Zgomot Ciudat Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Aug 20, 2010 10:31 am

deci ma inadrez si eu la categoria "one more happy customer" sau "n-a inventat romanu apa calda" ... oricum cand ajung la tine pt suroabe vreau sa ne si dam o tura cu coltul sa-ti dai si tu cu parerea cu privire la sunetul pe care il tot suspectez...

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Aug 20, 2010 1:03 pm

dam si o tura sa vedem ce si cum.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Aug 23, 2010 8:59 am

revin cu info si cu o intrebare pana la rezolvarea finala a problemei. . . am comandat protectia termica de care am fost "amputat", iar in asteptarea ei deoarece ma gandesc ca poate fi si surubul care nu a putut fi extras sursa zgomotului as dori sa va dati cu parerea pe urmatoarea intrebare : este posibil sa se fi deteriorat in interior catalizatorul pt ca am parcurs distante de aprox 800-900 km cu viteze de "croaziera" de aprox 140 km la ora sau ca dupa intrarea in tara am mers intr-un regim de turatie ridicata (de genul depasiri cu retrogradari si turatii pana la 6000 ture)? se poate "infunda"/deteriora catalizatorul de la aceste aspecte? ma gandesc ca motorul fiind mic si cerand ture asa a fost gandita si evacuarea. . . ??

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Aug 23, 2010 10:27 am

din contra...la ture se desfunda.
cand mergi cu ea subturata se inneaca catalizatorul.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Aug 24, 2010 8:59 am

pe zi ce trece am impresia din ce in ce mai mult ca zgomotul vine din zona galeriei (partea din fata undeva inaintea motorului) si se aseamana cu un "partait" imi scuzati expresia dar asta este (inainte sa schimb toba de mijloc era un zornait puternic)... acum astept sa imi vina si tabla si dupa ma gandesc sa schimb si catalizatorul dupa ce oi da si o tura cu coobra sa-si spuna si el pareea...offf nu mai stiu ce sa zic ...voi ce ma mai sfatuiti?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Aug 24, 2010 11:41 pm

Eu cand merg pe ulei la al meu (ulei ars auto sau ulei comestibil) imi tacane injectoarele, tot numai cand urca in ture in sarcina. Acuma nu zic ca si tu ai aceeasi problema, ca n-ai avea cum, dar cred ca totusi trebuie probat. O solutie ca sa iti dai seama cat de cat mai sigur de unde vine zgomotul, ar fi sa prinzi un reportofon sub capota, in diferite zone ale motorului, dar nu direct pe motor ca o sa-l topesti.Il prinzi cu banda izolatoare, apoi apesi pe rec si dai o tura scurta de 1 minut. Te opresti, il dai jos, asculti inregistrarea si mergi mai departe cu alta zona. Astfel, in functie de unde se aude mai tare tacanitul, poti sa stii mai sigur ce ar avea si cam de unde provine. Nu mai vezi sa nu-l pui cu microfonul spre fata, deoarece o sa bata vantul direct in el si o sa auzi doar un vajait. Eh? Ce zici ? Sunt un idiot, sau nu ?

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Aug 27, 2010 6:43 am

klez...interesant scenariul tau... doar ca ...dosarele x erau mai potrivite... e o varianta, doar ca reportofon nu am si nu cred ca mai foloseste nimeni in zilele noastre, iar telefonul nu risc sa il stric... ceea ce am nevoie este un mecanic bun care sa-si dea naibii seama exact ce este si sa rezolve problema...eu tot tind sa cred ca e de undeva din zona galeriei si dupa vizita la stellco cred ca poate fi totusi o combinatie; in sensul ca poate era de vina toba de mijloc, dar nici catalizatorul nu sta prea bine... oricum astept sa imi vina protectia termica comandata de coobra si dupa voi schimba si catalizatorul....in caz ca nici asa nu se va rezolva il voi da d...u de zgomot si de masina si asta va fi... la urmatoarea voi trece si eu la mentalitatea tipic romaneasca conform careia daca nu e "vag" nu e masina si gata ca m-am saturat de zgomote; ba a trebuit stransa cureaua de accesorii acum vreun an ca facea un zgomot de zici ca aveam numai farfurii sparte in motor; acum face "part", suspensia e cum e (adica e stabila masina, dar si are o suspensie zgomotoasa care te face sa simti cand ai trecut si peste o guma de mestecat)...offf....va tin la curent cu evolutia, iar dc mai aveti idei nu ezitati sa le expuneti..

