Scris: Mar Iul 28, 2009 10:22 am
Uf...am cautat celebrele "CONTRACTE DE REPARATIE"... dar l-am gasit doar pe ultimul momentan la birou. Le gasesc eu pe toate si le voi expune pe toate ca sa nu mai fiu denumit paranoic si sa se vada maiestria celor din IASI.
Departament Service/Contract reparatie nr. 85645 25 mai 2009 ora 08:29
Lucrari estimate : Verificare jocuri suspensie directie
Observatii : zgomote la viraje ( dreapta fata), roata dreapta spate scartaie (se aude doar in timpul rularii ), masina se lasa foarte mult in curbe
Sa respect regulile : 1. Lucian Craciun 2. bla 3. bla 4. RECEPTIONER: ANDREI SCANTEIE
Bineinteles ca fiind vorba de "paranoicul cu TMT"-ul masina nu avea nimic. Nu avea nimic nu? Tin sa ii informez ca masina are o bataie pe partea dreapta care acum e deja enervanta, dar nu este problema. Poate ar putea sa imi explice celebrul ANDREI SC. cum la Bucuresti unde a fost facuta revizia am fost instiinta ca placutele mai duc inca 10.000 de km ( revizia o facusem cu o saptamana in urma) si la Iasi gata trebuie schimbate ( placutele erau inca bune, dar na ...senzorul). Si pentru ca nu am schimbat placutele (pur si simplu nu aveam lichidati in acel moment si nu aveam stire de ceva lichiditati pana la finalul zilei) mi-a scris mare pe foaie " OBSERVATII RECEPTIE : CLIENTUL NU DORESTE INLOCUIREA PLACUTELOR DE FRANA SPATE, MASINA NU POATE CIRCULA IN SIGURANTA, ACESTEA PREZINTA UZURA MAXIMA"... Uzura maxima nu prezentau dar na.
La primul defect reclamat ies in proba de drum cu mecanicul din acea zi... defect minor logic
Apoi in legatura cu placutele deja toata lumea vuia prin showroom "cum sa nu schimbe placutele pe spate". De parca era vreun fenomen paranormal.
Si o scurta prezentare cu fapte concrete din experientele cu MITSUBISHI IASI:
1. Dupa un accident, dupa ce un nenea a uitat ca e rosu si l-am luat in plin neobservandul din cauza unei dube, masina a avut avariile urmatoare : spoiler capota dar si carenajul . Spoiler facut de mantuiala, capota era vopsita binishor, dar carenajul nu s-au chinuit sa il inlocuiasca. Am observat dupa mult timp defectiunea ( adica ruptura acestuia). Au incercat o lipitura ca doar na, daca nu dadeam spoilerul jos nu observam nici eu, merge si asa nu se vede.
2. Dupa ce am avut pe 14 februarie un alt accident, in care am fost orbit pur si simplu intro curba de un taran cu bixenoane si n-am mai vazut pur si simplu durmul, am dus masina la cei de la MITSUBISHI IASI. Defectele vizibile care i le-am si mentionat celebrului ANDREI SC. : caseta de directie, 2 jante 2 anvelope ( aici povestea se lungeste si poate imi explica domnul Scanteie cum mi-a disparut anvelopa si a fost inlocuita cu o anvelopa KUMHO cu 2 BOALFE, cum se uita SC. pe foaia de intare in service si nu gasea la rotile spate 2 BOALFE, nu de alta dar pe MICHELIN-UL ala am dat eu bani, o janta era incaltata si una era dezechipata si langa era o anvelopa DEBICA). Poate imi explica Scanteie de ce nu le-a mentionat celor de la CASCO dupa ce i-am aratat de 3 ori ca aripa este umflata si prezinta o lovitura la baza in urma impactului cu bordura.
3. voi continua cu date si ore
Departament Service/Contract reparatie nr. 85645 25 mai 2009 ora 08:29
Lucrari estimate : Verificare jocuri suspensie directie
Observatii : zgomote la viraje ( dreapta fata), roata dreapta spate scartaie (se aude doar in timpul rularii ), masina se lasa foarte mult in curbe
Sa respect regulile : 1. Lucian Craciun 2. bla 3. bla 4. RECEPTIONER: ANDREI SCANTEIE
Bineinteles ca fiind vorba de "paranoicul cu TMT"-ul masina nu avea nimic. Nu avea nimic nu? Tin sa ii informez ca masina are o bataie pe partea dreapta care acum e deja enervanta, dar nu este problema. Poate ar putea sa imi explice celebrul ANDREI SC. cum la Bucuresti unde a fost facuta revizia am fost instiinta ca placutele mai duc inca 10.000 de km ( revizia o facusem cu o saptamana in urma) si la Iasi gata trebuie schimbate ( placutele erau inca bune, dar na ...senzorul). Si pentru ca nu am schimbat placutele (pur si simplu nu aveam lichidati in acel moment si nu aveam stire de ceva lichiditati pana la finalul zilei) mi-a scris mare pe foaie " OBSERVATII RECEPTIE : CLIENTUL NU DORESTE INLOCUIREA PLACUTELOR DE FRANA SPATE, MASINA NU POATE CIRCULA IN SIGURANTA, ACESTEA PREZINTA UZURA MAXIMA"... Uzura maxima nu prezentau dar na.
La primul defect reclamat ies in proba de drum cu mecanicul din acea zi... defect minor logic
Apoi in legatura cu placutele deja toata lumea vuia prin showroom "cum sa nu schimbe placutele pe spate". De parca era vreun fenomen paranormal.
Si o scurta prezentare cu fapte concrete din experientele cu MITSUBISHI IASI:
1. Dupa un accident, dupa ce un nenea a uitat ca e rosu si l-am luat in plin neobservandul din cauza unei dube, masina a avut avariile urmatoare : spoiler capota dar si carenajul . Spoiler facut de mantuiala, capota era vopsita binishor, dar carenajul nu s-au chinuit sa il inlocuiasca. Am observat dupa mult timp defectiunea ( adica ruptura acestuia). Au incercat o lipitura ca doar na, daca nu dadeam spoilerul jos nu observam nici eu, merge si asa nu se vede.
2. Dupa ce am avut pe 14 februarie un alt accident, in care am fost orbit pur si simplu intro curba de un taran cu bixenoane si n-am mai vazut pur si simplu durmul, am dus masina la cei de la MITSUBISHI IASI. Defectele vizibile care i le-am si mentionat celebrului ANDREI SC. : caseta de directie, 2 jante 2 anvelope ( aici povestea se lungeste si poate imi explica domnul Scanteie cum mi-a disparut anvelopa si a fost inlocuita cu o anvelopa KUMHO cu 2 BOALFE, cum se uita SC. pe foaia de intare in service si nu gasea la rotile spate 2 BOALFE, nu de alta dar pe MICHELIN-UL ala am dat eu bani, o janta era incaltata si una era dezechipata si langa era o anvelopa DEBICA). Poate imi explica Scanteie de ce nu le-a mentionat celor de la CASCO dupa ce i-am aratat de 3 ori ca aripa este umflata si prezinta o lovitura la baza in urma impactului cu bordura.
3. voi continua cu date si ore