2005 Colt 1.5 Di-d Gri
Salut, tocmai ce am cumparat si eu un Mitsu Colt Z30 pe motorina la 60.000 km din 2005.
Optiuni;
ac
sam safety
motor 639.939 ce o fi asta?
isofix - iar nu stiu ce e...
torpedou refrigerat
servo directie electrica
altele, imi scapa acum
Masina pare sa fie ok, totusi ar fi cateva nelamuriri
1. directia electrica...e destul de tare si in plus, cand dau peste o denivelare care indreapta rotile intro anumita directie, masina o ia in directia respectiva, la directia clasica masina isi revine, chestia asta mi se pare destul de periculoasa.
2. in anumite momente, cand franez, masina trage stanga, destul de puternic uneori, sa franeze pe partea stanga mai puternic? si parca si la drum trage un pic stanga, accident nu cred ca s-a facut cu ea, pare destul de in regula.
3. motorul e un pic zgomotos, ca orice diesel, dinpacate nu am experienta cu diesel-ul si nu imi dau seama cum ar trb sa sune. este un motor fiabil? pompa de injectie cat de fiabila este? turbo e fiabil?
4. user manual si cel de reparatii sunt f greu de gasit, daca are cineva il rog sa imi dea si mie, pot si eu oferi la randul meu un asa-zis manual, e destul de ok, dar nu e foarte complet, tot e mai bun decat nimic
5. se gasesc pe piata scannere ptr mitsu? ma bate gandul sa imi iau unul
Cam astea ar fi momentan, poze inca nu-i fac, o sa ii fac dupa ce o inmatriculez pe numele meu.
Optiuni;
ac
sam safety
motor 639.939 ce o fi asta?
isofix - iar nu stiu ce e...
torpedou refrigerat
servo directie electrica
altele, imi scapa acum
Masina pare sa fie ok, totusi ar fi cateva nelamuriri
1. directia electrica...e destul de tare si in plus, cand dau peste o denivelare care indreapta rotile intro anumita directie, masina o ia in directia respectiva, la directia clasica masina isi revine, chestia asta mi se pare destul de periculoasa.
2. in anumite momente, cand franez, masina trage stanga, destul de puternic uneori, sa franeze pe partea stanga mai puternic? si parca si la drum trage un pic stanga, accident nu cred ca s-a facut cu ea, pare destul de in regula.
3. motorul e un pic zgomotos, ca orice diesel, dinpacate nu am experienta cu diesel-ul si nu imi dau seama cum ar trb sa sune. este un motor fiabil? pompa de injectie cat de fiabila este? turbo e fiabil?
4. user manual si cel de reparatii sunt f greu de gasit, daca are cineva il rog sa imi dea si mie, pot si eu oferi la randul meu un asa-zis manual, e destul de ok, dar nu e foarte complet, tot e mai bun decat nimic
5. se gasesc pe piata scannere ptr mitsu? ma bate gandul sa imi iau unul
Cam astea ar fi momentan, poze inca nu-i fac, o sa ii fac dupa ce o inmatriculez pe numele meu.
Bun venit
isofix - pt bebelusi, sistem centura etc etc
1. directia electrica...e destul de tare si in plus, cand dau peste o denivelare care indreapta rotile intro anumita directie, masina o ia in directia respectiva, la directia clasica masina isi revine, chestia asta mi se pare destul de periculoasa. - e logic sa o ia in directia rotilor .. E di cauza cauciucurilor late, probabil asta ai simtit.
2. in anumite momente, cand franez, masina trage stanga, destul de puternic uneori, sa franeze pe partea stanga mai puternic? si parca si la drum trage un pic stanga, accident nu cred ca s-a facut cu ea, pare destul de in regula. - incearca pe drum drept, fara denivelari, fara inclinare. Verifica presiunea in roti. Daca nu se repara, mergi la un service sa iti faca un test... nu costa mai nimic.
isofix - pt bebelusi, sistem centura etc etc
1. directia electrica...e destul de tare si in plus, cand dau peste o denivelare care indreapta rotile intro anumita directie, masina o ia in directia respectiva, la directia clasica masina isi revine, chestia asta mi se pare destul de periculoasa. - e logic sa o ia in directia rotilor .. E di cauza cauciucurilor late, probabil asta ai simtit.
2. in anumite momente, cand franez, masina trage stanga, destul de puternic uneori, sa franeze pe partea stanga mai puternic? si parca si la drum trage un pic stanga, accident nu cred ca s-a facut cu ea, pare destul de in regula. - incearca pe drum drept, fara denivelari, fara inclinare. Verifica presiunea in roti. Daca nu se repara, mergi la un service sa iti faca un test... nu costa mai nimic.
E clar, imi trebuie urgent un manual de reparatii, urmatoarele doua probleme sunt sigure;
1. discuri fata, sunt duse, trebuie musai schimbate
2. rulmentii de la alternator, uruie dupa 2000 de rotatii, au un sunet specific, sanse de 10% sa fie turbina
Nu am gasit niciun fel de manual pe internet, dati-mi va rog un link daca stiti careva, de unde sa cumpar manualul de reparatii.
1. discuri fata, sunt duse, trebuie musai schimbate
2. rulmentii de la alternator, uruie dupa 2000 de rotatii, au un sunet specific, sanse de 10% sa fie turbina
Nu am gasit niciun fel de manual pe internet, dati-mi va rog un link daca stiti careva, de unde sa cumpar manualul de reparatii.
N-ai nevoie de manual de reparatii ca sa schimbi discurile. Dai roata jos, desfaci cele 2 suruburi de la etrier, scoti placutele, desfaci suruburile de la portetrier, dai cu ciocanu in disc pana iese de pe butuc (nu e prins cu nimic, doar intepenit de vreme). Apoi in ordine inversa pui discul, portetrierul, placutele, comprimi pistonul, pui etrierul si strangi totul. Dimensiunile suruburilor nu le mai stiu, dar nu era nimic iesit din comun (13 si 19 parca)
N-am mai auzit sa uruie alternatorul la modelul asta, dar poate ai tu ghinion, sau poate proprietarul a strans cureaua cand aceasta s-a uzat si a inceput sa scartaie in loc sa o schimbe, si ti-a fortat rulmentul.
N-am mai auzit sa uruie alternatorul la modelul asta, dar poate ai tu ghinion, sau poate proprietarul a strans cureaua cand aceasta s-a uzat si a inceput sa scartaie in loc sa o schimbe, si ti-a fortat rulmentul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori