Pagina 2 din 2

Scris: Lun Mar 09, 2009 5:47 pm
de goangaus
QUOTE (Dennis_TL @ Mar 9 2009, 05:31 PM) la vw/audi se poate decupla AFR ul adica sistemul antipatinaj si mai exista un buton special pentru a decupla ESP ul , controlul tractiunii si stabilitatii. deci exista .
Exista si mi se pare foarte corect. De ce sa am tot timpul traction control activat cand am nevoie de el doar doua luni pe an?
ESP-ul nu-mi permit sa-l dezactivez...
Ma rog...ziceam si eu.

Scris: Mar Mar 17, 2009 9:30 pm
de Cristian Stancu
Andrei_Iasi pe mine m-ai facut fericit, am anulat controlul de tractiune si parca e alta masina. Imi place la nebunie...pot sa scot fum din roti si cel mai fun, ma pot intoarce ca titirezul. Capacul se scoate f uror, deci daca aveti chef de fun dureaza 30 sec dezactivarea si cam tot atat daca mai vreti sa-l activati la loc.
La drum lung recomand sa fie activat ... ca nu se stie niciodata.

Scris: Mie Mar 18, 2009 7:32 am
de COObra
banuiesc ca se poate pune si un butonel sa nu mai tot scoateti capacul ala.

Scris: Mie Mar 18, 2009 8:53 am
de Vibe
QUOTE (Andrei_Iasi @ Mar 5 2009, 09:31 PM) ...... ii scoateti mufa si gata.....

Din primul post rezulta ca poti sa-i pui linistit un ``butonel``

Scris: Sâm Mar 28, 2009 10:24 am
de Andrei_Iasi
cred ca se poate pune un intrerupator pe unul din firele de la senzor. numai sa gasesti pe cel mai important sa nu te trezesti ca "functioneaza" partial

Scris: Mar Sep 15, 2015 12:44 am
de adi.marculescu
Salutari tuturor.Sunt posesor de czt de o saptamana,am mai avut 2 honde.Referitor la poza,presupun ca mufa cea neagra care e deconectata este cea care trebuie scoasa,care teoretic ar trebui sa fie contectata in locul incercuit.Spun bine?

Am incerca si varianta cu siguranta,dar nu ma prea incanta.Si am observat ca atunci cand scot siguranta se mai opreste si ABS'ul.Daca fac operatiunea aceasta cu mufa deconectata,va fi la fel?Si abs'ul va fi dezactivat?Astept un raspuns.Multumesc anticipat!

Scris: Mar Sep 22, 2015 3:36 pm
de george94dab
E o singura mufa care se conecteaza in acel locas celelalte stau scoase ,nu au treaba!
Daca scoti mufa ramai cu ABS-ul e cel mai save mod! Eu merg vara cu el OFF si iarna ON!

Scris: Sâm Sep 17, 2016 6:53 pm
de stefanpomarac
Un pic off topic, dar tot despre ESP. De ceva vreme se aprinde martorul in general cand fac manevre de parcare. La repornirea motorului senzorul nu ramane aprins. La diagnoza a aparut eroare pe unul din senzorii ESP si doar atat. Am inteles de la mecanic ca acesti senzori sunt intr-o pompa, destul de costisitoare.
S-a mai intalnit cineva cu erori similare?