toba sport pt diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Mie Feb 20, 2008 1:56 am

Va cer opinia in privinta achizitionarii unei tobe sport pt un 2 L DID.Ma intereseaza cam cat ar costa o astfel de toba.In primul rand sa precizez ca nu ma intereseaza sa castig cai, ma intereseaza sunetul.Deci as vrea sa aflu niste preturi aproximative, daca motorul creste mai repede in ture, daca se modifica parametrii noxelor (nu vreau sa am probleme la inspectia tehnica), daca o sa am probleme la iesirea din tara si in general cu politia si daca imi pierd garantia.Va multumesc.Astept raspunsuri

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Feb 20, 2008 8:12 am

Eu spun ca poti sa fii linistit cu zgomotul ca la diesel nu fac urat tobele sport, am vazut la cineva pe un Toledo, o toba direct-flow care era super cuminte la zgomot. Deci politia nu o sa te deranjeze. Cat despre garantie, din ce mi-au spus cei de la M Car, poti sa schimbi ce vrei dupa catalizator spre toba finala. Tobele se pot incadra de la 100 RON pana la 1000 RON, chiar si peste. Eu la a mea vreau sa pun o toba gen cea din poza, am gasit de la mai multe firme dar inca nu m-am hotarat.
Fişiere ataşate
magnaflow.jpg
magnaflow.jpg (36.49 KiB) Vizualizat de 7986 ori

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Mie Feb 20, 2008 2:00 pm

Foarte fain arata.Si cam cat te-ar costa toba aia?Daca ii pun si filtru de aer sport, cred ca se poate obtine un sunet chiar frumos.Nu ma astept sa sune ca un benzinar, dar oricum cred ca va fi o modificare substantiala a sunetului.Mai astept opinii, eventual si o recomandare (ceva sub 500 lei).Se modifica cantitatea noxelor?Adica voi avea probleme la ITP?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Feb 20, 2008 2:44 pm

Tobele Magnaflow parca sunt pe la 4-5 mil. Daca nu scoti catalizatorul nu are de ce sa creasca cantitatea de noxe.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Vin Feb 22, 2008 12:45 am

totusi m-am mai interesat si mi-a zis cineva ca nu e indicat sa montezi toba sport pe diesel

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Vin Feb 22, 2008 7:31 am

QUOTE (paul.todea)totusi m-am mai interesat si mi-a zis cineva ca nu e indicat sa montezi toba sport pe diesel

Poti sa montezi, stai linistit. Dar, daca ti-e teama de ceva poti sa pui doar finala, eu cred ca asa o sa fac pentru ca nu imi place de nicio culoare finala la cea stock.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Vin Feb 22, 2008 10:12 am

Pai de finala era oricum vorba.Oricum nu vreau ceva f galagios, pt ca ar fi prea mare disconfortul la drum intins.Vreau ceva sa faca galagie dupa 3000 de ture.Nu stiu daca gasesc ceva de genul asta.

Avatar utilizator
Ursu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 11, 2007 2:14 pm

Mesaj de Ursu » Dum Feb 24, 2008 1:00 am

daca vrei sa auzi cva la diesel scoate i toate tobele )!!nu se merita sa i pui toba pt ca nu se aude deloc...

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Dum Feb 24, 2008 5:40 pm

pe cuvant ca nu stiu ce sa mai cred

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Mar 14, 2008 8:23 pm

Cum e ? Ai ajuns la vreo concluzie ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori