Alte Pericole

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
fifi30
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 19, 2008 7:06 pm

Mesaj de fifi30 » Vin Ian 15, 2010 7:03 pm

va rog sa ma ajutati am un l200 an 1998 si de o luna sa aprins becul alte pericole cel care se aprinde si cand tragi frana de mana se aprindea la inceput si se stingea dupa o ora acum nu se mai stinge ce sa fie

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Vin Ian 15, 2010 9:02 pm

e simplu...mergi repejor sa o puna pe teste la reprezentanta si vei afla imediat ce are...

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Vin Ian 15, 2010 9:29 pm

Semnul exclamarii in triunghi ? La lichidul de frana te-ai uitat sa nu fie sub nivel ?

Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Vin Ian 15, 2010 10:05 pm

triunghiul ca la cedeaza sau invers ??

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Ian 15, 2010 11:11 pm

Posibile cauze verificabile "la ochi" :
1. Lichid de frana prea putin in vas. Te uiti, completezi, etc.
2. Placute de frana cam uzate. Dai o roata jos si te uiti la etrier sa vezi daca mai ai placute de frana.
3. Vacuum defect. Daca ar fi asta, ar trebui ca in mers sa ai pedala de frana foarte tare, ca la un tractor.
4. Senzor frana de mana defect, sau cu mufa sarita.


6. Daca nu-i nici una de aici, poti sa te duci la un Service sa-i faci o diagnoza.


x. Poate sa mai fie si : Cablu vas lichid frana de mana- computeb bord, defect. Un papuc sarit la acel vas sau un senzor defect. La fel cred ca poate fi si un senzor ABS de pe placutele de frana defect. Te sfatuiesc sa verifici punctele 1-4, apoi 5.

Am dat exemplele in cazul in care nu vrei sa dai bani pentru "nimica" la o diagnoza. Daca nu se incadreaza la defectele de mai sus, cel mai indicat e sa te duci la un service caci pot fi alte complicatii mai mari.

Bafta.

Avatar utilizator
orgoviciladislau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am

Mesaj de orgoviciladislau » Vin Ian 22, 2010 9:42 am

am patit si eu la fel cu led-ul de la frana de motor. Exact la fel era se stingea dupa aia se aprindea si dupa o vreme ramanea aprins.
Problemele erau urmatoarele: Lichidul de frana era sub limita minima si placutele de frana erau uzate. Cum e la tine frana prinde bine sau asa-asa? Verifica
astea si daca le inlocuiesti atunci o sa fie bine.

Avatar utilizator
orgoviciladislau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am

Mesaj de orgoviciladislau » Vin Feb 12, 2010 1:08 pm

Masina mea L200 2007 are 70.000 km, de cateva zile cand volanul este virat la maxim si plec pocane ceva de la roata.
Experti au spus ca este planetara. Dar refuz sa cred acest lucru nici nu vreau sa stiu cat costa un set de planetare la
un L200.
Alta faza cand sunt pe teren accidentat si 4x4 cuplat cand trec peste gropi si denivelari volanul se invarte aproape singur de zici ca este pus pe pilot automat si pe langa asta cand plec de pe loc spatele vrea sa depaseasca.
Oare ce poate fi?!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Feb 12, 2010 8:25 pm

Sa o luam cu inceputul...

Care roata tacane? Poate fi: MRL-ul, planetara, grupul fata sau diferentialul central. Tacane? Sau pocneste? Se aude tare? incet? Se simte si in volan o trepidatie? Nu e exclus sa fie planetara, L200 din 2006 incoace sunt vestite pt planetarele fata de proasta calitate

Legat de autopilot... e ceva oarecum normal sa se miste singur daca nu-l tii. In ultima instanta, daca e asa de deranjant, poti pune un telescop de directie, dar costa ceva banuti + manopera.

Spatele te depaseste? Vorbesti serios ? Adica... ti-as raspunde... Dar... fii mai explicit in legatura cu fenomenul. Asta e ceva gen:"Se aude un zgomot, par-pac-poc, ce safie oare? "

Avatar utilizator
orgoviciladislau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am

Mesaj de orgoviciladislau » Sâm Feb 13, 2010 11:44 am

Pocane si cand virez la stanga si cand virez la dreapta.
Azi am folosit 4x4, bineinteles la viraje a inceput sa pocane masina, dupa ce am scos
din 4x4 a continuat sa pocane la viraje. Am mai experimentat o chestie l-am bagat in 4x4 s-au aprins martorii
dupa care mergeam drept se stingeau se simtea ca a iesit din 4x4 aparea huruitul acela care apare atunci cand inca nu este cuplat 4x4 dupa care iar se cuplea si tot asa.
Incep sa nu mai suport nici nervos nici din punct de vedere financiar masina.
Am un prieten care are un L200 de tip arabia saudita, are deja 50000 km si "nici
nu stie unde este motoru" apai servicul autorizat. Eu l-am cumarat la 43000 km in augus anul trecut de atunci am facut 27000 km
il duc regulat la service autorizat, si chiar si asa am schimbat discul de ambreiaj la 49000 am zis ca da probabil fostul proprietar si-a batut joc de masina
mi s-a dus tevusca de la pompa de vacuum l-am schimbat si acuma se duc planetarele. si inca suntem doar in februarie. Oare ce urmeaza motorul?
Intradevar il folosesc pe teren (camp) dar de cand o am eu nu cred ca m-am dus 500 km in 4x4. Am invatat sa conduc masina fara sa fortez
discul de amreiaj din bunavointa celor de la Mitsu.
Apropo stie cineva cat costa un set de planetare? Cred ca ma duc sa aduc flacara violet poate acesta o va rezolva enigma din aceasta masina

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Sâm Feb 13, 2010 11:57 am

Poate pocani si din cauza directiei. Face asa doar cand virezi maxim sau la orice intoarcere? Daca virezi maxim cu 4x4 cuplat e posibil sa ai probleme. Masina intoarce foarte scurt si daca ai cuplata si fata poti distruge planetarele. Sa incerci sa nu m-ai faci asta pe viitor. Alt sfat ar fi sa nu m-ai cuplezi fata in mers deloc. Vei avea probleme in curand altfel. Aia cu martorii care se sting dupa un timp nu cred ca reprezinta o problema. La fel e si la mine. Tu cuplezi manual transmisia asa ca odata ce ai trecut din 4x4 in 4x2 si invers, sigur esti in 4x2 si nu tre sa stai cu ochii pe beculete. De discul de ambreiaj nu's ce sa zic ca nu am avut probleme - si pot spune ca l-am fortat rau de tot in cateva ocazii (urcat abrupt - fara cuplat reductor - stupid me; si impotmoliri in noroi - de multe ori). Daca ai grija de masina nu te va lasa.
Bafta

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori