Body Lift

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cosmin-tm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 20, 2011 3:34 am

Mesaj de cosmin-tm » Joi Mai 24, 2012 7:22 pm

Vreau sa imi inalt si eu mitsu l200 al meu cu un body lift de 2" sau chiar 3" adica 5-7 cm vreau sa stiu daca mai trebuie adusa vreo modificare
masina este din 2009 si kitt-ul il cumpar din Anglia
va multumesc

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Vin Mai 25, 2012 6:46 pm

Poti s-o inalti doar din roti, daca montezi 235/85r16 obtii 3 cm in plus la garda.
Apoi daca montezi un arcuri+ amortizoare OME (ajunge doar pe fata, ca pe spate puntea garda la sol n-o schimbi decat din diametrul rotilor), mai obtii cca 3 cm pe fata.
Cred ca e mai bine asa decat cu body lift.

Roland

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Sâm Mai 26, 2012 8:57 pm

Salut
Eu am montat pe a mea distantiere de 4 cm. Diferenta in mers nu am observat (spun uni ca se pierde mult la stabilitatea masinii), dar aveam cauciucuri late de 315. Prea multe modificari eu nu a trebuit sa fac: schimbat pozitia radiatorului, ridicat bara fata si prelungit maneta schimbatorului de viteza si reductor. Daca treci la distantiere de 5 si peste vei avea nevoie mai multe modificari in plus: furtunul de alimentare de la rezervor va trebui prelungit, cred ca va trebui o prelungire si la coloana de directie, conducte de frana intre caroserie si sasiu, trebuie verificate si conducta de ambreiaj, instalatie electrica, de alimentare, frana de mana. Poate exagerez dar parerea mea e sa nu depasesti cele 5 cm sa nu te legi la cap. Mai bine strangi bani sa montezi un suspension lift si apoi iti vinzi suspensia ta ca sa scoti o parte din bani.
Bafta

Avatar utilizator
GONZO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 16, 2012 10:00 pm

Mesaj de GONZO » Dum Mai 27, 2012 12:36 am

eu am pus body lift la un Ford Bronco ll , in afara de body, am prelungit coloana de directie care a venit odata cu body lift-ul, cutia este automata deci nu am avut nici o modificare, la rezervor a ajuns alimentarea originala, la frane la fel. Singura grija care trebuie sa o ai, este sa verifici ventilatorul de la masina daca este pe axul motorului. La mine in momentul in care am ridicat masina , motorul a ramas pe sasiu ( logic ) iar radiatorul sa ridicat odata cu caroseria. Cu el sa ridicat si priza de aer, paletele s-au blocat in el si era sa ard motorul. Am reusit sa distrug doar vascocuplul. Daca faci offroad nu este indicat body-ul. Poti pune roti mai mari dupa body DAR...demarajul e pierdut, franele nu o sa mai fie la fel, planetarele le poti bushi, de consum si diferentele la km numai vorbesc. Daca ii pui arcuri mai mari si amortizoare, sa nu depasesti 2" inaltarea, dupa asta trebuie sa schimbi si cardanul. Eu am 3 " bodylift si 2" kit inaltare , roti de 31"

QUOTE (cipcirip @ May 26 2012, 08:57 PM) Salut
Eu am montat pe a mea distantiere de 4 cm. Diferenta in mers nu am observat (spun uni ca se pierde mult la stabilitatea masinii), dar aveam cauciucuri late de 315. Prea multe modificari eu nu a trebuit sa fac: schimbat pozitia radiatorului, ridicat bara fata si prelungit maneta schimbatorului de viteza si reductor. Daca treci la distantiere de 5 si peste vei avea nevoie mai multe modificari in plus: furtunul de alimentare de la rezervor va trebui prelungit, cred ca va trebui o prelungire si la coloana de directie, conducte de frana intre caroserie si sasiu, trebuie verificate si conducta de ambreiaj, instalatie electrica, de alimentare, frana de mana. Poate exagerez dar parerea mea e sa nu depasesti cele 5 cm sa nu te legi la cap. Mai bine strangi bani sa montezi un suspension lift si apoi iti vinzi suspensia ta ca sa scoti o parte din bani.
Bafta


stabilitatea se pierde , nu ca spun unii, centrul de greutate sa ridicat, nu conteaza ce gume ai, curba in care intrai inainte cu 80 la ora acum te poti rasturna ( dau un exemplu ) ca sa numai spun ca dai cu capul de stalpi mai repede la trecerile prin gropi
Fişiere ataşate
Imagine560.jpg
Imagine560.jpg (497.02 KiB) Vizualizat de 6456 ori

Avatar utilizator
GONZO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 16, 2012 10:00 pm

Mesaj de GONZO » Dum Mai 27, 2012 12:43 am

QUOTE (Roland @ May 25 2012, 06:46 PM) Poti s-o inalti doar din roti, daca montezi 235/85r16 obtii 3 cm in plus la garda.
Apoi daca montezi un arcuri+ amortizoare OME (ajunge doar pe fata, ca pe spate puntea garda la sol n-o schimbi decat din diametrul rotilor), mai obtii cca 3 cm pe fata.
Cred ca e mai bine asa decat cu body lift.

Roland

si crezi ca o sa arate frumos daca o inalti cu arcuri numai pe fata ?!!!! , nu inteleg, arcuri pe fata si pe spate roti mai mari ?!! O masina 4x4 trebuie sa aiba aceasi marime de guma si acelasi profil, ca sa nu zic si aceiasi uzura la gume.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Dum Mai 27, 2012 2:01 pm

in primul rand vei avea probleme cu alimentarea in cazul in care inalti doar fata.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Dum Mai 27, 2012 2:07 pm

nu se punea problema de rasturnat, masina fiind chiar mai stabila. inainte aveam roti de 205 latime pe jante normale si am trecut la 315 latime pe jante et -40. un plus de aproape 30 cm in latime la o inaltare de 4 cm.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori