Oprire Brusca Motor
- marocanu2009
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm
@cozmin:Inclin sa iti dau dreptate pentru ca ceea ce spui tu este plauzibil avand in vedere ca aveam un GPS care se incarca plus detectorul radar, dezaburirea pornita.Si dupa cum am mai spus in momentul actionarii geamului lumina de pe bord s-a manifestat ca la o variatie de tensiune a unui bec obisnuit
@Danyutz:Nu cred ca este vinovata benzina, eu nu alimentez decat cu EFIX sau ALTO 101 dupa ce am vazut ce diferenta este fata de Petrom si OMV.Pe colt-ul parintilor care initial a fost alimentat de la Petrom sau OMV cand am pus EFIX am simtit o diferenta imensa in special pe momentele cand accelerez, sau cand plec.Fiecare cu preferintele lui
@Danyutz:Nu cred ca este vinovata benzina, eu nu alimentez decat cu EFIX sau ALTO 101 dupa ce am vazut ce diferenta este fata de Petrom si OMV.Pe colt-ul parintilor care initial a fost alimentat de la Petrom sau OMV cand am pus EFIX am simtit o diferenta imensa in special pe momentele cand accelerez, sau cand plec.Fiecare cu preferintele lui
Pe langa Mitsu Colt 1.1 mai am si o Dacia 1100 si pot spune ca benzina de la Petrom este cea mai buna iar cea mai infecta este efix 95.La carburatie iti dai seama cel mai bine daca este buna sau nu benzina.Nu ai electronica,totul este mecanic si fix,adica nu se adapteaza motorul in functie de temp ext,benzina,etc.Am incercat toate tipurile de benzina iar cand am ajuns la efix95 am avut surpriza sa am relantiul mai mic si neregulat si sa imi dea in nas la orice acceleratie mai brusca.Tin sa precizez ca dacia pe care am facut test are 40000km reali si merge foarte bine,nu este un junghi.
Va mai pot spune ca din testele facute de bunicul meu pe dacia 1300 vis-a-vis de benzina petrom,am vazut cu ochii mei un filtru de benzina facut artizanal dintr-o sticla de iaurt(cum erau pe vremuri),care nu mai fusese curatat de 2 ani care nu avea apa in el,deci in benzina petrom nu este apa.
In concluzie,nu mai aruncati banii degeaba pe efix95,alto,petrom 99...etc... ca nu este nici o diferenta,cea mai buna benzina pt masinile noastre este cea de 95 de la petrom
Cu coltul meu am 57000km si am mers numai cu petrom95 de cand o am.Merge impecabil
Iar despre oprirea motorului,la fel cred si eu,prea multi consumatori si probabil alternatorul nu a facut fata consumului.La mine scartaie cureaua daca am prea multi consumatori.Nu este nimic de speriat,avem masini rezistente.
Multe salutari!
Va mai pot spune ca din testele facute de bunicul meu pe dacia 1300 vis-a-vis de benzina petrom,am vazut cu ochii mei un filtru de benzina facut artizanal dintr-o sticla de iaurt(cum erau pe vremuri),care nu mai fusese curatat de 2 ani care nu avea apa in el,deci in benzina petrom nu este apa.
In concluzie,nu mai aruncati banii degeaba pe efix95,alto,petrom 99...etc... ca nu este nici o diferenta,cea mai buna benzina pt masinile noastre este cea de 95 de la petrom
Cu coltul meu am 57000km si am mers numai cu petrom95 de cand o am.Merge impecabil
Iar despre oprirea motorului,la fel cred si eu,prea multi consumatori si probabil alternatorul nu a facut fata consumului.La mine scartaie cureaua daca am prea multi consumatori.Nu este nimic de speriat,avem masini rezistente.
Multe salutari!
Nu mai exista benzina cu plumb de ceva ani buni,iar de pe 4 ianuarie am montat gpl pe ea.
http://www.99poze.ro/is_ubg/ ...prin luna octombrie2009
http://www.99poze.ro/dacia_gpl/ ...4 ianuarie 2010
Acum pot spune ca am doua masini economice si ecologice.
Urmatorul pas pe care il voi face este sa montez GPL si me Mitsu Colt 1.1 pe care il am.asta peste vreo 2 luni.
http://www.99poze.ro/is_ubg/ ...prin luna octombrie2009
http://www.99poze.ro/dacia_gpl/ ...4 ianuarie 2010
Acum pot spune ca am doua masini economice si ecologice.
Urmatorul pas pe care il voi face este sa montez GPL si me Mitsu Colt 1.1 pe care il am.asta peste vreo 2 luni.
- marocanu2009
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm
- marocanu2009
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm
Revin cu vesti.Iar am patit-o Totusi nu se intampla in mers, masina se comporta normal.De data asta s-a manifestat la final.Stateam pur si simplu si dau sa inchid geamul.Cand apas......turatia motorului scade aproape de limita de a muri, de asemenea lumina de pe bord scade in intensitate iar cd-player-ul se opreste.Opresc motorul si toata partea electrica.Dau sa repornesc,porneste normal, repet faza cu geamul....nimic.Ce ar putea fi? ma gandesc la alternator....Oricum o sa o duc la service vineri ca am lista intreaga cu care sa le fac capu mare celor de la Mitsu
- marocanu2009
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 52 vizitatori