Salutari mitsubishilor! A rezolvat cineva eroarea aceasta, simbolul galben de motor sta aprins, l-am sters cu doua VAG-uri diferite si se aprinde iar la a doua cheie. Am schimbat clapeta de admisie aer, cea prinsa de EGR, am curatat din nou EGR, AM VERIFICAT FIR CU FIR CONTACTELE CARE DUC LA CALCULATOR, TOATE SIGURANTELE, CURATAT CU SPRAY MUFELE...NIMIC!
Mai exista distribuitorul vacuumatic de 1400 lei din stanga, intre aripa si vasul de lichid parbriz...curatat mufe, schimbat cu altul care dadea exact aceeasi eroare (!), si atat. Daca aveti solutii, astept bucuros CEVA UTIL si va multumesc anticipat, daca nu, va doresc sa nu patiti asta, afecteaza mai mult psihic decat fizic nerezolvarea problemei...
Mitsu 2007 Bsy Eroare P0488:"circuitul De Control A Al Obturatorului Egr
Am avut probleme cu aprinderea martorului respectiv si dupa ce treceam de 3000 rpm nu mai tragea motorul pana cand nu reporneam motorul, la fel era mesaj de eroare privind functionarea EGR, nu mai stiu ce mesaj.
Solutia a fost inlocuit Bloc comanda vacum, cel de sub vasul de stropitor, am gasit in el contacte oxidate albastrui de la lichidul de parbriz ce curge fix pe el cand este umplut vasul.
Am solutionat problema la un dealer Skoda, motorul este montat si pe Skoda Octavia fabricata in aceeasi perioada, a fost ceva mai ieftin decat la reprezentant Mitsu si dupa semnalmente s-au dus direct la sursa problemei.
La iesirea pe autostrada dupa ce am inlocuit modul inlocuit a scos un "danf" de fum negru pe esapament, dupa care si-a revenit motorul si nu s-a mai aprins martorul.
Solutia a fost inlocuit Bloc comanda vacum, cel de sub vasul de stropitor, am gasit in el contacte oxidate albastrui de la lichidul de parbriz ce curge fix pe el cand este umplut vasul.
Am solutionat problema la un dealer Skoda, motorul este montat si pe Skoda Octavia fabricata in aceeasi perioada, a fost ceva mai ieftin decat la reprezentant Mitsu si dupa semnalmente s-au dus direct la sursa problemei.
La iesirea pe autostrada dupa ce am inlocuit modul inlocuit a scos un "danf" de fum negru pe esapament, dupa care si-a revenit motorul si nu s-a mai aprins martorul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori