2008 Mitsubishi Lancer 2.0 Did 140 Cp Dune Beige
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (Vibe @ Mar 22 2009, 10:31 PM) Ai mai rezolvat ceva cu climatizarea? merge in parametrii normali acum?
Deocamdata da, nu am iesit insa in afara la un drum mai lung. Revin cu detalii cand se rezolva si "testul" asta. Oricum, ce pot sa iti zic deocamdata e ca pare cel putin ca acum imi da temperatura corecta. La 24 de grade chiar ai 24 nu 20 cum se simtea cel putin inainte.
Deocamdata da, nu am iesit insa in afara la un drum mai lung. Revin cu detalii cand se rezolva si "testul" asta. Oricum, ce pot sa iti zic deocamdata e ca pare cel putin ca acum imi da temperatura corecta. La 24 de grade chiar ai 24 nu 20 cum se simtea cel putin inainte.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (bobu @ May 11 2009, 05:41 PM) Cum au reparat clima?
au "reparat-o" de nu se mai poate. Oricum, nu cred sa aiba ce ii face, am ultima versiune de computer. Face la fel ca inainte.
Mai nou, cred ca de la praful din Bucuresti, s-a murdarit / infundat filtrul de aer pentru habitaclu si se simte acel miros de umed.
Oricum, nu ma mai chinui, nu mai am nervi, sincer. O sa ma duc sa ii mai schimb eventual senzorul de temperatura interioara, mai schimb un computer de clima, curat sau schimb filtrul de aer si ... multe rugaciuni ... pana la urma cred ca doar bunul Dumnezeu ma mai poate ajuta.
au "reparat-o" de nu se mai poate. Oricum, nu cred sa aiba ce ii face, am ultima versiune de computer. Face la fel ca inainte.
Mai nou, cred ca de la praful din Bucuresti, s-a murdarit / infundat filtrul de aer pentru habitaclu si se simte acel miros de umed.
Oricum, nu ma mai chinui, nu mai am nervi, sincer. O sa ma duc sa ii mai schimb eventual senzorul de temperatura interioara, mai schimb un computer de clima, curat sau schimb filtrul de aer si ... multe rugaciuni ... pana la urma cred ca doar bunul Dumnezeu ma mai poate ajuta.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
pai la majoritatea masinilor il pun in spatele usei torpedoului. Si la Lancer am vzt ca are un sistem de deblocare. cu un fluturas,parca. Il scoti pe ala, "cade" usa torpedoului si gasesti un "capac" cu o clema in spatele caruia se afla filtrul in cuaza. Treaba e ca n-am facut operatiunea asta la Lancer si nu pot fi sigur ca si aici e la fel. La alte masini asa am facut si inca 10 mii n-am mai avut nici urma de miros
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori