Scris: Mar Ian 23, 2018 5:04 pm
Salutare! Sunt de curând posesorul unui Lancer 2.0i cu GPL.
MaÈ™ina a mers perfect pana când am rămas odată fără benzina (flotorul nu indica nivelul corect). Dând la automat in necunoÈ™tință de cauza, am ars pompa de benzina. După montarea unei alte pompe am plecat la un drum de 300km. Totul bine. Spre final am simÈ›it o gâtuire a maÈ™inii È™i check Engine in bord. MaÈ™ina a ”nceput sa funcÈ›ioneze in 3 cilindri (numai pe benzina. Pe gaz mergea rotund in toÈ›i 4). Pe tester, misfire la cilindrul 1. Am schimbat un injector È™i degeaba. In lipsa de fonduri am mers aÈ™a câteva săptămâni (pornirea se făcea pe benzina urmând sa trec pe gaz È™i totul sa fie ok). In urma unui drum lung am ajuns la destinaÈ›ie È™i doua zile mai târziu, surpriza. MaÈ™ina nu mai pornea. Am tractat o pana la un service unde verdictul a fost pompa de benzina moarta È™i alte doua injectoare duse. Am inteles ca era ceva mizerie in rezervor pe care mecanicul a scos-o afara cu ajutorul altei pompe. Alte doua injectoare È™i o pompa mai târziu, când am luat maÈ™ina din service tot mergea in suturi iar pornirea nu se făcea la prima cheie. De câteva zile È™i pompa asta pare dusa. MaÈ™ina porneÈ™te abia după câteva “ciocane†aplicate Pompei È™i moare după câteva minute. Zgomotul Pompei e neregulat È™i se aude cum scade in intensitate pana când se opreÈ™te, implicit È™i motorul. Am inteles ca maÈ™ina nu are filtru de benzina in afara de acel pliculeÈ› de ceai (pompa pe care o am acum nu e prevazut cu el) È™i cel ce face parte din ansamblul pompei dar la o Căutare pe autokarma si UNIX (după an, model È™i motorizare) am găsit filtru de benzina insurubabil Jakoarts dar nicăieri pe net nu am reuÈ™it sa găsesc informaÈ›ii despre unde s ar monta sau dacă maÈ™ina e prevăzută cu aÈ™a ceva. Sa fie oare filtrul acela din ansamblul Pompei atât de murdar ”ncât sa strice pompele? Sau maÈ™ina sa fie prevăzută cu acel filtru insurubabil È™i eu sa nu È™tiu de existenÈ›a lui iar el sa fie atât de ”mbâcsit ”ncât sa cauzeze aceste probleme? MenÈ›ionez ca masina are 197k km. Orice sfat este de ajutor. Multumesc.
LE Au fost schimbate bujiile, fisele, bobinele sunt ok, a fost schimbat și un releu al pompei și am măsurat și toate siguranțele și releele iar pompa primește curent suficient.
MaÈ™ina a mers perfect pana când am rămas odată fără benzina (flotorul nu indica nivelul corect). Dând la automat in necunoÈ™tință de cauza, am ars pompa de benzina. După montarea unei alte pompe am plecat la un drum de 300km. Totul bine. Spre final am simÈ›it o gâtuire a maÈ™inii È™i check Engine in bord. MaÈ™ina a ”nceput sa funcÈ›ioneze in 3 cilindri (numai pe benzina. Pe gaz mergea rotund in toÈ›i 4). Pe tester, misfire la cilindrul 1. Am schimbat un injector È™i degeaba. In lipsa de fonduri am mers aÈ™a câteva săptămâni (pornirea se făcea pe benzina urmând sa trec pe gaz È™i totul sa fie ok). In urma unui drum lung am ajuns la destinaÈ›ie È™i doua zile mai târziu, surpriza. MaÈ™ina nu mai pornea. Am tractat o pana la un service unde verdictul a fost pompa de benzina moarta È™i alte doua injectoare duse. Am inteles ca era ceva mizerie in rezervor pe care mecanicul a scos-o afara cu ajutorul altei pompe. Alte doua injectoare È™i o pompa mai târziu, când am luat maÈ™ina din service tot mergea in suturi iar pornirea nu se făcea la prima cheie. De câteva zile È™i pompa asta pare dusa. MaÈ™ina porneÈ™te abia după câteva “ciocane†aplicate Pompei È™i moare după câteva minute. Zgomotul Pompei e neregulat È™i se aude cum scade in intensitate pana când se opreÈ™te, implicit È™i motorul. Am inteles ca maÈ™ina nu are filtru de benzina in afara de acel pliculeÈ› de ceai (pompa pe care o am acum nu e prevazut cu el) È™i cel ce face parte din ansamblul pompei dar la o Căutare pe autokarma si UNIX (după an, model È™i motorizare) am găsit filtru de benzina insurubabil Jakoarts dar nicăieri pe net nu am reuÈ™it sa găsesc informaÈ›ii despre unde s ar monta sau dacă maÈ™ina e prevăzută cu aÈ™a ceva. Sa fie oare filtrul acela din ansamblul Pompei atât de murdar ”ncât sa strice pompele? Sau maÈ™ina sa fie prevăzută cu acel filtru insurubabil È™i eu sa nu È™tiu de existenÈ›a lui iar el sa fie atât de ”mbâcsit ”ncât sa cauzeze aceste probleme? MenÈ›ionez ca masina are 197k km. Orice sfat este de ajutor. Multumesc.
LE Au fost schimbate bujiile, fisele, bobinele sunt ok, a fost schimbat și un releu al pompei și am măsurat și toate siguranțele și releele iar pompa primește curent suficient.