Pagina 2 din 2

Scris: Lun Feb 22, 2010 9:35 pm
de SickneS
e frumusica masina ... dar nu cred ca sta mai bine decat lancer clasic in curbe, sa nu mai vb de lanserul nou ...

Scris: Mar Feb 23, 2010 1:34 am
de Hyp
cred ca trebe sa facem un test drive :> [nu comparatie...de genu "ba a mea e mai buna"]

Scris: Mar Feb 23, 2010 11:09 pm
de AndreiS
Stalpul nu a avut nimic, de asemenea pragul a scapat intact.Doar tabla ce acopera pragul...un fel de ornament... a necesitat inlocuire. Cu ocazia asta am vazut si ramforsarile din usa...destul de solide...noroc cu ele. Era sotia la volan si in afara de sperietura, s-a ales doar cu o contuzie la piciorul stang (desi usa era la locul ei, se pare ca in mom impactului s-a arcuit spre interior) si o taietura usoara la gat de la centura.

Singura consolare a fost ca loganul taxi avea o gaura imensa in spoilerul fata +far dreapta+
proiector+colt de aripa, oricum mult mai sifonat.


In ceea ce priveste stabilitatea in curbe, va scriu acum de la sibiu unde tocmai am ajuns cu lancerul. Cu siguranta mazda are la ora actuala o tinuta mai sigura pe drum fata de mitsu cu 100000 km. Am avut cateva strangeri de inima astazi in cateva curbe de la bv catre sibiu: nu ma asteptam sa nu-mi pot tine banda in curbe relativ largi in care altadata intram cu 120 sau mai mult. Unde mai pui ca masina era si incarcata cu 4 pers+bagaje. Cred ca am nevoie de un upgrade la suspensii.

In lancerul nou nu am avut placerea de a negocia nici un viraj pana in prezent...doar in ralliart ul de 2.0 care este net superior clasicului 1.6

Scris: Vin Feb 26, 2010 10:30 pm
de bobu
Andrei,
nu poti avea pretentii de la o masina de 100.000 Km romanesti...