Pagina 1 din 1

Scris: Mie Noi 26, 2014 9:43 pm
de ache3
am cauta prin forum dar se pare ca ori sunt numai oameni duri pe aici, din aia pe care un pic de frig nu-i deranjeaza, ori sunt singurul nefericit...

de cind a venit frigul am constatat (vorba cintecului) ca nu mai merge cum mergea... daca in anii trecuti nu puteam sta inauntru de cald acum abia daca baga un pic de abureala dupa 30 de minute de mers...
am verificat: se pare ca viscocuplajul e usor blocat... adica cu motorul oprit elicea se invirte oarecum usor insa in mers practic merge tot timpul...
intrebari:
1. se poate repara spurcaciunea sau se repara prin inlocuire?
2. de ce naiba nu se incalzeste, nu ar trebui sa functioneze termostatul?

probabil ca deocamdata voi folosi vechea si probata metoda "cartonul de radiator"...

cineva cu aceeeasi problema?

Scris: Joi Noi 27, 2014 1:33 pm
de cristi4x4
Inclin sa dau vina pe termostat.E blocat pe deschis si atunci circuitul mic de apa trece prin radiator si se raceste.Nu este bine nici pentru motor,el functionind tot timpul rece,de aici rezulta si un consum marit.

Scris: Joi Dec 11, 2014 1:24 pm
de ache3
masina a fost in service... au mermelit aia ceva la ea (eu nu am fost acolo) si citez "niste rotite" sunt uzate sau date peste cap...
mi-au luat banii insa mi s-a recomandat sa nu mai dau "pe rece"...
acum baga caldura insa o veni si vara, sau nu!?

Scris: Vin Dec 12, 2014 4:31 pm
de jjiacobuta
QUOTE (ache3 @ Dec 11 2014, 01:24 PM) masina a fost in service... au mermelit aia ceva la ea (eu nu am fost acolo) si citez "niste rotite" sunt uzate sau date peste cap...
mi-au luat banii insa mi s-a recomandat sa nu mai dau "pe rece"...
acum baga caldura insa o veni si vara, sau nu!?
pai la ce service ai fost ?
Cu softul poti vedea ce temp ai la lichidul de racire apoi poti trage o concluzie ca e din comanda voletului care regleaza aerul prin radiatorul de caldura de la interior.
Normal poate si termostatul care daca e deschis, ai probleme reale , adica consum marit si uzura mai mare a motorului care va functiona mereu la rece 50 grd iarna.
Din ce srii probabil s-au dus "ceva rotite" de la comanda voletului. Cred ca poti incerca la second .

Scris: Lun Dec 15, 2014 11:27 pm
de ache3
QUOTE (jjiacobuta @ Dec 12 2014, 04:31 PM) pai la ce service ai fost ?
la un service de mare angajament din Ploiesti...
nu am dus eu si nici nu am ridicat eu masina insa am constatat ca-mi montasera CD playerul cu susul in jos asa ca sunt fericit ca nu mi-au stricat altceva ...
din pacate nu am timp sa umblu prin service-uri iar ultima experienta cu reprezentanta Mitsubishi locala a fost departe de a fi una placuta...
acul indicator de temperatura sta pe undeva pe la jumatate iar de bagat acum baga caldura... o sa incerc sa caut rotitele de la voleti ...
asta daca nu ma plictisesc si-mi iau alta masina

Scris: Mar Dec 16, 2014 6:46 pm
de ache3
LE: incep sa ma plictisesc... azi la benzinarie nu a mai pronit...
adica electromotorul se invirte dar nu angreneaza volanta...
incep sa banuiesc ca service-ul ala mi-a stricat totusi ceva..
maine ar trebui sa mearga la diagnoza

Scris: Mar Ian 13, 2015 8:44 pm
de ache3
s-a rezolvat si pornirea prin inlocuire bendix&solenoid... plus ca am pus o baterie corespunzatoare, evident noua, de 76Ah...cea cu care am luat-o era de 56 Ah, sarmana...
acum porneste la sfert... drept pentru care o vind...
cu regret, am decis sa trec la concurenta ...
asadar daca stiti pe cineva interesat de un L200 easyselect din 2008 cu o multime de piese noi pe ea, trimiteti-l la mine

Scris: Lun Oct 26, 2015 11:14 am
de ache3
ca sa nu mai deschid un topic nou: dupa ce am vindut utilajul am constatat ca mi-au ramas un set de bujii plus un stop dreapta cu o gaurica in el...
stopul il donez oricui vrea si e dispus sa plateasca transportul...
bujiile incandescente sunt luate de pe Alibaba si nu stiu cit de bune/rele sunt... se vind contra unei sume modice dupa principiul: da si tu ceva, acolo