Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Lun Feb 25, 2013 2:36 pm

daca te referi la pompa tandem ... am schimbat- o si aia , doar am omis-o din lista de mai sus

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Lun Feb 25, 2013 3:57 pm

@Sby,

Degeaba schimbi pompe si supape daca pierzi vacuum pe traseu.
Incearca si ce ti-am zis eu. Poate ai noroc.
BTW, vezi ca mai e o supapa care poate pierde vacuum in racitorul de la EGR care e undeva in spatele motorului.

Avatar utilizator
goku_sport
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 05, 2010 12:51 am

Mesaj de goku_sport » Vin Mar 01, 2013 11:43 am

....sper sa nu zic o prostie...
dar la mine se pare ca au gasit buba.sincer sa ma exprim exact..e mai greu.au zis ca ar fi sost problema cu ceva tuburi care pleca de la EGR spre acea electrovalvola sau unde or pleca ele ,(sunt sub EGR) , electrovalvola de deasupra turbinei(in poza lui varcolac 0244).de fapt aia nu ar comanda turbin in anumite momente din cauza lipselor de date de la...(sincer nu mai tin minte) in final nu stiu care tuburi ar fi fost alocuri in fundate.toata afacerea nu ma ajuns mult 50E, in cazul meu.a fost pusa p un test la electricianauto.....sper sa va fiu de folos p.s.la mine facea nazuri doar cand o tineam pornita static mai mult de 7,8 minute

Avatar utilizator
The Hammer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 23, 2008 8:44 am

Mesaj de The Hammer » Sâm Iun 08, 2013 12:39 pm

va salut dupa o perioada foarte mare in care nu am mai intrat pe forum. ca sa fiu cat se poate de succint, lancerul meu are aproape 180.000 km , si de mai bine de 100.000 este resoftat. Cam din toamna trecuta a inceput si mie sa imi faca turbina probleme, am fost la mcar, am fost la bosch ploiesti, am fost la un service vw in buzau si toti mi-au zis sa schimb turbina. intrucat mi-au dat niste scoruri toti incepand cu 10.000 RON pana la 15.000 RON pentru inlocuire am zis ca mai astept cu atat mai mult cu cat raspunsul mi s-a parut dat in graba.
La mine se intampla in felul urmator, in fiecare dimineata cand plec din fata portii ( deci prima pornire ) mers normal, 1-a, 2-a ,3-a , 4-a si pe la a5-a cam pe la 120-130 km/h intra in limp mode, fara martori sau orice altceva. merg asa inca vreun km , doi, opresc masina la prima intersectie, pornesc din nou , merge toata ziua normal. Am si zile cand nu face dar treaba asta se intampla doar daca nu iert acceleratia nici un moment si daca apuc 160 km/h nu mai intra in limp mode. In schimb (nu stiu daca are vreo legatura) doar in zilele in care sunt peste 10 grade afara, in toamna/iarna cand e mai frig nu am scapare.Repet, poate e doar o coincidenta vis-a-vis de temperaturile exterioare,nu stiu.
Acum un alt service mi-a spus tot ca prin inlocuirea turbine am face treaba, deoarece problema mea ar fi ca uneori nu stiu ce clapeta nu se deschide (nu sunt un conaisseur in materie de mecanica ).
As merge pe mana lor, turbine am gasit de cumparat, undeva pe la 3.500 RON, dar m-a pus alexutzu pe ganduri....
Si , mai am o problema, dar asta e din vina softului ( garnitura de chiuloasa - SPER sa fie doar garnitura! ) dar asta pe alt topic vorbim.
In rest , nu mi-a facut neplaceri masina, in ciuda faptului ca : este alergata de parca nu ar fi a mea, are totusi 180.000 km, si cum spuneam ma asteptam la figuri de la cip mult mai devreme...

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Sâm Iun 08, 2013 11:22 pm

sfatul meu e sa verifici intai circuitul de vacuum ...
si cel mai indicat e sa-ti faci o constatare la o reprezentanta ...

Avatar utilizator
The Hammer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 23, 2008 8:44 am

Mesaj de The Hammer » Dum Iun 09, 2013 12:18 am

am fost si la reprezentanta, dupa cum am spus, m-au sfatuit si in scris sa schimb turbina, nota de plata- priceless

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Dum Iun 09, 2013 12:49 am

La banii care-i cer la reprezentanta ia in calcul un upgrade la turbina. N-ai ce pierde.

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Joi Dec 19, 2013 4:02 pm

Salutare! A revenit si la mine problema cu Limp mode dupa fix 2 ani...numai ca acum nu mi s-a aprins nici`un martor pe bord ci doar nu mai trage la turatie mica,cum ajunge pe la 3000rpm incepe si rupe aderenta,pana atunci e moarta.. am mai postat pe ici pe colo dar am primit prea putine pareri,se pare ca nu prea mai sta lumea pe forum sau nu vor sa mi raspunda si mie... am schimbat bujiile recent si am citit mai sus ceva de genu ca si-a schimbat garnitura de la culbutori si masina merge perfect acum,eu am schimbat bujjile(dar garnitura de la culbutori,nu!)si imediat cum am iesit din service masina nu a mai tras deloc... poate are vreo legatura..

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Joi Dec 19, 2013 5:13 pm

eu am schimbat capacul de la culbutori si s-a rezolvat.

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Vin Dec 20, 2013 8:22 pm

ai schimbat si bujiile cumva inainte sa schimbi si capacul de la culbutori?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori