Consumabile Mitsubishi Lancer 2.0 Di-d 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
sarsa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 10, 2015 11:23 am

Mesaj de sarsa » Lun Noi 23, 2015 5:01 pm

Salutare tuturor,

De curand am intrat in posesia unui Mitsubishi Lancer 2008, 2.0 DiD, si avand in vedere euforia de la inceput cind am alergat cu masina de nu mai vroiam sa ma dau jos din ea, cei 7000 km pana la revizie s-au parcurs destul de repede avand in vedere ca masina e mai mult de weekend (in timpul saptamanii merg cu masina de munca) si acum trebuie sa ii fac revizia. Dupa ce am mai intrebat si eu in stanga-dreapta, m-am uitat putin in carnetul de service si aici pe forum am vazut ca majoritatea merg pe Mann si ulei Castrol si Mobil 1, stiu ca la ultima revizie s-a folosit ulei Castrol Edge 5w30, as vrea sa va intreb ce marci pentru piese, ulei si antigel imi recomandati si unde as putea merge pentru revizie, intreb deoarece am sunat la reprezentata si pretul dat mi se pare destul de mare: 1000 ron cu piese originale (au un discount luna asta de 25% la piesele originale) si 1100 ron cu piese after-market. Tin sa precizez ca am cerut schimbare:
-Filtru aer;
-Filtru motorina;
-Filtru ulei;
-Filtru polen;
-Schimb ulei;
-Schimb antigel

Astept parerile voastre.
Multumesc.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Noi 23, 2015 5:37 pm

http://www.autokarma.ro/filtre/mitsubis ... 4543/10105

Rog sa nu se considere reclama...pana la urma , un search pe goagal scoate la suprafata si alte magazine online de incredere...linkul pus de mine este cu caracter de exemplu

Alegi filtrele in functie de buget. Sunt ok Mann, Knecht, JB Jakoparts, Mahle, Muller, Bosc, SCT, apoi celelalte...zic eu...altcineva poate va fi de alta parere

Ulei gasesti la pret ok, atat Castrol cat si Mobil (cele mai folosite pentru motorizarea 2.o DID), dar si Q8 Formula V Long Life este o alegere buna avand in vedere ca respecta toate normele cerute de producator VW 504.00/507.00/501.01/502.00/503.00/503.01/505.00/505.01/506.00/506.01

Antigel...atata timp cat este G12 (rosu), producatorul nu stiu cat este de relevant. La schimbul de distributie mecanicul mi-a pus Hepu...

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Lun Noi 23, 2015 6:39 pm

eu am pus ulei Mobil 1, dupa am trecut pe Motul

ca si filtre...Mann si cel ce polem Mahle cu carbon activ

arunca un ochi si peste lichidul de frana...pune un ATE Blue Racing sau Motul RBF 660.

cat despre antigel...G12 sa fie cum zice si moro

eu reviziile si tot ce tine de masina le fac la Danluc Auto...stiu Mitsubishi foarte bine si sunt multumit de ei

Avatar utilizator
sarsa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 10, 2015 11:23 am

Mesaj de sarsa » Mar Noi 24, 2015 12:13 pm

In primul rand multumesc pentru sfaturi, Marius am apucat sa citesc ceva pareri despre Danluc Auto si nu stiu ce sa cred, majoritatea au fost negative, acum nu stiu daca au fost doar carcotasi sau pe bune.
In alta ordine de idei vroiam sa va intreb daca ati fost careva la service-ul de pe strada Imparatul Traian, zona Brancoveanu, service-ul se numeste Serbastian, am locuit o perioada in zona respectiva si am vazut destul de multe masini (ca si marca ma refer) ca s-au perindat pe acolo, iar preturile la ei si mi se par ok, dar depinde si de calitatea serviciilor.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mie Noi 25, 2015 12:23 am

Ma amuza tehnica de manipulare ...1000 cu ale lor 1100 cu adtermarket:)))

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Noi 25, 2015 9:52 am

Daca vrei reprezentanta mergi in Metalurgiei. Filtrul de ulei mergi si cumpara-l din reprezentanta, cele aftermarket sunt putin mai mici decat cel original.
Celelalte filtre nu conteaza de unde le cumpreri. Ca si ulei arunca o privire si peste Eneos Sustina 5w-30.

Avatar utilizator
sarsa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 10, 2015 11:23 am

Mesaj de sarsa » Vin Noi 27, 2015 1:11 pm

Multumesc ursule pentru informatia privind filtrul de ulei, nu aveam idee ca cele after market sunt mai scurte decat cel original, sa fie asta o cauza pentru faptul ca papa ceva ulei sau modelul asta in general consuma ulei? O sa incerc sa iau filtrul de la ei si celelalte componente after.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Noi 27, 2015 2:21 pm

Cu placere!
Motoarele de vw sunt cunoscute pentru faptul ca papa ulei, nu te ingrijora este normal. Nu are legatura cu filtrul de ulei, ti-am spus doar sa stii, merg si cele aftermarket (MANN, MAHLE, etc) dar cum ti-am spus sunt putin mai mici. Am discutat cu cineva din metalurgiei care a desfacut un filtru OEM si mi-a spus ca avea 30 de straturi filtrante. Intra ceva mai mult ulei in el si posibil sa filtreze putin mai bine.

Avatar utilizator
sarsa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 10, 2015 11:23 am

Mesaj de sarsa » Mie Dec 02, 2015 3:18 pm

Pana la urma voi urma sfatul lui Ursu' si voi alege filtrul de ulei si busonul de la baia de ulei in original iar celelate filtre marca Mann, ulei castrol edge 5w30, dar sunt in dubiu cu antigelul, trebuie sa fie diluat sau nediluat?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Dec 02, 2015 3:22 pm

Cand cumperi antigelul el poate fi oricum. Cand il pui in motor trebuie diluat 50/50 sau 60/40 daca locuiesti in zone foarte geroase. Daca-l pui nediluat in motor e cam la fel de rau ca si cu apa chioara...

Cand umplii radiatoarele si bidonul il poti amesteca inainte sau turna alternativ, nu e nici o alchimie din punctul asta de vedere.


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori