Scris: Sâm Feb 11, 2012 2:24 pm
QUOTE (f.cristi @ Jan 28 2012, 09:08 PM) Eu nu as mai lua o masina cu garda joasa nici pt. oras (mai ales pt. drumurile romanesti). O masina mai inalta iti ofera o viziune mai buna in privinta traficului si un confort mai bun (o filtrare mai buna a denivelarilor, a gropilor). In privinta stabilitatii nu stiu cat conteaza in oras si chiar in afara, doar nu o sa iei curbe cu 150 la ora. Daca as lua masina preponderent pt. oras as merge strict pe benzina, 4x2.
+1
Eu cu nevasta am avut fixatie cu Outlanderul, altceva nu voiam. Cum am avut bani cash doar pentru modelul 4x2 pe benzina, ne-am intrebat ce facem: credit auto ca sa luam 4x4 instyle sau ne intindem cat ne tine punga?
Am ales prima varianta si sunt castigator. De ce?
Consum vara in Iasi de 8% pe 8 km dintr-un capat al orasului in altul, 10-11% iarna, in functie de conditii.
Pozitie inalta la volan, eu sunt si inalt, am dat scaunul cat de sus se poate, efectiv vad peste masinile din fata.
Garda inalta, fiind pe benzina chiar mai inalta decat la diesel.
Am pentru siguranta absolut tot ce are si ultimul model (toate air-bag-urile si MATCS).
Benzina: merge uns, nu am tractor, nu miroase nu stiu cum, nu am vibratii aiurea, nu e tractor, motor usor de intretinut, nu am multe probleme pe care dieselarii le au (cu DPF, turbina etc). Nu stau 15 minute dimineata cand plec, dupa 15 secunde am taiat-o. Costuri reduse la revizii. Merg destul de putin, chiar nu se merita diesel. Asta nu inseamna ca stau inchis in oras, am peste 60 de zboruri facute in ultimii 7 ani. Merg 90% in oras, destul de batraneste, iar cand ies afara cam umplu masina. Ultimul drum lung l-am facut in decembrie de la Iasi la Targu Mures, prin Cheile Bicazului si am avut un consum mediu la dus de 6.7 si la intors de 6.3 (top premium 99+), si asta in conditii destul de urate.
Pentru 4x4 adevarat, mare si ieftin, ma gandesc FOARTE serios la Mitsubishi Delica Royal Exceed 4x4 LWB High Cristal Roof 2.8 Diesel automata, cu volan pe dreapta, inmatriculata in Bulgaria sau in Moldova. Dar asta e sf, nu ies intr-atat de des incat sa am nevoie de inca o masina sau daca am nevoie, pot inchiria fara probleme, insa aici discutam de masinile de zi cu zi. Iar Outlanderul 4x2 pe benzina este o alegere foarte buna, daca imi pare rau de ceva e ca nu am luat varianta CVT!
Pentru cine face 25000 km pe an, go 4 diesel, pentru ceilalti un benzinar e excelent.
LE: Bineinteles, pentru cine are bani sau disponibilitate sa se bage la rate pe vremurile acestea, go 4 it! Normal ca un Instyle 4x4 Diesel e mai bun! Sau cine nu are fixatii cu Outlanderul, X-Trailul diesel si 4x4 e doar putin mai scump. In cazul nostru insa, intre 4x2 si 4x4 (doar diesel era atunci), diferenta era de 8000 euro. Si nu se merita, tinand cont de profilul nostru ca soferi.
+1
Eu cu nevasta am avut fixatie cu Outlanderul, altceva nu voiam. Cum am avut bani cash doar pentru modelul 4x2 pe benzina, ne-am intrebat ce facem: credit auto ca sa luam 4x4 instyle sau ne intindem cat ne tine punga?
Am ales prima varianta si sunt castigator. De ce?
Consum vara in Iasi de 8% pe 8 km dintr-un capat al orasului in altul, 10-11% iarna, in functie de conditii.
Pozitie inalta la volan, eu sunt si inalt, am dat scaunul cat de sus se poate, efectiv vad peste masinile din fata.
Garda inalta, fiind pe benzina chiar mai inalta decat la diesel.
Am pentru siguranta absolut tot ce are si ultimul model (toate air-bag-urile si MATCS).
Benzina: merge uns, nu am tractor, nu miroase nu stiu cum, nu am vibratii aiurea, nu e tractor, motor usor de intretinut, nu am multe probleme pe care dieselarii le au (cu DPF, turbina etc). Nu stau 15 minute dimineata cand plec, dupa 15 secunde am taiat-o. Costuri reduse la revizii. Merg destul de putin, chiar nu se merita diesel. Asta nu inseamna ca stau inchis in oras, am peste 60 de zboruri facute in ultimii 7 ani. Merg 90% in oras, destul de batraneste, iar cand ies afara cam umplu masina. Ultimul drum lung l-am facut in decembrie de la Iasi la Targu Mures, prin Cheile Bicazului si am avut un consum mediu la dus de 6.7 si la intors de 6.3 (top premium 99+), si asta in conditii destul de urate.
Pentru 4x4 adevarat, mare si ieftin, ma gandesc FOARTE serios la Mitsubishi Delica Royal Exceed 4x4 LWB High Cristal Roof 2.8 Diesel automata, cu volan pe dreapta, inmatriculata in Bulgaria sau in Moldova. Dar asta e sf, nu ies intr-atat de des incat sa am nevoie de inca o masina sau daca am nevoie, pot inchiria fara probleme, insa aici discutam de masinile de zi cu zi. Iar Outlanderul 4x2 pe benzina este o alegere foarte buna, daca imi pare rau de ceva e ca nu am luat varianta CVT!
Pentru cine face 25000 km pe an, go 4 diesel, pentru ceilalti un benzinar e excelent.
LE: Bineinteles, pentru cine are bani sau disponibilitate sa se bage la rate pe vremurile acestea, go 4 it! Normal ca un Instyle 4x4 Diesel e mai bun! Sau cine nu are fixatii cu Outlanderul, X-Trailul diesel si 4x4 e doar putin mai scump. In cazul nostru insa, intre 4x2 si 4x4 (doar diesel era atunci), diferenta era de 8000 euro. Si nu se merita, tinand cont de profilul nostru ca soferi.