Pagina 1 din 1

Scris: Mar Noi 22, 2011 9:13 pm
de andreiAAA
A avut cineva probleme cu ambreiajul? eu am un lancer motor 1.5 si la numai 16500 km, incercand sa urc o panta de 30 grade am ramas infipt.....mai mult ambreiajul e prajit de parca am facut toti km cu piciorul pe ambreiaj si bineinteles ca am primit raspunsul ca e vina mea......cred ca este de precizat ca am urcat cam 10 metri pana a murit si am ramas masca tinand cont ca am urcat acea panta de multe ori si cu mai multe feluri de masini si motorizari.
Cunosc un caz cu un alt lancer care a patit la fel si eram curios daca mai sunt si alti

Scris: Mie Noi 23, 2011 10:01 pm
de DaniD25
Eu am patit-o cu un outlander...daca vrei detalii ti le ofer. La lancer nu am prea multi km si nu ma pot pronunta.

Scris: Mie Noi 23, 2011 11:54 pm
de andrei
Din moment ce a intrebat, cred ca vrea si detalii. Nu pare a fi o persoana care vrea sa faca doar un sondaj.

Scris: Joi Noi 24, 2011 7:06 am
de DaniD25
Am un Outlander 2.0turbo benzina 2006, un motor puternic cu un cuplu f mare ce a venit pe final de generatie la modelul resp. In aceste conditii japonezii nu au inlocuit decat motorul si brusc au aparut cateva probleme: rezervor de 50l la motor 2.0 turbo => autonomie 300km....naspa rau de tot.

In fine: au lasat acelasi ambreiaj desi a aparut o putere cu peste 30% mai mare decat la cel mai puternic motor standard: automat uzura prematura a ambreiajului. La 100k km m-a lasat. (si am inteles ca am fost un norocos)

Nu te lasa brusc.
Faza 1: Incepe ca si cum ai avea gheata sub roti adica derapeaza putin, motorul se tureaza si apoi masina tasneste.
Faza 2: la mot puternic: esti intr-a 3-a si o calci...motorul intai se tureaza in gol, apoi deodata tasneste masina.
Faza 3: fazele 1 si 2 se amplifica din ce in ce. Este deja momentul sa te gandesti serios la bagarea mainii in buzunar. Cu cat o faci mai repede cu atat ai sansa sa salvezi volanta.
Faza 4: Sa-l stapanesti sanatos, e nou si te va tine cel patin cat asta vechi!

Cam asta e povestea mea. Pe sectiunea de outlander este un subiect destul de mediatizat dar inca o data cu scuzele de rigoare pentru ca am fost oarecum off topic (dar provocat de un admin) povestea mea se refera la un alt model de mitsu. (cost rep la mitsu cta 4000lei cu manopera fara volanta si un ansamblu suport pentru toba de esapament care nu mai stiu cat a fost ca sa-l scad)

Succes si tine-ne la curent!

Scris: Joi Noi 24, 2011 8:45 pm
de nini
eu am schimbat un ambreiaj la un peugeot 107, si pe langa fazele descrise de @danid25, in faza 2 si 3 ambriajul incepe sa suiere, destul de puternic in treapata I, cand incepi sa ridici piciorul de pe pedala si incepe sa cupleze ambreiajul.
la lancer pana acum o singura data l-am simtit fortat, cand am urcat cu spatele o panta destul de accentuata.

Scris: Lun Dec 05, 2011 1:06 pm
de DaniD25
Am cautat in hartii si am gasit: Ambreiaj nou fara volanta si manopera 3.700ron incl TVA.

Scris: Dum Dec 25, 2011 3:50 pm
de shmax
eu am schimbat ambreiajul la lancerul meu la 33000 de km ... la mine s-a intamplat din senin ... eram in mers si deodata nu a mai vrut sa traga ... masina se tura dar nu inaintam odata cu cresterea turelor... am fost la reprezentanta ... mi-au facut o oferta .. cred ca 1800 ron au fost piesele si inca vreo 400 sau 600 ron manopera

Scris: Lun Dec 26, 2011 7:18 pm
de DaniD25
Cam putini km...ce s-a intamplat? raman surprins... de garantie n-ai putut sa te legi?

Scris: Vin Ian 06, 2012 5:23 pm
de andrei
Cam greu, ambreiajul din cate stiu eu are statut de consumabil. Iar daca prezenta si ceva urme de patinare, invocau foarte usor motivul de exploatare necorespunzatoare.

Scris: Vin Ian 06, 2012 9:26 pm
de DaniD25
Eu can am schimbat ambreiajul nu mai aveam garantie asa ca nu am avut cum sa mai am pretentii. Dar cred ca daca nu ai prea multi km poti sa incerci ceva...cred.