Pagina 2 din 5

Scris: Mar Feb 03, 2009 5:49 pm
de spatciuk
ei, in limita legala am lasat-o pe sotia mea sa conduca intr-o seara de la bucuresti la ploiesti pe cruise control la 80 la ora. am scos undeva pana in 7 consum.

in rest nu se poate conduce in limita legala ca nu ne permit drumurile, adica nu pot sta sa fac 10-12 ore bucuresti nadlac, trebuie facut in 6-7 ore, nu? ca ne apuca noaptea. pe bune...

Scris: Mar Feb 03, 2009 11:42 pm
de zimbet
da intradeva... cred ca de asta... mie imi place viteaza... ajung lefer la 160-180km/h... dar o mai iau si mai moale uneori 120-140km/h... in sat sub 99km/h categoric...

Scris: Mie Feb 04, 2009 11:00 am
de Prime
Atunci nu va mai plangeti, fiecare are consumul dupa stilul de condus.

Scris: Vin Apr 03, 2009 1:10 am
de brooklyn
Salut ..de vr-o 250 de km am un lancer 1.8 CVT...si apropos de consum..si eu sunt un pic speriat ..knd am luat o de la reprezentantza avea 14%..dupa vr o suta de km a scazut pe la 12 si ceva..si dupa inca 100 in afara localitatii (din care 40 de km pe autostrada) am reusit sa scot un 10.0%...e kam mare fatza de ce au dat in cartea tehnica. Care e cel mai mic consum (eventual mixt) pe care l ati scos? sper sa se mai lase ..hai nu la 7.9%..macar pe la 8.5%. in rest e ft tare masina si interesant si CVT-ul

Scris: Vin Apr 03, 2009 12:50 pm
de DeBogdan
Mai ai rabdare cu cutia.
Asteapta sa ii inveti particularitatile de functionare.
Pe scurt modul automat - selector in "D" - e pentru confort;
modul Sport - padele sau selector - sunt pentru performante dinamice.

Drum bun...

Scris: Dum Apr 05, 2009 2:53 am
de brooklyn
DeBogdan nu e prima masina cu cutie automata pe care o conduc..intr-adevar e diferentza fata de o cutie automata clasica ..insa te obisnuiesti repede..si faza cu "pozitia D" e primul lucru pe care mi l au spus si dealerii:p revenind la consum - vvede are dreptate..trebuie mangaiata acceleratia in oras sa scoti consum ok:) in fine:) o sa mai postez knd o sa se mai aseze un pic consumul:) bafra

Scris: Dum Apr 05, 2009 9:16 am
de DeBogdan
Nu am zis nimic de genul acesta; in schimb am zis ca are cateva particularitati de functionare.
Hai sa detaliez:
- CVT - are o singura treapta de viteza cu o infinitate de rapoarte de transmitere, in timp ce o transmisie automata are 5, 6, 7 trepte de viteza cu raport fix de transmitere;
- sistemul are in spate controlul autoadaptiv INVECS III - in timp cutia CVT se va adapta necesitatilor tale - doar ca dureaza ceva vreme, nu se intampla peste nopapte.

Consumul scade semnificativ undeva dupa 15000 km.

Pana atunci drum bun.

Scris: Vin Apr 10, 2009 5:01 pm
de brooklyn
Deja la aproape o mie de km s-a mai asezat consumul ..am scos kam 5-6 intre Pitesti-Campulung (condus frumos..fara cruise control)... e de bine..in oras intre 9 si 13..depinde cat e de aglomerat!

Scris: Lun Apr 13, 2009 12:11 am
de brooklyn
...da...deci sunt cel mai mare idot in viatza...azi am trecut schimbatorul de la pozitzia "D" in "P" ..prin toate punctele intermediare in mers:|..eram ft nervos..motorul era turat si am vrut sa schimb :|..cat de idoit pot fi??..nici nu stiu ce a fost in capul meu...am auzit doar un carait aiurea..apoi am franat instantaneu si am adus iar levierul schimbatorului in pozitzia "D"...nu am remarcat nici un fel de problema dupa asta..sper sa nu fi patzit nimik..am mai mers vr-o 40 de km dupa si totul pare normal..:-s..sunt singurul,nu?:P..sper sa aiba ceva protectzie anti-idiot..ca mine:P:P

Scris: Lun Apr 13, 2009 7:42 am
de ligla
poti sa schimbi vitezele(pozitiile) fara sa apesi frana?! nu prea e normal la o cutie automata