Cate Colt-uri Au Trecut De 100 000 Km?
salutare colegi vin si eu cu istoricul la zi...voi judecati "fiabilitatea", eu nu ma mai pronunt:
-colt cz3 motor 1.1 112k km la bord, la ~80k km a picat rulmentul stanga spate care este corp intreg cu fuzeta (la mcar era 1200 ron la acea vreme fara manopera , eu gasind acelasi lucru cu 450 ron la acea vreme);
- la ~90 k km a picat senzorul de temperatura lichid racire, care a costat doar 50 lei, dar pentru a carei deslusire am curatat in prealabil injectoare, clapeta acceleratie, etc., neputand nimeni sa-si dea seama ce putea fi (deci as putea pune inca vreo 200 ron la acea vreme cu incercarile conexe, nervii....de nepretuit);
- anul trecut fix pe vremea asta, pe la ~95 k km amortizoare fata ;
- acum ca sa nu ramna singure noi cele pe fata, au picat brusc si total si cele pe spate
- nu mai pun tabla/protectia termica de la catalizator, care deja m-am saturat de cate ori am strans-o ba eu ba in service, deja m-am obisnuit sa imi zornaie vara de parca am dacie obosita, nu mai pot spune nici macar ca ma scarbeste, deja ma plictiseste...
Nu mai pun anumite "consumabile" cum ar fi saboti la ~70 k km discuri ~ 80-85k km...tot ce pot spune este ca pana acum vreun an am fost fff multumit de aceasta masinuta, insa pe viitor voi incerca cu siguranta o alta marca, doar asa sa vad daca se ridica la "standardele de fiabilitate" conform carora tot sunt laudate japonezotele...eu am amici cu tot felul de masini de la cea mai ieftina la cele mai scumpe si sincer dupa atatia ani si masini posedate/conduse am ajuns la o concluzie: toate crapa la anumite momente, unele mai des altele mai rar...ideea e sa iti asumi pe ce ai dat banii fara a avea dupa aceea sentimentul ca ai dat mai mult decat trebuia pe ceea ce conduci (caci sa ai sentimentul opus cu siguranta au grija producatorii, oricare ar fi ei sa nu se intample)...
-colt cz3 motor 1.1 112k km la bord, la ~80k km a picat rulmentul stanga spate care este corp intreg cu fuzeta (la mcar era 1200 ron la acea vreme fara manopera , eu gasind acelasi lucru cu 450 ron la acea vreme);
- la ~90 k km a picat senzorul de temperatura lichid racire, care a costat doar 50 lei, dar pentru a carei deslusire am curatat in prealabil injectoare, clapeta acceleratie, etc., neputand nimeni sa-si dea seama ce putea fi (deci as putea pune inca vreo 200 ron la acea vreme cu incercarile conexe, nervii....de nepretuit);
- anul trecut fix pe vremea asta, pe la ~95 k km amortizoare fata ;
- acum ca sa nu ramna singure noi cele pe fata, au picat brusc si total si cele pe spate
- nu mai pun tabla/protectia termica de la catalizator, care deja m-am saturat de cate ori am strans-o ba eu ba in service, deja m-am obisnuit sa imi zornaie vara de parca am dacie obosita, nu mai pot spune nici macar ca ma scarbeste, deja ma plictiseste...
Nu mai pun anumite "consumabile" cum ar fi saboti la ~70 k km discuri ~ 80-85k km...tot ce pot spune este ca pana acum vreun an am fost fff multumit de aceasta masinuta, insa pe viitor voi incerca cu siguranta o alta marca, doar asa sa vad daca se ridica la "standardele de fiabilitate" conform carora tot sunt laudate japonezotele...eu am amici cu tot felul de masini de la cea mai ieftina la cele mai scumpe si sincer dupa atatia ani si masini posedate/conduse am ajuns la o concluzie: toate crapa la anumite momente, unele mai des altele mai rar...ideea e sa iti asumi pe ce ai dat banii fara a avea dupa aceea sentimentul ca ai dat mai mult decat trebuia pe ceea ce conduci (caci sa ai sentimentul opus cu siguranta au grija producatorii, oricare ar fi ei sa nu se intample)...
Salut te rog sa ma ajuti si pe mine..... Am fost cu masina in reprezentata, ( casa auto iasi) pt a strange placa termica pt ca am si eu acel zornait f cunoscut, si mi-au spus ca trebuie sa schimb si galeria evacuare (1237 lei) si protectie galerie (54 lei) din cauza ca sunt suporti rupti......... Ce pot sa fac ?
Sigur n-au rupt ei surubul cand au incercat sa-l desfaca sa vada de ce zornaie? Eu asa am facut, era intepenit, am fortat un pic si s-a rupt imediat.
Asa ca l-am legat cu sarma ,de fapt cu miez de electrod ca nu am gasit nici o sarma teapana.
Si ce crezi, nu mai zornaie
Da banii de galerie ceruti de reprezentanta iti faci tot traseul din inox! Nu ca ar avea sens..dar zic asa.. ca sa vezi ce scumpa e galeria de evacuare standard care e din tabla. Ca design e f buna, dar executata din cel mai slab material posibil.
Asa ca l-am legat cu sarma ,de fapt cu miez de electrod ca nu am gasit nici o sarma teapana.
Si ce crezi, nu mai zornaie
Da banii de galerie ceruti de reprezentanta iti faci tot traseul din inox! Nu ca ar avea sens..dar zic asa.. ca sa vezi ce scumpa e galeria de evacuare standard care e din tabla. Ca design e f buna, dar executata din cel mai slab material posibil.
Foarte interesanta solutia gasita de tine cu siguranta o sa caut si eu o sarma din asta. De cat timp ai facut lucrarea ? Cati km ai facut cu masina ?
E mai am niste "probleme" . Am niste probleme cu niste pocnituri in partea din spate suspensie sau evacuare ma gandeam eu, zgomot care apare dupa ce o conduc cam 50 km iar dupa aproximativ 3- 4 minute dupa ce OPRESC motorul si stau langa masina isi fac aparitia acele pocnituri. ( NICIODATA IN MERS)... mi-au gasit catalizatorul. Avand in vedere ca eu schimb pe la 4500- 5000 ma gandesc ca se raceste naibi ceva pe acolo........ Catalizator 2314 lei.
La bieleta de directie mi-au gasit un mic joc si cica nu se poate schimba separat bieleta si trebuie caseta desi nu se aude nimic , masina merge perfect fara zgomote la suspensie, si fara sa tremure volanul indiferent de drum sau viteza. 3774 lei
M-ai am o problema cu un mic suierat care isi face simtita prezenta cand este motorul rece dupa 3500 dar dispare dupa 4 minute, o alta problema ar fi cand stau pe loc si accelerez pe la 3500 si iau piciorul brusc de pe acceleratie de aude un mic zgomot metalic dar sigur e de la placa termica dupa parerea mea.
Deci aproape toate, intra in categoria " ASA FACE TOATE"
Masina se comporta excelent, nu bate nu troncane , nu vibreaza nimic, recent am mers cu 180 , este la fel brutala.... nu am nimic la directie indiferent de drum, viteza, sau gropi. Nu pricep de ce suma asta......
In total vreo 8500 lei cu tot cu alte maruntisuri ( sub 500 lei) Urmeaza sa ma duc undeva in tara asta pentru a doua parere, ori bucuresti ori bacau tot reprezentata dupa care la un service normal pt a treia parere ca asa sunt eu....... Dupa care o sa incep sa o repar daca voi constata ca au dreptate cei la de reprezantanta.
E mai am niste "probleme" . Am niste probleme cu niste pocnituri in partea din spate suspensie sau evacuare ma gandeam eu, zgomot care apare dupa ce o conduc cam 50 km iar dupa aproximativ 3- 4 minute dupa ce OPRESC motorul si stau langa masina isi fac aparitia acele pocnituri. ( NICIODATA IN MERS)... mi-au gasit catalizatorul. Avand in vedere ca eu schimb pe la 4500- 5000 ma gandesc ca se raceste naibi ceva pe acolo........ Catalizator 2314 lei.
La bieleta de directie mi-au gasit un mic joc si cica nu se poate schimba separat bieleta si trebuie caseta desi nu se aude nimic , masina merge perfect fara zgomote la suspensie, si fara sa tremure volanul indiferent de drum sau viteza. 3774 lei
M-ai am o problema cu un mic suierat care isi face simtita prezenta cand este motorul rece dupa 3500 dar dispare dupa 4 minute, o alta problema ar fi cand stau pe loc si accelerez pe la 3500 si iau piciorul brusc de pe acceleratie de aude un mic zgomot metalic dar sigur e de la placa termica dupa parerea mea.
Deci aproape toate, intra in categoria " ASA FACE TOATE"
Masina se comporta excelent, nu bate nu troncane , nu vibreaza nimic, recent am mers cu 180 , este la fel brutala.... nu am nimic la directie indiferent de drum, viteza, sau gropi. Nu pricep de ce suma asta......
In total vreo 8500 lei cu tot cu alte maruntisuri ( sub 500 lei) Urmeaza sa ma duc undeva in tara asta pentru a doua parere, ori bucuresti ori bacau tot reprezentata dupa care la un service normal pt a treia parere ca asa sunt eu....... Dupa care o sa incep sa o repar daca voi constata ca au dreptate cei la de reprezantanta.
Cateva saptamani si ~1500 de km. Daca ma face probabil ca o sa il leg de sus de undeva, nu il mai leg de galerie. Trebuie sa inalturi bucata aia de prindere care s-a desprins de pe galerie. Vezi si daca sunt foarte largite gaurile din scutul termic prin care trec suruburile, poti pune niste saibe, sau face dintr-o bucata de tabla o intaritura si le nituiesti. Am facut asta dintr-un nr de inmatriculare.
Gasesti ce sa ii faci in regie proprie ca sa nu mai zornaie, trebuie doar sa iti bagi nasul putin si sa vezi cum sta treaba. NU e f inaccesibil. Fata de alte operatiuni, e chiar la indemana
Gasesti ce sa ii faci in regie proprie ca sa nu mai zornaie, trebuie doar sa iti bagi nasul putin si sa vezi cum sta treaba. NU e f inaccesibil. Fata de alte operatiuni, e chiar la indemana
Alex...tabla nu trebuie legata de caroserie doar in punctul unde a cedat (ma refer la cel legat de evacuare).
Tabla aia e "insurubata" si de motor, care poate vibra si avea peste 1 cm deplasare. => Altfel mai mult ca sigur ca tabla se va rupe.
Motorul si galeria se presupune ca se deplaseaza simultan, de aceea mitsu a gandit ca nu ar trebui sa fie probleme cu suruburile.
Oricum sistemul de de kkt...pentru ca e la mintea cocosului ca acea clema SUDATA de galerie va ceda...apa, sare=> rugina=> rupere.
Ce poti face e sa desfaci tabla si de motor si sa o prinzi cu totul de caroserie.
Tabla aia e "insurubata" si de motor, care poate vibra si avea peste 1 cm deplasare. => Altfel mai mult ca sigur ca tabla se va rupe.
Motorul si galeria se presupune ca se deplaseaza simultan, de aceea mitsu a gandit ca nu ar trebui sa fie probleme cu suruburile.
Oricum sistemul de de kkt...pentru ca e la mintea cocosului ca acea clema SUDATA de galerie va ceda...apa, sare=> rugina=> rupere.
Ce poti face e sa desfaci tabla si de motor si sa o prinzi cu totul de caroserie.
QUOTE (andrei @ Jun 25 2012, 02:49 AM) Asa?
Daca da, e din categoria "asa face toate". Ciudat e insa ca din toate cazurile intalnite pana acum, e un comportament intalnit la rece. Daca tie iti face pe temperaturile astea...
Salut
Imi face probleme chiar si pe vremea asta , indiferent ca e rece sau cald motorul.
Dar zgomotul rulmentului meu, este mult mai scazut, fata de bietul colt din filmuletul pe care l-am vizionat. In niciun caz nu suna ca un diesel
Ai idee cati km are ?
Daca da, e din categoria "asa face toate". Ciudat e insa ca din toate cazurile intalnite pana acum, e un comportament intalnit la rece. Daca tie iti face pe temperaturile astea...
Salut
Imi face probleme chiar si pe vremea asta , indiferent ca e rece sau cald motorul.
Dar zgomotul rulmentului meu, este mult mai scazut, fata de bietul colt din filmuletul pe care l-am vizionat. In niciun caz nu suna ca un diesel
Ai idee cati km are ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori