Povestea Unui L
eu am MT-uri 265/70/16 si sub 8 L/100km afara nu am reusit (mers 90-100 km/ora, fara clima pornita, etc). In oras intr-adevar 10-10.5 L/100km. De luat virajele... nu stiu ce sa zic, e instabila. Nu am m-ai condus masini inalte, da cu asta trebuie sa reduc viteza in curbe daca nu vreau sa trag de volan ca la raliu. Nu se arata niciunul care vinde combustibil m-ai ieftin pe aici in Banat? )
Bafta
Bafta
Cu virajele ai sa te obisnuiesti cu timpul. Nu-i tocmai masina ideala de mers la drum lung si repede. La partea de motorina, iti propun sa-ti cumperi o statie CB+antena si asculti tiristii care vand "economie". Pretul e cam de 2.5 lei/litru la cantitate mica(10-30 litri), si poti sa-l iei chiar si cu 1.8/litru daca ai in ce sa-l pui.... >100 litri.
Pai 8-9 litri... e consum foarte bun pentru o masina de teren. La mine dupa lungi operatii tehnice(rapoarte schimbate, roti mai mari, turbo marit, adaugat intercooler, etc) si estetice (bull-bar, rollcage, etc.... deci kg multe in plus) imi consuma 10-11 ext si 13-15 int. In teren nu am cum sa-i fac un consum... depinde de teren. Poate sa consume 20/100 sau poate sa consume un rezervor intreg intr-un km, daca-s infipt bine in "situatie"... Multi calculeaza consumul in teren cum il calculeaza tractoristii in brazda, litri/ora, sau mai rau rezervoare/zi.
Viteza "de croaziera" e de 80-90 kmh (aprox 2500 rpm) iar maxim e undeva pe la 120 tras tare de par (daca-i vale si vantul bate din spate =)) ).
La viraje m-am obisnuit cu masina si le iau cam cu cat le luam inainte cu cielo-ul. E drept ca putin cam horror pentru un pasager sa vada masina cum se inclina in viraje de zice ca mai are putin si se rastoarna, dar pana acuma pe asfalt nu am ajuns la performanta asta .
Cu timpul ai sa te obisnuiesti cu senzatia asta, mai ales ca L-ul are o stabilitate foarte buna pe asfalt.... dar vezi sa nu-i intreci limita
P.S.: Masina e cea din semnatura, nu un L200.
Viteza "de croaziera" e de 80-90 kmh (aprox 2500 rpm) iar maxim e undeva pe la 120 tras tare de par (daca-i vale si vantul bate din spate =)) ).
La viraje m-am obisnuit cu masina si le iau cam cu cat le luam inainte cu cielo-ul. E drept ca putin cam horror pentru un pasager sa vada masina cum se inclina in viraje de zice ca mai are putin si se rastoarna, dar pana acuma pe asfalt nu am ajuns la performanta asta .
Cu timpul ai sa te obisnuiesti cu senzatia asta, mai ales ca L-ul are o stabilitate foarte buna pe asfalt.... dar vezi sa nu-i intreci limita
P.S.: Masina e cea din semnatura, nu un L200.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Ai dreptate Klez.Eu am pus pe el 265/75/17 Hankok inscriptionate, am castigat la consum an afara [7-7,2% cu max 95km/h si fara vant puternic] iar urban depinde de nervi, trafic,marimea orasului an care te afli.....etc...si ma duc undeva la 10-10,5%.Am scos si 6,2% dar cu plecare lina si pa drum drept,...BC-B....si fara roaba de proiectoare dreptunghilare de pe ea, care au si alea ,cu tot cu suport, cam 20cm analtime.Cu virajele la fel stau si eu,nu ma joc cu viata.La 2000 de turatii eu am 90km/h si asta din cauza anvelopelor.Sa-ti traiasca japoneza....Vant din spate...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 41 vizitatori