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Aug 27, 2010 7:51 am

QUOTE (mistyque @ Aug 27 2010, 05:43 AM) la urmatoarea voi trece si eu la mentalitatea tipic romaneasca conform careia daca nu e "vag" nu e masina si gata ca m-am saturat de zgomote;
Treci tu la VAG ca nu o sa mai ai zgomote. Vei avea altele. Nu sunt fixat pe Mitsu, insa citeste si forumul altor marci si apoi sa vezi probleme. Ce-i drept, la ei sunt mai ieftine piesele, insa trebuie cumparate mai des. Insa acolo ai informatie, sunt multe masini, aproape la fel de multe cu diferite "bube" insa gasesti solutia ieftin si repede. Si des... asta ca o paranteza offtopic, ca si eu vroiam un VAG din comoditate, stie toata lumea sa le repare. Dar am pierdut cateva zile pe forumul lor...si am ajuns sa prefer o "ciudata" japoneza.

Avatar utilizator
laudia1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
Contact:

Mesaj de laudia1975 » Vin Aug 27, 2010 10:20 am

Mistique in primul rand la multi ani!
In al doilea rand am si eu un zgomot mai turbat la motor dar e vorba de masina de servici Renault Clio Symbol 1,5 dci din 2005.
E adevarat ca acest motor e diesel si nu benzinar ca al tau dar tot dupa fik 90k a inceput sa nu mai toarca ci sa grohaie!
La fel ca tine mers la mai multe service-uri si verificat toata galeria de evacuare . Totul bine fixat , fara fisuri si alte pozne !
Verdictul a fost sa schimb toba + catalizator insa ca aspect nu prea merita inca!
La mine zgomotul e permanent indiferent ca sunt in vireza sau nu insa per ansamblu are cateva tonalitati mai jos si mai puternice decat inainte!
L-am lasat asa fara sa modific nimic! Comparativ cu celelalte Symboluri din parcare (firma are o flota) al meu desi e cel mai vechi si mai prapadit , suna cel mai sport!

