Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Sâm Iun 16, 2012 1:31 pm

Asa cum am spus mai sus tot traseul de turbina/intercooler/egr la un diesel turbo merge pe o pelicula de ulei.Pe acel traseu merge si aerul care intra in turbo din intercooler dupa ce este racit. Daca pe furtune sunt pete de ulei in 99% din cazuri atunci aceste pete de ulei sunt asociate cu pierderile de presiune(mai mici sau mai mari). Este bine ca un motor diesel sa fie tinut curat, pentru a putea observa aceste pete de ulei si eventualii pori din furtunele de presiune sau pierederile pe la coliere.
De ceva vreme am in plan (dar nu am avut timp) sa inlocuiesc traseul original de admisie al masinii (furtunele de presiune) cu un traseu din teava. Sunt doua mari avantaje: timpul de reactie al turbinei din momentul apasarii acceleratiei va scadea(spre deosebire de furtunele masinii de presiune care in momentul apasarii acceleratiei iti dau un timp mort datorita expansiunii lor sau mai pe romaneste umflarii- este asemanator cu schimbarea furtunaselor de frana cu cele metalice) si altul ar fi tocmai acesti mici pori care pot aparea intr-un furtun de cauciuc.

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Lun Iun 18, 2012 10:27 am

QUOTE (Varcolac @ Jun 14 2012, 09:19 PM) @n.vasiliu
cred ca este destul de simplu daca ai filtru de particule sau nu (ala cu filtru de particule are o groaza de fire in plus in partea de sus a motorului


Ia sa vedem. Uitandu-te la poza.... are sau n-are?
Fişiere ataşate
20120618_101337.jpg
20120618_101337.jpg (3.3 MiB) Vizualizat de 6624 ori
20120618_101347.jpg
20120618_101347.jpg (2.68 MiB) Vizualizat de 6618 ori

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Iun 18, 2012 10:29 am

Nu are, ai exact acelasi cablaj ca la mine. Si din cate masini cu DPF am vazut pana acum, la toate cand pui contactul se aprinde un martor in bord pe care scrie DPF.
Nu ma contraziceti ca am o Mazda6 in garaj cu filtru DPF.

Eu unul cam asta o fac la Mazda : http://www.dimsport.ro/ro/despre-chiptu ... rticule-27
Scap de durerile de cap cu regenerarea filtrului, nu mai baga motorina in baia de ulei cand vrea ea....etc.

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Lun Iun 18, 2012 3:28 pm

@n.vasiliu, confirm, Nu ai filtru de particule!

am fost la mitsubishi la service (am vacut o verificare a codurilor de eroare) mi-au confirmat ca senzorul DPF este bulit ( la ei costa 400 ron), la dezmembrari 100 ron si acum astept pret de la magazin de piese.
ideea este ca din cauza acestui senzor, filtru de particule nu s-a mai regenerat si in momentul in care a ajuns la nivelul 1 de "umplere" a bagat masina in safe mode(limp), dupa ce pun senzor nou (si resetez codurile de eroare) trebuie sa o scot pe autostrada (min 2200 rpm, min 80 km/h si cu motorul cald) ca sa isi faca regenerarea (daca nu , la mitsu in service din nou pentru regenerare fortzata).

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Iun 18, 2012 4:36 pm

Iti recomand treapta 3/ 3000rpm/ minim 50km ca si distanta parcursa.

