Pagina 193 din 195

Scris: Mar Feb 13, 2018 4:43 pm
de spinner
Pedala e conectata doar electric de restul motorului, de unde (probabil) si senzatia de pedala moale. Din ce povestesti, e posibil sa ai nevoie de o curatare a clapetei de acceleratie.

Scris: Joi Feb 15, 2018 3:11 pm
de Mandela
Am fost sa-mi curete clapeta de acceleratie, era chiar f murdara. Toate bune si frumoase se simte ca raspunde mai repede dar a aparut o problema, bine ca trebuie sa ma intorc sa-mi schimbe cureaua de accesorii. Ideea e ca in timpul mersului daca o scot din viteza, imi raman turatiile pe la 1300-1500rpm si scad deabea cand ma opresc complet....asta de la ce o mai fi? macar ca o idee pana cand ma duc sambata inapoi la service

Scris: Joi Feb 15, 2018 3:53 pm
de Alex44
O sa treaca turatul in gol intr-o zi doua dupa ce se recalibreaza.

Scris: Joi Feb 15, 2018 3:54 pm
de Mandela
Se recalibreaza singura sau trebuie sa ma duc la service sa le cer sa o recalibreze?

Scris: Joi Feb 15, 2018 6:20 pm
de Alex44
Singurica, intr-o zi doua sau aprox 100km (cifre din burta nu e ceva fix, dar am curatat mai multe clapete si toate fac asa putin timp dupa probabil deoarece masina primeste ceva mai mult aer decat era obisnuita)

Scris: Joi Feb 15, 2018 7:15 pm
de Mandela
Multumesc pt raspuns . M-ai linistit /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />

Scris: Mar Feb 20, 2018 1:50 am
de lukas75
QUOTE (cristi4x4 @ Jan 12 2018, 12:14 PM) Daca axele cu came impreuna cu culbutorii nu sunt atacate reparatia motorului tau nu sare de 3000-3500 de lei piese+manopera.Bine aici nu vorbim de preturi de reprezentanta.
Motoarele SH sunt loterie.

O idee cine s ar incurca s ail repare. Am gasit ceva in Bucuresti Ilfov RECOTECH insa nu puteau da un deviz ....sa le duc trimit motorul ..... Pb e la cuzineti si arborele cotit ..... "cuzinetii sunt invartiti in blocul motor, arborele trebuie rectificat si apoi pompa ulei si segmentare " In rest nu sunt alte daune ..... pistoanele is K .....

Scris: Dum Iul 22, 2018 9:40 pm
de nini
QUOTE (42r14n @ Feb 9 2018, 08:57 AM) Salutare! Am Mitsubishi Lancer 2.0 Did 2008 si se aude un zgomot gen ca la tractor.Mai ales la rece in primele 15 minute de cand pornesc motorul si mai ales daca plec direct cu el si nu il las sa isi faca ciclul de functionare.Mecanicul spune ca ar fi volanta pentru ca, atunci cand ridic piciorul de pe ambreiaj apar trepidatii in volan si cand o apas mai repede, se unde un"clanc".Pe langa asta in ultimele zile cand accelerez pe la 1800 de turatii se aude un zgomot usor ca si cum ar trage aer fals turbina "suierat".Si din cand in cand simt miros de gaze de esapament inauntru,dar asta mai rar.Oricum voi merge saptamana asta sa ii fac o diagnoza cap-coada.Ma intereseaza daca a mai avut cineva astfel de probleme, de volanta nu imi fac griji dar nu stiu ce ar putea fi la motor.Multumesc!
poate fi racordul flexibil de la evacuare. in compatimentul motor imediat ce galeria iese din motor - celputin asa e la 1.5 benzina.
am avut si eu aceleasi simptome cu ale tale si aceasta a fost cauza.

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Scris: Vin Noi 02, 2018 3:42 pm
de ursul_bipolar
De ceva timp tot aud la puntea fata pocnituri (poc poc poc) la fiecare denivelare pe care o iau cu viteza mica, la ambele roti. Daca drumul nu are denivelari sau gropi sau sine de tramvai nu se aude nimic.
Ultima data cand am verificat puntea fata nu au gasit nimic. Poate fi de la amortizoare, flanse etc? Capete de bara? S-a mai confruntat cineva cu problema asta? E destul de enervanta.

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Scris: Dum Noi 11, 2018 11:42 pm
de nini
Eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare fata si zgomotele au disparut.