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Aug 27, 2010 6:30 pm

laudia; in primul rand merci pt urari si in al doilea rand revin in final cu rezolvarea problemei....ooofff finally...deci astazi nu mai suportam... avand in vedere ca am avut cateva drumuri de facut si tot era si ziua mea am zis sa imi fac naibii un cadou macar mie caci masinii i-am facut destule... sun iar la stelco; cei cu esapamentele de care am povestit mai sus si il anunt pe baiat ca vin sa schimbam si catalizatorul. El imi raspunde ca ar fi bine de verificat totusi inainte ( mentionez faptul ca sunt o firma cu foarte mult bun simt si evita in orice fel sa iti ia bani degeaba). Ma trimite la un centru de diagnoza sa verific noxele spunandu-mi ca daca e vreo problema cu catalizatorul ar trebui sa apara si acolo. Zis si facut:merg, verifica noxele si totul perfect. Catalizatorul; cel putin din masurarea noxelor e ok. Acum "seful" de pe acolo imi trimite un mecanic sa facem o proba pe drum sa "auda" si el. Mergem; bineinteles aude si ajungem inapoi in service. Acolo ridica masina pe elevator si incepe ceva ce deja stiam si ma plictisea: se uita la galerie; la imbinari...lasa masina jos se uita si pe la motor si urmeaza concluzia....niciuna mai imi trimite un baiat sa "auda" si el... mergem; "aude" si revenim, iar se uita si se invart si in final recunosc ca nu e in "mintea mea" totul ca au auzit si ei ca e zgomot de galerie cu "sitele" uzate si totusi arata bine la exterior, e "teapana" etc. plec si sun din nou la stelco; ii explic baiatului la telefon si ii spun ca vin sa schimbam catalizatorul pe banu/raspunderea mea si gata; poate poate scap de sacaiala; efectiv imi "zornaia" pe creier. Merg imi taie teava de dupa catalizator si surprise : se uita in catalizator, iar inauntru totul curat si perfect imbinat fara jocuri sau alte probleme...Eu acum mai rau ma enervez ca nu am ajuns la "sursa" problemei; cu toate ca nu mai urma sa dau mai multi bani pe catalizator...totusi imi venea sa imi smulg parul din cap ca nu pot rezolva problema...El imi spune (repet ca e un om de mare bun simt cum mai rar mai gasesti pe la noi) ca imi poate suda/ fixa la loc cataizatorul meu si gata sa nu mai dau si alti bani pe cel nou fara a fi nevoie...ok acum il pune la loc si eu innebunesc ca voi pleca tot cu zornaiala...intr-un exces de zel el imi desface si imbinarea dintre motor si galerie (sa verifice totusi si acest loc) pentru ca deja era frustrant si pt el... toata lumea e de acord ca e ceva din galerie dar nu se poate afla ce, iar acum vine momentul adevarului...acolo exista o garnitura cu un fel de auto reglaj; pe masura ce se uzeaza este impinsa catre partea de teava dinspre motor,(singura de pe traiectul galeriei) ce are rol de etansare pt a nu exista "scapari" de gaze.. ei bine aceasta garnitura era "arsa/mancata" toata. In concluzie etansa; fiind pe ultima suta ca sa zic asa, dar teava de la galerie atingea din cand in cand probabil la acele vibratii care se formau exact cand plecam de pe loc doar in treptele 1 si 2. Fac mentiunea ca atingea pe o portiune de aproximativ 1 cm lungime si latime/grosime era de max o unghie...acum mi se lumineaza fata ca am identificat in sfarsit problema si o voi rezolva dar.... nik nu se termina asa usor...baiatul care s-a dovedit a fi un profesionist desavarsit imi spune ca e unul din putinele repere de esapament pe care nu le are pt ca e "special" mitsubishi ca dimensiune/diametru... dar spre norocul meu avea una de opel care cu toate ca nu se potrivea; era mai mica si cu ajutorul aparatelor speciale pe care le are a reusit sa o "decupeze/cracaneze" pt a se potrivi (cel putin provizoriu pana comand m car/ mit motors). plec de la el si cu toate ca la inceput a scos ceva sunete pana s-a "asezat" am auzit alte "melodii" din acea zona dupa cateva secunde calc tare acceleratia in treapta 1 si...liniste (dc se poate spune asa ); nu ma satur; continui si calc si in treapta 2 si mai tare si... la fel si ...end o f story..imi iubesc din nou coltuletul si ma voi duce totusi sa comand garnitura sa o am si eventual sa o si schimb ... intre timp astept sa imi vina tablele pe care le-am comandat prin coobra la mcar si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea cu garnitura de la galeria de colt uite-asa . Voi reveni si cu impresii privind seriozitatea in ceea ce priveste termenele de livrare si montajul pieselor la mcar pe care le-am comandat prin coobra. Sper sa fie seriosi si sa se dovedeasca s-a mai schimbat cate ceva pe acolo in utimii 2 ani de cand fug de ei mancand pamantul...dar asta e o alta poveste si toate la timpul lor... deocamdata ma pregatesc sa ies la bere sa-mi "cinstesc" prietenii si sa ma bucur de ziua onomastica cum se cuvine si fara "zornaieli"

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori