Lancer 2008 - aer conditionat
- florin1979
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 17, 2011 4:55 pm
- florin1979
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 17, 2011 4:55 pm
QUOTE (Andrei_Iasi @ Jun 17 2012, 09:16 PM) am rezolvat problema cu temperatura prea mica- schimbat modul AC. acum la 23-24 de grade e f bine.
Modul AC inseamna computerul de clima?
Si eu am probleme, am schimbat vreo doua cat era masina in garantie, acum nu mai e...
La mine e problema iarna, de regula la drum lung, prin oras e OK. La drum lung nu baga cald, dar nu de la inceput, dupa o vreme, si nu mereu. Ridic temperatura pana la 28 de grade si nimic, baga tot rece/calai, daca dau la 29 baga super cald la maxim.
Modul AC inseamna computerul de clima?
Si eu am probleme, am schimbat vreo doua cat era masina in garantie, acum nu mai e...
La mine e problema iarna, de regula la drum lung, prin oras e OK. La drum lung nu baga cald, dar nu de la inceput, dupa o vreme, si nu mereu. Ridic temperatura pana la 28 de grade si nimic, baga tot rece/calai, daca dau la 29 baga super cald la maxim.
QUOTE (florin1979 @ Apr 7 2013, 12:24 PM) Ce ai curatat...aeroterma?
Si cum ai curatat ventilatorul? Ca l-am demontat, am scos "palele"si mai departe nu am stiut ce sa-i fac asa ca l-am dat cu spray de curatat electrice, (la sfaturile si promisiunea unui alt ventiltor nou), si degeaba tot asa imi face.
Si cum ai curatat ventilatorul? Ca l-am demontat, am scos "palele"si mai departe nu am stiut ce sa-i fac asa ca l-am dat cu spray de curatat electrice, (la sfaturile si promisiunea unui alt ventiltor nou), si degeaba tot asa imi face.
Eu am doua probleme cu AC-ul:
1. Ventilatorul imi face ca toti dracii, se pare ca e descentrat rotorul si cel mai porbabil trebuie sa-l schimb. Stie careva cat costa si unde e mai ieftin?
2. Pe modul automat, tine temperatura corect, dar parca imi baga aer la inceput doar prin fata, de ma ia durerea de cap. Ma obliga tot timpul sa-l pun pe degivrare + picioare.
1. Ventilatorul imi face ca toti dracii, se pare ca e descentrat rotorul si cel mai porbabil trebuie sa-l schimb. Stie careva cat costa si unde e mai ieftin?
2. Pe modul automat, tine temperatura corect, dar parca imi baga aer la inceput doar prin fata, de ma ia durerea de cap. Ma obliga tot timpul sa-l pun pe degivrare + picioare.
QUOTE (Prime @ Aug 1 2013, 02:24 PM) 2. Pe modul automat, tine temperatura corect, dar parca imi baga aer la inceput doar prin fata, de ma ia durerea de cap. Ma obliga tot timpul sa-l pun pe degivrare + picioare.
Pentru 2. Este normal sa bage aerul doar prin fata pentru ca asa considera ca ar fi cel mai eficient sa creeze o atmosfera comfortabila in special pe timp de vara pentru ca este nevoie de un flux constant de aer pe "zonele deschise" ( maini, cap ) pentru a te racori si a consuma cat mai putin posibil. Totusi daca te deranjaza stiam ca era o metoda de a-i schimba setarile din fabrica pentru modul automat printr-o combinatie de butoane, daca mai ai manualul cauta in el, parca acolo vazusem.
Pentru 2. Este normal sa bage aerul doar prin fata pentru ca asa considera ca ar fi cel mai eficient sa creeze o atmosfera comfortabila in special pe timp de vara pentru ca este nevoie de un flux constant de aer pe "zonele deschise" ( maini, cap ) pentru a te racori si a consuma cat mai putin posibil. Totusi daca te deranjaza stiam ca era o metoda de a-i schimba setarile din fabrica pentru modul automat printr-o combinatie de butoane, daca mai ai manualul cauta in el, parca acolo vazusem.
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Bine v-am gasit. Am un Lancer 1.6 luat de o saptamana, deci nou, cu doar 190 km la bord, deci cat se poate de virgina...
Toate bune si frumoase pana acum, insa o mica nelamurire as avea.
Apasand butonul de climatizare, cel din mijloc, cu fulgul de nea, compresorul porneste imediat, aer rece baga ( am garaj incalzit) , INSA odata cu pornirea compresorului, porneste pret de cateva secunde si ventilatorul de racire de sub capota, apoi se opreste singur.
Experienta asta este la fel indiferent de temperatura motorului, deci ventilatorul porneste chiar daca motorul este rece.
E normala treaba asta? Multumesc!
L.E Se pare ca am postat eronat la sectiunea Lancer 2008, imi cer scuze.
Toate bune si frumoase pana acum, insa o mica nelamurire as avea.
Apasand butonul de climatizare, cel din mijloc, cu fulgul de nea, compresorul porneste imediat, aer rece baga ( am garaj incalzit) , INSA odata cu pornirea compresorului, porneste pret de cateva secunde si ventilatorul de racire de sub capota, apoi se opreste singur.
Experienta asta este la fel indiferent de temperatura motorului, deci ventilatorul porneste chiar daca motorul este rece.
E normala treaba asta? Multumesc!
L.E Se pare ca am postat eronat la sectiunea Lancer 2008, imi cer scuze.
Salutare.
In urma cu circa o luna am descoperit ca am o problema cu aerul conditionat. Mentionez ca din momentul in care am cumparat masina aerul a fost pornit 99% din timp si lasat pe auto. Modificam doar temperatura.
Sa revenim la problema. Mergeam pe A1 si sotia imi spune ca la ea baga aer rece. La mine era cald si bine . Am verificat gurile frontale. Am observat ca prin gura din partea stanga baga aer fierbinte, prin cele din mijloc deloc, iar prin cea din dreapta rece.
Am mai facut cateva teste. Daca butonul care regleaza directia din care sa sa vina aerul este pozitionat pentru aer frontal, aerul cald este directionat prin toate cela 4 guri frontale. Daca revin pe auto, aer cald am doar la gura din stanga.
Cu ocazia acelui drum am observat ca parbrizul se abureste destul de tare, noaptea devenind deranjant. Ca si rezolvare trebuia sa orientez aerul cald prin gurile de la baza parbrizlui.
A mai avut cineva genul asta de probleme, sau are cineva idee cum se rezolva?
In urma cu circa o luna am descoperit ca am o problema cu aerul conditionat. Mentionez ca din momentul in care am cumparat masina aerul a fost pornit 99% din timp si lasat pe auto. Modificam doar temperatura.
Sa revenim la problema. Mergeam pe A1 si sotia imi spune ca la ea baga aer rece. La mine era cald si bine . Am verificat gurile frontale. Am observat ca prin gura din partea stanga baga aer fierbinte, prin cele din mijloc deloc, iar prin cea din dreapta rece.
Am mai facut cateva teste. Daca butonul care regleaza directia din care sa sa vina aerul este pozitionat pentru aer frontal, aerul cald este directionat prin toate cela 4 guri frontale. Daca revin pe auto, aer cald am doar la gura din stanga.
Cu ocazia acelui drum am observat ca parbrizul se abureste destul de tare, noaptea devenind deranjant. Ca si rezolvare trebuia sa orientez aerul cald prin gurile de la baza parbrizlui.
A mai avut cineva genul asta de probleme, sau are cineva idee cum se rezolva?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 73 vizitatori