Honda Civic 1.8 Ivtec 2007
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (biku @ Feb 4 2010, 09:21 AM) frumoasa ... sa o stapanesti sanatos. nu ar trebui sa te mire ... din cate stiu eu intre Honda si Mitsu este o mare rivalitate
Cati km ai cu ea ?
Nu stiu cat de mare e rivalitatea intre Honda si Mitsu, tinand cont ca atat la motoare cat si la calitate in general Honda e destul de sus.
Am avut printre altele un Civic din asta acum o perioada, tot 1,8 si tot rosu. Uneori mi se face dor de masina aia.
Cati km ai cu ea ?
Nu stiu cat de mare e rivalitatea intre Honda si Mitsu, tinand cont ca atat la motoare cat si la calitate in general Honda e destul de sus.
Am avut printre altele un Civic din asta acum o perioada, tot 1,8 si tot rosu. Uneori mi se face dor de masina aia.
- SCUT-MOTOR
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:26 pm
- SCUT-MOTOR
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:26 pm
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
QUOTE (SCUT-MOTOR @ Feb 6 2010, 06:53 AM) Parerea mea e ca Honda si Mitsu merg pe doua filozofii diferite 4x4 turbo vs 2wd aspirat. Fiecare are avantaje si dezavantaje. Mie imi plac motoarele de turatie si aici Honda exceleaza
Da, motiv pt. care nu sunt si nu au fost niciodata concurenti directi, intr-o vreme Honda avea cele mai evoluate motorizari in conditii de fiabilitate maxima, acum... nu se mai stie.
QUOTE (Danyutz @ Feb 6 2010, 10:59 AM) Ei, ia urca intr-un turbo, sa vezi cum zice si la turatie.
Zice si turbo la turatie dar aspiratul e aspirat. Bine, aspiratul tre' sa fie maaaare, mare.
QUOTE (SCUT-MOTOR @ Feb 8 2010, 02:34 PM) Turbo e brutal pe o plaja relativ scurta de turatii dupa parerea mea, in timp ce la aspirate trage mai liniar pe o plaja mai larga . La Integra Type R merge pana la 10.000 rpm
Nah, supraalimentatele de generatie noua trag destul de liniar pe plaje destul de mari iar latenta turbinei a devenit aproape insesizabila.
Hondele erau geniale, la CTR FN2 de exemplu te apropii de 7000 si te gandesti ca urmeaza sa schimbi in curand si fix cand nu te-astepti mai iti da VTEC-ul un impuls pana undeva dupa 8000 de ture iar cea mai faina e S2000 in care experienta e absolut orgasmica.
Da, motiv pt. care nu sunt si nu au fost niciodata concurenti directi, intr-o vreme Honda avea cele mai evoluate motorizari in conditii de fiabilitate maxima, acum... nu se mai stie.
QUOTE (Danyutz @ Feb 6 2010, 10:59 AM) Ei, ia urca intr-un turbo, sa vezi cum zice si la turatie.
Zice si turbo la turatie dar aspiratul e aspirat. Bine, aspiratul tre' sa fie maaaare, mare.
QUOTE (SCUT-MOTOR @ Feb 8 2010, 02:34 PM) Turbo e brutal pe o plaja relativ scurta de turatii dupa parerea mea, in timp ce la aspirate trage mai liniar pe o plaja mai larga . La Integra Type R merge pana la 10.000 rpm
Nah, supraalimentatele de generatie noua trag destul de liniar pe plaje destul de mari iar latenta turbinei a devenit aproape insesizabila.
Hondele erau geniale, la CTR FN2 de exemplu te apropii de 7000 si te gandesti ca urmeaza sa schimbi in curand si fix cand nu te-astepti mai iti da VTEC-ul un impuls pana undeva dupa 8000 de ture iar cea mai faina e S2000 in care experienta e absolut orgasmica.
- SCUT-MOTOR
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:26 pm
- SCUT-MOTOR
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:26 pm
- SCUT-MOTOR
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 12, 2009 4:26 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori