Scris: Joi Feb 26, 2009 11:35 pm
De cateva ore sunt fericitul posesor al masinii din titlul topicului.
Am deja aproape 200km facuti jumatate prin Bucuresti si jumatate pe A2 (pana pe la km 50 si inapoi).
Cred ca am observat la masinuta mea foarte multe din problemele de genul "asa face toate" si asta chiar din prima zi de utilizare, o sa va dati seama despre ce vorbesc si nu mai scriu pe fiecare din posturile respective.
1. Da, baga aer rece pe sus, indiferent cum setezi clima. Nu e doar o parere din moment ce sincer ma ustura in gat la ora asta.
2. Da, se aude acel zgomot ciudat de trepidatie a bordului (plasticul transparent de deasupra ceasurilor)
3. Da, stopul stanga spate este aburit
4. Da, zgomotul interior este putin peste limita suportabilului ... cu toate ca am luat in calcul portiunea de autostrada care intradevar nu are cel mai fericit asfalt. intradevar acopera sistemul audio daca e dat pana pe la "20" ca volum. Isonorizarea in general e destul de slaba.
5. NU, interiorul nu era cel nou, cu insertiile de carbon (probabil e dintr-un lot mai vechi)
6. Da, intradevar este deranjant putin sa nu ai leduri la butoanele actionare geamuri si cele de actionare oglinzi. Si de asemenea este ciudat ca nu e iluminat torpedoul.
7. Da, portbagajul se inchide destul de greu daca nu il trantesti mai cu forta.
8. Frana de mana tine foarte sus, de abia cam la ultimii 3 dinti. Asta se poate rezolva relativ usor.
Acum, ca si puncte forte:
1. Absolut nici un greieras (deocamdata)
2. De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000. Am cartea de service care sa dovedeasca asta.
3. Presurile textile erau montate pe masina.
4. O serie de accesorii ma asteapta sambata la TG-JIU
5. Consum in conditiile descrise mai sus de 7.8 l / 100 km
6. Sistemul audio se aude absolut superb
7. Tinuta la drum impecabila, am ramas profund impresionat. Mult mai buna ca la multe masini "cu multe pretentii". SI am condus cateva din acestea.
8. COmportamentul celor de la Tiriac Auto de la Otopeni de unde am ridicat-o absolut impecabil. Toate lichidele la masina (inclusiv spalare parbriz erau la nivelul optim. Presiunea la roti facuta de fata cu mine. Explicatii ale tuturor functiilor. Vizita in service pentru a imi arata ce si cum. Prezentare Lancer EVO X.
In concluzie, stiam de toate aceste "probleme" de cand m-am hotarat la masina, insa eu am luat-o pentru plusurile pe care mi le ofera, nu pentru minusuri. Masina perfecta nu exista, daca toata ar fi la fel de bune, s-ar vinde un singur tip de masina.
Astept cu mare placere sa ne vedem in trafic si promit sa postez si cateva poze cat de curand.
Hai sa traim noi o mie de ani fara reparatii.
Am deja aproape 200km facuti jumatate prin Bucuresti si jumatate pe A2 (pana pe la km 50 si inapoi).
Cred ca am observat la masinuta mea foarte multe din problemele de genul "asa face toate" si asta chiar din prima zi de utilizare, o sa va dati seama despre ce vorbesc si nu mai scriu pe fiecare din posturile respective.
1. Da, baga aer rece pe sus, indiferent cum setezi clima. Nu e doar o parere din moment ce sincer ma ustura in gat la ora asta.
2. Da, se aude acel zgomot ciudat de trepidatie a bordului (plasticul transparent de deasupra ceasurilor)
3. Da, stopul stanga spate este aburit
4. Da, zgomotul interior este putin peste limita suportabilului ... cu toate ca am luat in calcul portiunea de autostrada care intradevar nu are cel mai fericit asfalt. intradevar acopera sistemul audio daca e dat pana pe la "20" ca volum. Isonorizarea in general e destul de slaba.
5. NU, interiorul nu era cel nou, cu insertiile de carbon (probabil e dintr-un lot mai vechi)
6. Da, intradevar este deranjant putin sa nu ai leduri la butoanele actionare geamuri si cele de actionare oglinzi. Si de asemenea este ciudat ca nu e iluminat torpedoul.
7. Da, portbagajul se inchide destul de greu daca nu il trantesti mai cu forta.
8. Frana de mana tine foarte sus, de abia cam la ultimii 3 dinti. Asta se poate rezolva relativ usor.
Acum, ca si puncte forte:
1. Absolut nici un greieras (deocamdata)
2. De aproximativ o luna, la diesel cel putin au pus interval de revizii la 20.000. Am cartea de service care sa dovedeasca asta.
3. Presurile textile erau montate pe masina.
4. O serie de accesorii ma asteapta sambata la TG-JIU
5. Consum in conditiile descrise mai sus de 7.8 l / 100 km
6. Sistemul audio se aude absolut superb
7. Tinuta la drum impecabila, am ramas profund impresionat. Mult mai buna ca la multe masini "cu multe pretentii". SI am condus cateva din acestea.
8. COmportamentul celor de la Tiriac Auto de la Otopeni de unde am ridicat-o absolut impecabil. Toate lichidele la masina (inclusiv spalare parbriz erau la nivelul optim. Presiunea la roti facuta de fata cu mine. Explicatii ale tuturor functiilor. Vizita in service pentru a imi arata ce si cum. Prezentare Lancer EVO X.
In concluzie, stiam de toate aceste "probleme" de cand m-am hotarat la masina, insa eu am luat-o pentru plusurile pe care mi le ofera, nu pentru minusuri. Masina perfecta nu exista, daca toata ar fi la fel de bune, s-ar vinde un singur tip de masina.
Astept cu mare placere sa ne vedem in trafic si promit sa postez si cateva poze cat de curand.
Hai sa traim noi o mie de ani fara reparatii.