Probleme grave relanti
QUOTE (driverx @ Mar 22 2009, 09:21 AM) Toata saptamana m-am uitat in fiecare dimineata la ea si am vazut cum dupa demaror sarea imediat pe la 1500, nu mergea rotund (ca o dacie pornita cu socu la maxim desi nu avea nevoie de atata soc) dupa care incepe sa urce uratia. Pe la 1700-1800 rot/min.
Motoras ralenti!
Motoras ralenti!
probema e simpla... cei de la mitsubishi de la service sunt romani.. asa cum sunt toti de altfel... romanii nu se pricep la nici o masina la nici un service.. fie ca e mercedes bmv honda etc.... ei se pricep doar la dacia... si nu la orice dacia ci la dacia 1310... care au avut la dispozitie 40 de ani sa tot invete la ea.... ca si cei de la meridian sau adras la logan sunt la fel de praf....
QUOTE (Marty @ Feb 18 2009, 12:35 PM) Citesc, citesc!
Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?
QUOTE (Balacy @ Jun 13 2009, 09:51 AM) Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?
Scz . Am un Mitsubishi Lancer 1,8 Instyle M/T . 6500 km .
Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?
QUOTE (Balacy @ Jun 13 2009, 09:51 AM) Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?
Scz . Am un Mitsubishi Lancer 1,8 Instyle M/T . 6500 km .
QUOTE (Balacy @ Jun 13 2009, 08:52 AM) Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?
Scz . Am un Mitsubishi Lancer 1,8 Instyle M/T . 6500 km .
Relantiul la 99% din masini este facut sa stea la 750-800% .. fie ca este vb de 1.4 i opel , 2.0 tdi mitsu , 1.4 gls kia ... si asa mai departe.. 1.5dci renault .. toate astea stau la 750 rpm
cand il pornesti la frig .. temperaturi sub 0 grade vor urca undeva la 1000 - 1200 rpm .. primele 5 min .. iar daca e motorul cald si afara e frumos dar ai AC, radio, incalziri auxiliare treburi.. se ridica la 800-850 rpm. cam asta este turatia clasica!
Cu cat ai un motor mai mic cu atat va urca in ture mai mult ca va incerca sa genereze curent pentru aparatura care merge in masina, insa diferentele de relanti intre motor mare si mic sunt greu sesizabile doar privind acul acela..
Cresteri din acestea, ce reclama lumea aici chiar si peste 1300 nu sunt sanatoase!
Ce ai mentionat tu acolo.. relanti de 400 rpm .. de regula este ultimul relanti pana sa moara masina... sta la 750 .. ii faci ceva prost si da sa moara motorul .. ajunge la 400 daca atunci calci ambreiajul isi revine la 750 .. daca nu moare... si oricum nu este in masura sa intretina un relanti de 400. min pentru ca ciclul de explozii nu este suficient de rapid si atunci ar fi posibil doar cu un electromotor care sa mearga "on demand" .. ca si un pace maker artificial....
Scz . Am un Mitsubishi Lancer 1,8 Instyle M/T . 6500 km .
Relantiul la 99% din masini este facut sa stea la 750-800% .. fie ca este vb de 1.4 i opel , 2.0 tdi mitsu , 1.4 gls kia ... si asa mai departe.. 1.5dci renault .. toate astea stau la 750 rpm
cand il pornesti la frig .. temperaturi sub 0 grade vor urca undeva la 1000 - 1200 rpm .. primele 5 min .. iar daca e motorul cald si afara e frumos dar ai AC, radio, incalziri auxiliare treburi.. se ridica la 800-850 rpm. cam asta este turatia clasica!
Cu cat ai un motor mai mic cu atat va urca in ture mai mult ca va incerca sa genereze curent pentru aparatura care merge in masina, insa diferentele de relanti intre motor mare si mic sunt greu sesizabile doar privind acul acela..
Cresteri din acestea, ce reclama lumea aici chiar si peste 1300 nu sunt sanatoase!
Ce ai mentionat tu acolo.. relanti de 400 rpm .. de regula este ultimul relanti pana sa moara masina... sta la 750 .. ii faci ceva prost si da sa moara motorul .. ajunge la 400 daca atunci calci ambreiajul isi revine la 750 .. daca nu moare... si oricum nu este in masura sa intretina un relanti de 400. min pentru ca ciclul de explozii nu este suficient de rapid si atunci ar fi posibil doar cu un electromotor care sa mearga "on demand" .. ca si un pace maker artificial....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 33 vizitatori