Avatar utilizator
goku_sport
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 05, 2010 12:51 am

Mesaj de goku_sport » Vin Feb 15, 2013 5:44 pm

salutare!!!
de vreo 2 luni am si eu cam aceeasi problema.daca o las pornita intre 5 si 10 min din diferite motive, dupa nu mai trage, nu mai are demaraj.de multe ori ajungeam cu greu la 100 la ora dupa care se simtea ca o cadere de putere si pur si simplu masina se comporta ca si cum nu ar avea turbo.de multe ori isi revine dupa o pauza oprita de 2 3 ore, alte ori nu.am fost cu ea la mecanic si momentan nici eiinu stiu ce poate fii.sa specific masina este rulata in italia iar aici modelul asta 2.0 di-d 140 nu prea este, nu au experienta ,ei fac o comparatie cu audi si vw avand acelas motor. ideea e ca nu e o problema regulata sa imi faca mereu la fel.un ex:dupa o fugareala de vreo 40km intre 130 si 180 p autostrada , am in prins o coada de vreo 7,8 minute in care am mers 300 metri cu 1 viteza, dupa care foarte greu a ajuns pana la 100 km la ora unde a fost ca un prag unde turbo era 0, acceleratia la maxim motorul nu se tura si am ajuns in lung parca pana la 120km\h.dupa 5 6 km am oprito cam 15 min(o cafea intr'un peco) dupa care sia revenit. imi puteti sugera ce ar putea fii.. ca sa nu ajung sa demontez turbina?(o varinata a mecanicilor italieni). in general imi face asa cand e pornita p loc , cateodata.. mai des cateaodata mai deloc. am citi cam tot aici sii cam jumatate din tot e si la mine. mersii

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Vin Feb 15, 2013 6:02 pm

lancerul di-d din 2008 are EGR

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Lun Feb 25, 2013 10:04 am

@goku_sport

Verifica circuitul de vacuum.
La mine s-a rezolvat cu inlocuirea capacului de culbutori. Are o supapa incapsulata in el care nu poate fi schimbata/reparata.

Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Lun Feb 25, 2013 11:45 am

QUOTE (goku_sport @ Feb 15 2013, 05:44 PM) salutare!!!
de vreo 2 luni am si eu cam aceeasi problema.daca o las pornita intre 5 si 10 min din diferite motive, dupa nu mai trage, nu mai are demaraj.de multe ori ajungeam cu greu la 100 la ora dupa care se simtea ca o cadere de putere si pur si simplu masina se comporta ca si cum nu ar avea turbo.de multe ori isi revine dupa o pauza oprita de 2 3 ore, alte ori nu.am fost cu ea la mecanic si momentan nici eiinu stiu ce poate fii.sa specific masina este rulata in italia iar aici modelul asta 2.0 di-d 140 nu prea este, nu au experienta ,ei fac o comparatie cu audi si vw avand acelas motor. ideea e ca nu e o problema regulata sa imi faca mereu la fel.un ex:dupa o fugareala de vreo 40km intre 130 si 180 p autostrada , am in prins o coada de vreo 7,8 minute in care am mers 300 metri cu 1 viteza, dupa care foarte greu a ajuns pana la 100 km la ora unde a fost ca un prag unde turbo era 0, acceleratia la maxim motorul nu se tura si am ajuns in lung parca pana la 120km\h.dupa 5 6 km am oprito cam 15 min(o cafea intr'un peco) dupa care sia revenit. imi puteti sugera ce ar putea fii.. ca sa nu ajung sa demontez turbina?(o varinata a mecanicilor italieni). in general imi face asa cand e pornita p loc , cateodata.. mai des cateaodata mai deloc. am citi cam tot aici sii cam jumatate din tot e si la mine. mersii


salut si eu am aceeasi problema .... pana acum am schimbat : senzor de presiune (langa intercooler) , egr-ul, electroventilul de comanda al geometriei variabile, capsula de vacum de pe turbina, softul motor, am verificat firele care merg de la senzorul de presiune la calculator ( sa nu aiba scurt), am schimbat toate internele din turbina, si degeaba , cateodata tot nu trage. pe tester apare doar : underboost condition.

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Lun Feb 25, 2013 1:47 pm

@sby,

Acelasi hint ca si pt goku_sport.
Verifica circuitul de vacuum. Stranguleaza furtunul care intra in capacul de la culbutori si vezi daca se misca axul de la turbina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori