motor şi cutie.unde se ?mbină motorul cu cutia este o mică fantă.acolo ar trebui să fie.altele cred că măsoară axul cu came dar ?n general măsoară volanta.sper să ?nţelegi.şi de obicei arată că un magnet de mărimea unei radiere.sper să nu fii ?n ceaţă.o să caut să văd dacă găsesc ceva informaţii.

Cred ca asta este http://www.vest-auto.ro/versiune/15500/ ... enzor.html
Şcriu de pe telefon şi nu prea pot face multe.sper să te ajute

Asta este pentru Gdi insa mai toate arata la fel.m-am uitat azi si cred ca l-am vazut insa motoarele noastre sunt diferite.la tine este mai mult spatiu asa ca nu cred ca va fi prea greu de gasit.urmareste mufele.trebuie sa aiba un cablu scurt dupa cum pare.posibil ca senzorii sa fie la fel la toate carismele.intra pe youtube si cauta asa ceva :How To Replace A Camshaft Position Sensor.cred ca a ta arata asa: http://www.youtube.com/watch?v=qIfUHEFy3eU
Spor la treaba!

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Iun 23, 2012 7:30 pm

iti multumesc foarte mult korn84
raman dator...revin saptamana viitoare cu ce am rezolvat



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Dum Iun 24, 2012 1:19 pm

Daca il scoti afara poate il si masori.ar trebui ca rezistenta electrica sa fie de 215 Ohm.Pretul pe undeva pe la 130-140 ron.

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Sâm Iun 30, 2012 1:14 pm

Ceva noutati?

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mar Iul 03, 2012 6:43 pm

salutare
noutati da,dar nu neaparat bune...am tot cautat senzoru ala,da numa nu l-am gasit
o sa mai incerc iar pe maine poimaine
oricum in cautarea senzorului am gasit 4 mufe oxidate si rupte,dei conectori intrerupti,si i-am refacut,probabil sunt ceva de la reincarcare,pentru ca nu mi se mai aprinde martorul la baterie in bord,deci e spre bine da nu a rezolvat problema mea,senzatia e ca si cum ai ramane fara benzina,peste vreo saptamana o sa iau un filtru de benzina nou sa vad,pentru ca in primavara am schimbat filtru de benzina si nu am mai mers cu masina de atunci,si probabil ca nu e un filtru bun,ca model e exact ca cel pe care l-am avut e made in japan,dar e mai scurt,dar inainte sa il schimb datimi un sfat,o avea vreo vina filtru?sa nu lase benzina sa circule bine prin el?
mersi tare mult inca o data pentru tot



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mar Iul 03, 2012 7:10 pm

Ia-le pe rand ca altfel nu faci nimic.nu o sa gasesti niciodata cauza daca nu le elimini.incepe cu fisele,senzorul si apoi te apuci de cumparat filtre.daca vrei cumpara dar nu cred ca te va ajuta.daca ai filtru infundat nu merge deloc nu ca nu merge in ture joase.cand accelerezi cere si mai multa bezina deci nu are cum sa mearga daca ai filtru infundat.nu ar trebui sa treci de 80-100 km/h.asta se intampla si daca ai catalizatorul infundat.deci nici asta nu este ca ai spus ca masina fuge.inca o intrebare.ai mufa din aia pentru cifra octanica la benzina parca.nu?ai umblat la ea?

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mar Iul 03, 2012 7:31 pm

Dar asa ceva ai gasit?
Fişiere ataşate
32081.jpg
32081.jpg (24.31 KiB) Vizualizat de 6651 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori