Pagina 25 din 26

Scris: Dum Sep 16, 2012 1:27 pm
de ady830409
salutare!
sunt proaspatul proprietar al unui Classic 1.6. din 2007 care are discurile si placutele schimbate, deci inca nu am astfel de probleme...problema la mine este legata de suporti etriere..s-au marit gaurile de prindere si fac un zgomot foarte enervant de metal pe metal. v-ati mai intalnit cu aceasta problema? ce ar mai fi de facut in afara de a le schimba?

multumesc!

Scris: Dum Sep 16, 2012 7:30 pm
de adictoma
multa vasilina de buna calitate dar care nu o sa te tina prea mult. vezi sa nu ajunga vasilina pe discuri sau placute.

Scris: Lun Apr 25, 2016 10:56 am
de Sfinxul
A gasit cineva o rezolvare la problema trepidatiilor la franare la lancerul classic cu motor de 1.6 ?
La mine, dupa rectificare a frinat ok aproximativ 10000 de km dupa care am inceput sa simt iar.
Partea dureroasa e ca de vre-o luna aceste trepidatii au devenit foarte puternice.

Scris: Lun Apr 25, 2016 12:15 pm
de ursul_bipolar
Daca rotile sunt in regula si nu sunt dezechilibrate trebuie sa schimbi discurile.

Scris: Lun Apr 25, 2016 3:29 pm
de testos
Sfinxule, ai discurile originale?

Scris: Mar Apr 26, 2016 8:28 pm
de razvante
Am rezolvat problema intai prin inlocuirea placutelor cu niste textar care sunt foarte dure si au "rectificat" discurile, am mai tras de ele inca 30k, apoiam pus trw care in 28k s-au comportat excelent. Recomand insa inlocuirea efectiva a discurilor.

Scris: Mar Apr 26, 2016 8:57 pm
de testos
Intr-adevar, dupa codurile placutelor OE am gasit ca Textar le produce. Placutele de frana OE sunt foarte dure si lasa santuri in discuri, cel putin la mine asa se intampla. Am 68xxx km parcursi cu masina si nu conduc agresiv, tocmai de aceea inca am placutele OE. Totusi, cand va fi sa schimb placutele de frana, am sa pun FERODO Premier, iar la discuri oscilez intre ATE si FERODO.

Scris: Joi Apr 28, 2016 9:54 am
de Sfinxul
QUOTE (testos @ Apr 25 2016, 03:29 PM) Sfinxule, ai discurile originale?

Da, sunt originale.

Zici ca si tu vrei sa schimbi discurile. Ce diferente remarcabile ar fi intre ATE si Ferodo ?

Scris: Joi Apr 28, 2016 11:37 am
de testos
Discuri fata ATE am montat pe un Megane 2 1.5 dCi 74 kW si se comporta bine la franare. Bineinteles ca si placutele de frana tot ATE sunt la Megane.

Nu am avut discuri FERODO Premier ca sa stiu cum sunt, insa de ATE sunt multumit. Am cautat informatii pe net despre discurile FERODO si am vazut ca lumea e in general multumita. Ca pret, ATE sunt 230 lei/buc., iar FERODO Premier sunt 172 lei/buc.

Am sa desfac rotile fata la Megane, am sa masor discurile si am sa vad ce uzura au fata de cand erau noi, astfel imi voi face o idee cam cat de bune sunt.

Nu cred ca voi schimba discurile pe fata in viitorul apropiat, ci mai degraba placutele OE Mitsubishi care sunt tari si nenorocesc discurile, lasand urme pe ele. Placutele OE sunt facute de TEXTAR, sunt dure, asa ca incerc sa prelungesc viata discurilor cu niste placute mai moi: ATE sau FERODO.

Am sa masor si discurile la Mitsubishi ca sa ma asigur daca trebuie sau nu sa fac o investitie mai mare. Sper sa scap

L.E.: uite aici discuri si placute Ferodo, montate pe un Logan si teste de frana sau, cel mai probabil, rodarea placutelor cu discurile de frana facuta ca la manual (trebuie arsa rasina de pe suprafata placutelor si stratul de acoperire de pe discuri).

Scris: Joi Mai 12, 2016 11:34 am
de razvante
Te sfatuiesc sa nu pui placute mai moi daca deja iti tremura volanul la franari. Vezi postul meu de mai sus ca sa intelegi de ce. BIneinteles e o treaba subiectiva. Cele mai ok discuri cu care am rulat au fost pana acum Brembo (productie Italia) care au tinut peste 120k km. Recunosc ca ATE nu am incercat, insa am folosit pe rand: Trw, Textar, Jakoparts. Din ratiuni de cost, am pus pe fata la Lancer TRW si acum regret. Dupa 32k km deja se simte un tremurat usor. Sper sa le pot salva cu un set de placute mai dure.