La Prima Dragoste De Colt
multumesc!
am citit cam tot ce s-a scris despre motorizarea asta. caii putere nu au fost un factor relevant in alegerea mea, insa daca tot sunt prezenti, am zis sa stiu si cu ce am de-a face. inteleg ce imi spui si cartea vine sa confirme, numai ca toti care merg cu mine cu masina se socheaza ca eu merg cu 50 km/h in a 3-a, cand ea de-abia daca sare de 2500 rpm.
nu ma intereseaza foarte tare gura lumii dar cand 3 iti zic ca esti beat, te duci si te culci. in cazul meu, dai a 4a dupa 50 la ora "ca sa toarca motorul"
nu am mai condus niciodata alta masina. sigur, au fost ceva aventuri pasagere cu masinile de scoala , dar cu ea sunt la prima relatie serioasa si vreau sa fie bine pentru amandoua. asa ca ma ajuta orice sfat/tips/informatie tehnica.
Astazi cand faceam o intoarcere din 3 miscari nu reuseam deloc sa bag in marsarier. de fiecare data e destul de dificil, fac schema aia cu trecutul printr-a 3a intai si de cele mai multe ori merge, desi nu intotdeauna. dupa ultima manevra cu marsarierul am parcat-o si cand am bagat-o iar in marsarier s-a auzit un pacanit la cuplarea si decuplarea in cutia de viteze. l-am auzit pentru ca eram cu geamul deschis, in masina nu se aude si doar in marsarier, in celelalte viteze e ok...nu imi dau seama de la ce sa fie sau ce sa mai fac cu marsarierul sa fie mai simplu...ati mai patit asa?
"cand 3 iti zic ca esti beat, te duci si te culci. in cazul meu, dai a 4a dupa 50 la ora "ca sa toarca motorul"
Marea problema a romanilor este ca le stiu pe toate...multi insa fac marea greseala de a compara un diesel turbo(care se schimba pe o plaja de turatie de 2500-3000) cu un motor aspirat benzina, cum este al tau, care asa cum spunea si cocolino, abia se trezeste la viata la 2500-3000 turatii.
Lasa-i pe altii sa spuna ce vor ei, important este sa treci peste teama de a tura masina. Pot sa ma apuc sa iti fac acum o explicatie lunga despre curba de cuplu, despre amestecul de aer/benzina care il comanda ecu la diferite momente (turatie/viteza/apasare pedala), dar nu are rost. Mergi pe incredere si da-i talpa masinii fara nici o frica de turatie ridicata(acolo ii place cel mai mult sa stea....in turatie 3500-4500), acolo are viata, acolo se aude motorul cum respira curat. Bucura-te de masina si nu mai asculta de ce iti spun toti.
Ai nelamuriri, pui mana pe telefon si ma suni, sau scrii pe forum si sigur iti va raspunde cineva imediat.
Marea problema a romanilor este ca le stiu pe toate...multi insa fac marea greseala de a compara un diesel turbo(care se schimba pe o plaja de turatie de 2500-3000) cu un motor aspirat benzina, cum este al tau, care asa cum spunea si cocolino, abia se trezeste la viata la 2500-3000 turatii.
Lasa-i pe altii sa spuna ce vor ei, important este sa treci peste teama de a tura masina. Pot sa ma apuc sa iti fac acum o explicatie lunga despre curba de cuplu, despre amestecul de aer/benzina care il comanda ecu la diferite momente (turatie/viteza/apasare pedala), dar nu are rost. Mergi pe incredere si da-i talpa masinii fara nici o frica de turatie ridicata(acolo ii place cel mai mult sa stea....in turatie 3500-4500), acolo are viata, acolo se aude motorul cum respira curat. Bucura-te de masina si nu mai asculta de ce iti spun toti.
Ai nelamuriri, pui mana pe telefon si ma suni, sau scrii pe forum si sigur iti va raspunde cineva imediat.
Astazi Mitsu a primit iar laude si eu am fost felicitata pentru alegere cica e misto! in continuare imi place fata pe care o fac unii cand aud de mitsu colt, se minuneaza ca nu m-am oprit la un ford ka si apoi primesc o bataie virtuala pe urmar ca am ales motorul de 110 cp )
in weekend am fost la reprezentanta si a fost facut schimbul de ulei si diverse alte minuni pe-acolo, in rest masina se prezinta bine si merge excelent, a disparut cloncanitul de la marsarier si a ramas doar caraitul care imi e atat de familiar acum ca nu ma mai streseaza...
Multam, Alex!
Aaaa, ma bate gandul sa ii pun ceva pe ea. Nu flori sau fluturasi, da' un stag al Japoniei oare merge? varianta de culoare e Steel grey...a mai incercat cineva colantari funky pe masini gri-sobolan? )
in weekend am fost la reprezentanta si a fost facut schimbul de ulei si diverse alte minuni pe-acolo, in rest masina se prezinta bine si merge excelent, a disparut cloncanitul de la marsarier si a ramas doar caraitul care imi e atat de familiar acum ca nu ma mai streseaza...
Multam, Alex!
Aaaa, ma bate gandul sa ii pun ceva pe ea. Nu flori sau fluturasi, da' un stag al Japoniei oare merge? varianta de culoare e Steel grey...a mai incercat cineva colantari funky pe masini gri-sobolan? )
Arata fain asa, mersi! da'nu stiu daca ar merge sa fac si eu asa, culoarea la a mea e destul de anosta si nu imi imaginez cum ar arata cu rosu sus. la el a mers, ca masina era deja rosie...tre sa ma gandesc.
zilele astea am mers atat eu cu coltul, cat si sotul meu. constat ca ori conducem noi diferit, ori ceva se intampla. cand conduce el, consumul e de aprox 7-8, la mine de 9-10. as zice ca probabil stilul meu de condus influenteaza asta, dar as exagera dat fiind ca nu cred ca am inca un stil ) nu ma preocupa consumul in mod excesiv, e mai mult o curiozitate...
cat consuma ale voastre?
zilele astea am mers atat eu cu coltul, cat si sotul meu. constat ca ori conducem noi diferit, ori ceva se intampla. cand conduce el, consumul e de aprox 7-8, la mine de 9-10. as zice ca probabil stilul meu de condus influenteaza asta, dar as exagera dat fiind ca nu cred ca am inca un stil ) nu ma preocupa consumul in mod excesiv, e mai mult o curiozitate...
cat consuma ale voastre?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori